Licitatie Publica - Modernizare drumuri locale, infiintare trotuare de-a lungul DN 22F si amenajare centru civic
Anunt de participare numarul 129878/08.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IZVOARELE
Adresa postala: Com. Izvoarele jud. Tulcea, Localitatea: Izvoarele, Cod postal: 827105, Romania, Punct(e) de contact: VASILE IORGU, Tel. 0240-548794, Email: [email protected], Fax: 0240-548794, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drumuri locale, infiintare trotuare de-a lungul DN 22F si amenajare centru civic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Izvoarele, judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile consta inmodernizarea infrastructurii comunei Izvoarele in lungime de aproximativ 3, 6 km. Proiectul propune reabilitarea structurii rutiere existentepentru aducerea la parametrii tehnici corespunzatori, asigurandu-se astfel conditii optime de siguranta si confort pentru circulatia auto si pietonala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini. Valoarea estimata a acestui contract este de 2419354.84 lei, fara TVA. Valoarea estimata a lucrarilor noi similare care pot fi achizitionate ulterior, conform art. 122, lit. j din OUG nr. 34/2006, este de 1209677 lei, fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 419, 354.84RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot achizitiona lucrari noi similare conf. art.122, lit.j din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 48387 lei iar garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA privind situatia personala a operatorului economic - Formularul nr. 1, Declaratie privind calitatea de participant la procedura - ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12C, Certificat de Atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara privind achitarea catre bugetul consolidat al statului a obligatiilor de plata, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre bugetul local a obligatiilor de plata, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, Copie dupa Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul constatator, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor, Cazier judiciar, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, al operatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani: bilanturile contabile din ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009, 2010. Declaratie bancara in original privind posibilitatea accesarii unui credit pentru acoperirea fluxului de numerar pe toata perioada de derulare a contractului in valoare de 700.000 RON.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani nu trebuie sa fie mai mica de 4.800.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista contractelor aflate in derulare.
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Declaratie privind lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani o lucrare de constructii sau reabilitari sau largiri de drumuri judetene / nationale/drumuri expres / autostrazi / drumuri urbane, a carei valoare sa nu fie mai mica de 2.300.000 RON, fara TVA.-Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani un contract de servicii de proiectare de drumuri cu o valoare mai mare de 24.000 lei fara TVA.Ofertantii trebuie sa dispuna de resurs umane considerate de AC ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: Pentru executie: 1 sef de santier?inginer drumuri si poduri sau constructii civile, cu cel putin 3 ani experienta in derularea unor proiecte de aceeasi natura si complexitate ca si cel supus acestei proceduri de atribuire; 1 RTE, cu certificat de atestare tehnico-profesionala pentru constructii de drumuri si poduri, valabil la data depunerii ofertelor, cu experienta specifica de minim 3 ani;1 responsabil cu controlul calitatii CQ cu atestat de la ISC valabil la data depunerii ofertelor, cu experienta specifica de minim 3 ani;1 specialist masuratori topo autorizat OCPI/ANCPI cu experienta specifica de minim 3 ani in derularea unor proiecte similare;1 inginer drumuri si poduri cu experienta specifica minima de cel putin 3 ani in derularea unor proiecte de aceeasi natura si complexitate ca si cel supus acestei proceduri de atribuire.Pentru proiectare: 1 inginer sef proiect, 1 inginer atestat pentru verificarea proiectului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
20%
Descriere:
3.
Termenul maxim de interventie pentru defectele aparute in perioada de garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2011 12:00
Locul: sediul Primariei comunei Izvoarele, judetul Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Se recomanda vizitarea amplasamentului pe data de 14.09.2011, ora 09.00, impreuna cu reprezentantii achizitorului. Informatii suplimentare se pot obtine de la 0240548794. Autoritatea Contractanta nu isi asuma raspunderea cu privire la niciun aspect din perioada contractarii si implementarii proiectului pentru nevizitarea de catre operatorul economic a amplasamentului viitoarelor lucrari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 827105, Romania, Tel. 0240548794, Email: [email protected], Fax: 0240548794, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str. Traian nr. 35C, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel. 0241616003, Fax: 0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Izvoarele
Adresa postala: comuna Izvoarele, judetul Tulcea, Localitatea: Izvoarele, Cod postal: 827105, Romania, Tel. 0240548794, Fax: 0240548794
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2011 12:46