Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUMURI LOCALITATEA CARASTAU SI LUNCA SI CANALIZAREA APELOR MENAJERE SI EPURAREA ACESTORA PENTRU SATELE BAIA DE CRIS,RISCA, BALDOVIN, RISCULITA APARTINAND COMUNEI BAIA DE CRIS, JUDETUL HUNEDOARA?
Anunt de participare numarul 108531/30.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Baia de Cris (Consiliul Local Baia de Cris)
Adresa postala: str. Tribunului, nr. 4, Localitatea: Baia de Cris, Cod postal: 337005, Romania, Punct(e) de contact: Romeo Horia Farcas, Tel. 0254682119, Email: [email protected], Fax: 0254682564, Adresa internet (URL): www.baia-de-cris.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PRIMARIA COMUNEI BAIA DE CRIS
Adresa postala: STR. TRIBUNULUI NR. 4, Localitatea: BAIA DE CRIS, Cod postal: 337005, Romania, Punct(e) de contact: URBANISM, Tel. 0724007621;0254682119, In atentia: KISS CORNELIA, Email: [email protected], Fax: 0254682564
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUMURI LOCALITATEA CARASTAU SI LUNCA SI CANALIZAREA APELOR MENAJERE SIEPURAREAACESTORA PENTRUSATELEBAIA DE CRIS, RISCA, BALDOVIN, RISCULITAAPARTINANDCOMUNEI BAIA DE CRIS, JUDETUL HUNEDOARA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA BAIA DE CRIS , JUDETULHUNEDOARA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZARE DRUMURI LOCALITATEA CARASTAU SI LUNCA SI CANALIZAREA APELOR MENAJERE SIEPURAREAACESTORA PENTRUSATELEBAIA DE CRIS, RISCA, BALDOVIN, RISCULITAAPARTINANDCOMUNEI BAIA DE CRIS, JUDETUL HUNEDOARA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTAREA LUCRARILOR PENTRU PROIECTUL INTEGRAT , ,MODERNIZARE DRUMURI LOCALITATEA CARASTAU SI LUNCA SI CANALIZAREA APELOR MENAJERE SIEPURAREAACESTORA PENTRUSATELEBAIA DE CRIS, RISCA, BALDOVIN, RISCULITAAPARTINANDCOMUNEI BAIA DE CRIS, JUDETUL HUNEDOARA?
Valoarea estimata fara TVA: 7, 488, 601RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.11.2010 pana la 15.07.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma fixa de 100000 lei .Garantia de buna executie in cuantumde 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR MASURA 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/ SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIEPRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 LA OUG34/2006, DECLARATIEPRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA , DECLARATIE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOREXIGIBILE DE PLATA.
CONFORM CU FISA DE DATE A ACHIZITIEI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA MEDIE DE AFACERIPE ULTIMI 3 ANI(2007, 2008, 2009)SA FIE DE CEL PUTIN 7.500.000 LEI
- Dinbilantul contabilpe anul 2009, sa rezulte profit net.
-Scrisoare de confirmare de fonduri emisa de banca ofertantului din care sa rezulte un cash-flow de 20% din valoarea ofertei sub forma de linie de credit nominalizata pentru proiectul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Ofertantul(reprezentantul asocierii)va trebui sa dea o declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Pentru un singur ofertant, acesta trebuie sa fi realizat o lucraresimilara de aceeasi valoare si complexitate , respectiv: o lucrare decanalizare menajera sistatie de epurare in valoare de 5.500.000 lei, cod CPV 45232411-6 si 45232420-2 , o lucrare de constructii de drumuri in valoare de 2.000.000 lei ? cod CPV 45233120-6, executate in ultimii 5 ani care se confirma prin prezentareade contracte de executie lucrari sau alte documente justificative , procese verbale de receptie finala si recomandari emise sau contrasemnate de beneficiar , fieautoritate publica , fie client privat .
In cazul societatilor mixte/consortiilor/ asocierilor trebuie ca toti membrii impreuna sa fi executat cel putin o lucraresimilara de aceeasi valoare si complexitate , respectiv : o lucrare decanalizare menajera sistatie de epurare in valoare de 5.500.000 lei, - cod CPV 45232411-6 si 45232420-2 , o lucrare de constructii de drumuri in valoare de 2.000.000 lei ? cod CPV 45233120-6, executate in ultimii 5 ani care se confirma prin prezentareade contracte de executie lucrari sau alte documente justificative , procese verbale de receptie finala si recomandari emise sau contrasemnate de beneficiar, fie autoritate publica, fie client privat;Se vor completa formularele de experienta similara.Formular B3-Declaratii privind efectivele medii anualeale personalului angajat si al cadrelor de conduceredin cadrul organizatiei ofertantului ? completarea si prezentarea Formularului 12 I.Completarea si prezentarea formularului 12 Hcu privire la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta recomandari de la beneficiar , copie contract / proces verbal de receptie pentrulucrarile similare prezentate ca si experienta similara, in copie.Recomandarea din partea beneficiarului, va cuprinde numele lucrarii, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, orice defecte ale lucrarilor sau alte probleme privind calitatea sau defecte ale lucrarilor, orice cazuri de accidente produse din vina contractantului, orice amanari in receptia lucrarilor, valoarea contractului finalizat.- Lista nominala a personalului propus pentru indeplinirea contractului.Personal de conducere cu o vechime de 5 aniManager de Proiect ? ing. Constructor-5 ani; Sef de santier- ing. Constructii Hidrotehnice, lucrariapa-canal-minim 5 ani;Loctiitor sef de santier-CFDP-minim5 ani;Experti cheie : Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul constructii drumuri-minim 5 ani; Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul constructii hidrotehnice-minim 5 ani;Responsabil controlul calitatii ? in domeniul Constructii Hidrotehnice (lucrari edilitare)-minim5 ani ; Responsabil controlul calitatii ? in domeniul Constructii Drumuri-minim 5 ani ;Inginer instalatii electrice -minim 5 ani.Personal de executie de specialitate si in numar suficient.Se vor completa formularele anexate pentru CV-uri si declaratia de exclusivitate si disponibilitateSe vor anexa in copie dovada detinerii utilajelor, instalatiilor, echipamentelor (sau contracte de inchiriere pe perioada contractului de executie) pentru utilajele si echipamentele de constructii necesare pentru executia lucrarilor de contructii conform cerintelor proiectului , care deasemenea se vor regasi in extrasul de utilaje din devizul oferta intocmit conf. prevederilor HG nr.28/2008.Se va prezenta autorizatia laboratorului de incercari propus pentru efectuarea testelor si incercarilor (laborator propriu sau acordul/ contractul in copie cu un laborator autorizat) conform necesitatilor proiectului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
DURATA DE EXECUTIE
10%
Descriere:
3.
PROCEDURI TEHNICE DE EXECUTIE
10%
Descriere:
4.
PROGRAMUL DE ASIGURARE A CALITATII PENTRU LUCRARILE SPECIFICE CONTRACTULUI
10%
Descriere:
5.
PERIOADA DE GARANTIE
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2010 11:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI BAIA DE CRIS, STR. TRIBUNULUI NR.4, JUDETUL HUNEDOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR MASURA 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos , nr 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 64 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: : P-ta I.C.Bratianu nr.1 , ,Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel. 0258810289, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 (CINCI) ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DE EMITEREA UNUI ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2010 18:02