Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drumuri localitati apartinatoare municipiului Alba Iulia


Anunt de participare numarul 145538/06.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALBA IULIA
Adresa postala: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510134, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 0258811993, In atentia: d-nului Cosmin Buzgure, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0258811993, Adresa internet (URL): www.apulum.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drumuri localitati apartinatoaremunicipiului Alba Iulia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strazi din cartierele apartinatoare municipiului Alba Iulia.
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIA OBIECTIVULUI DE INVESTITII?Modernizare drumuri localitati apartinatoaremunicipiului Alba Iulia?Lot 1 ? Cartier Micesti - valoare estimata 15.301.064, 0 leifara TVA, include si suma de1.344.617, 0leifara TVA ce reprezintavaloarea cheltuielior diverse sineprevazutein procent 9, 63% din articolele de lucrari.
Lot 2 ? Cartier Barabant - valoare estimata 9.827.846, 0 leifara TVA, include si suma de863.023, 0leifara TVA ce reprezintavaloarea cheltuielior diverse sineprevazutein procent 9, 63% din articolele de lucrari.
Lot 3? Cartier Oarda - valoare estimata 10.036.990, 0leifara TVA, include si suma de 880.066, 0 leifara TVA ce reprezintavaloarea cheltuielior diverse sineprevazutein procent 9, 63% din articolele de lucrari.
Lot 4? Cartier Partos - valoare estimata 3.997.764, 0 leifara TVA, include si suma de 351.090, 0 leifara TVA ce reprezintavaloarea cheltuielior diverse sineprevazutein procent 9, 63% din articolele de lucrari.
Valoarea estimata totala de39.163.664 lei fara TVAinclude si suma de3.438.796, 00 leifara TVA ce reprezintavaloarea cheltuielior diverse sineprevazutein procent 9, 63% din articolele de lucrari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIA OBIECTIVULUI DE INVESTITII ?Modernizare drumuri localitati apartinatoaremunicipiului Alba Iulia?Lot 3 ? Cartier Oarda; Lot 4 ? Cartier Partos.
Lot 1 ?Cartier Micesti: Strada Varese, strada Postavaru, strada Strunga, strada Uricani, strada Trestiei, strada Lapusului, strada Bujorului, strada Mioritei, strada Carpati, strada Rotunda, strada Toplita, strada Dealului, strada Inului, strada Zavoi, strada Apuseni, strada Padurii, strada Scarisoara, strada Magurei, strada Bobalna, strada Garii, strada Valea Aurului si strada Paraului in lungime totala de 8245 m.
Lot2-Cartier Barabant: Strada Taberei, strada Alunis, strada Poienitei, strada Campeni, strada Gorunului, strada Ciocarliei, strada Surianu, strada Ciucasului, strada Gradinilor, strada Cornistei, strada pescarilor, strada Streiului, strada Stejarului sistradaValea Micain lungime totala de 5461 m.
Lot 3? Cartier Oarda: Strada Trifoiului, strada Carabusului, strada Bucegi, strada Gloriei, strada Lacramioarei, strada Campului, strada Cedrului, strada Haiducilor, strada Garoafelor sistrada Duzilorin lungime totala de 5839, 7 m.
Lot 4? Cartier Partos: Strada Dacilor, strada 11 Iunie, strada Gemenilor, strada Ana Ipatescu, strada Glinca sistradaDiguluiin lungime totala de 2184 m.
Valoarea estimata fara TVA: 39, 163, 664RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 210.000 lei pentru Lotul 1, 135.000 leipentru Lotul 2 , 138.000 leipentru lotul 3 si 55.000 leipentru Lotul 4care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Daca se doreste depunerea garantiei de participare in valuta pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda sa se faca la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile ( sau urmatoarea zi lucratoare, dupa caz).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii unei contestatii de catre ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa ca fiind nefondata , autoritatea contractanta va retine o partedin garantia de participare, in conf.cu art.278^1 lit.d) din OUG 34/2006.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Se va completa(model orientativ Formular nr.2) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (model orientativ Formular nr.24.)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Municipiului Alba Iulia
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.3)/Cazier judiciar al operatorului economic/Cazier judiciar al administratorului/directorului general.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termen limita de depunere a ofertei. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11alin.(4)din HGnr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordin nr. 509/2011. .
Modalitatea de indeplinire: 1.Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.4 )
2.Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Cerinta nr. 3
Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.5)
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.6)
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: HAVA MIRCEA- primar, PAUL VOICU - viceprimar, SERDEAN PAVEL DORIN - viceprimar, BUZGURE COSMIN - sef birou, JELER MARCEL VALERIAN - secretar municipiu, METEA ANA - sef serviciu, MOLDOVAN SILVIA - director executiv, ARMEAN GABRIEL ?sef serviciu.Consilieri Locali: ALBANI ROCCHETTI SIMONE, BOGATAN IOAN, BUGLEA RARES, CLEPAN DIMITRIE HORATIU, COSTINAS MARIUS ADRIAN, CRISAN VASILE, DOMUTA IULIUS VIOREL, IANCU GHEORGHE , MEDREA BOGDAN, PETRIC VASILE DANIEL, PLESA GABRIEL CODRU, POCOL DORIN IUSTIN, POPA PAVEL, PRESECAN MARIUS GHEORGHE, SANDU CORNEL STELIAN, TUDORASCU RAUL SEBASTIAN, ZDRANC DANIEL LIVIU.
Comisia de evaluare pentru procedura de atribuire a contractului : PAUL VOICU- viceprimar, SILVIA MOLDOVAN ?director executiv, METEA ANA-sef serviciu investitii, ARMEAN GABRIEL ?sef serviciuAMUP, BUZGURE COSMIN- sef birou achizitii publice ti monitorizare , VLAD CORINA ?consilier birou achizitii publice si monitorizare, GHIBU FLOAREA ?consilier SAMUP, SICOE VIORICA-consilier serviciu investitii, TANISLAV LUCIAN ?consilier SAMUP , PODARU IACOB- consilier serviciu investitii, CORCHES SUSANA-consilier SAMUP. Informatii siformalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
1.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora;
2.Pentru persoanele juridice straine
Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifreide afaceri globale a ofertantului pentruanii 2010, 2011 si2012 trebuie sa fie in valoare de minim 20.000.000 lei pentru Lotul 1, in valoare de minim 10.000.000 lei pentru Lotul 2 , in valoare de minim10.000.000 lei pentru Lotul 3 siin valoare de mimin5.000.000 leipentru Lotul 4. Ofertantul va prezenta :
- Declaratie privind cifra de afaceri globala (Formularul nr. 21 din Sectiunea 2 ?Formulare? a Documentatiei de Atribuire), semnata de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.- Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume - Bilanturile contabile pentru ani 2010 si 2011 si 2012 inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei , pentru calcului echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei / valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte .
Cerinta nr. 2: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada de minim 4luni de derulare a contractului, in valoare de minim:
Lot 1=1.800.000 lei
Lot2=1.100.000 lei
Lot3=1.200.000 lei
Lot4= 450.000 lei
Documentele prezentate vor contine asumarea faptului ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare si vor mentiona clar suma si perioada.Suma solicitata, pentru a nu fi considerata restrictiva, s-a calculatdupa formula: valoare estimata contract fara cheltuileidiverse sineprevazute /perioada de executie a lucrarilor X perioada solicitata de autoritatea contractanta=S=suma sau plafonul maxima/maxim impusa/impus) si se justifica prin faptul ca in cazul de fata contractul este multianual sise sustine din bugete care se aproba cu intarziere iar veniturile la bugetul autoritatii contractante nusunt constante pe durata executiei.
In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 18, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularul nr. 3 si nr. 5 si 7.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1.Declaratie privind cifra de afaceri globala (Formularul nr. 21 din Sectiunea 2 ?Formulare? a Documentatiei de Atribuire), semnata de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2.Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume - Bilanturile contabile pentru ani 2010 si 2011 si 2012 inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.Modalitatea de indeplinire- Scrisoare din partea societatilor bancare/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 1.800.000 lei- Lot1, 1.100.000 lei ? Lot 2, 1.200.000 lei- Lot3 si 450.000 lei ? Lot4 si pentru o perioada de 4 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantultrebuie sa prezinte o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificaride buna executie pentrucele maiimportante lucrari.
Aceasta lista va fiinsotita de cel putin1 document saumaxim 3 documente [contract(e)/proces(e)-verbal(e) de receptie] prin care ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani lucrari de constructie noua/modernizare/reabilitare drumuri in valoare de minim: -13.000.000 leifara TVA pentruLotul 1-8.000.000 leifara TVA pentruLotul 2-9.000.000 leifara TVA pentruLotul 3-3.000.000 leifara TVA pentruLotul 4Lucrarile ce vor fi luate in considerare includlucraride tipul: modernizare , reparatii capitale si consolidare drum. . Se vor lua in considerare numailucrarile executate in ultiimii 5 ani care se raporteaza la data limita de depunere a ofertelor si vor fi lucrarireceptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala saulucrarireceptionate insotite de proces verbal la terminarea lucrarilor saulucrari receptionateinsotite de proces verbal de receptie finala.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei , pentru calcului echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei / valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte .
Declaratie privind echipamentele tehnice. Ofertantul va prezenta dotarea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ti anume minim: - buldozer cu capacitate de minim81CP minim2 buc.- excavator pe senilecu capacitate de minim2, 5 mc minim 2 buc.- cilindru compactor cu capacitate de minim 10 toneminim2 buc.- autogrederminim 1 buc.- autobasculantecu capacitate de minim 16 tone minim 4 buc.- autobetoniere .- masina de montat dale minim 1mp minim 1 buc.- placa compactoareminim 2 buc .- statie totalamasuratoritopo ?minim 1 buc.- laborator autorizat minim gradII
Dovada detinerii in proprietate , leasing, sau cu contracte de inchiriere a dotarilor specifice, utilajelor, echipamentului tehnic, mijloacelor de transport si alte mijloace fixe disponibilizate pentru indeplinirea contractului.Se va permite si prezentarea unui angajament.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator gradul II autorizat ISC pentru drumuri, geotehnica, materiale de constructii drumuri, betoane sau sa prezinte un contract de prestari servicii incheiat cu un laborator gradul II autorizat ISC pentru drumuri, geotehnica, materiale de constructii drumuri, betoane, potrivit HGR nr. 808/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, Legii nr. 10/1995, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinului nr.1497/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate. Se va permite si prezentarea unui angajament. Autorizatia trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani .
Pentru fiecare Lot in parte , Ofertantultrebuie sademonstreze ca dispune de urmatorulpersonal:
1. Inginer asigurarea calitatii ? Responsabil calitate-autorizat CQCerinte ? participant in minim un contract de lucrari similare pe o pozitie similara.2. Sef de santier ? inginer CFDP
Cerinte ? participant in minim un contract de lucrari similare pe o pozitie similara.
3. Responsabil tehnic cu executia, inginer CFDP, atestat in lucrari de drumuri si poduri, pentrucare se va prezenta atestatul.
4. Inginer topografCerinte Minim 3 ani experienta generala.
5. Inginer instalator ? retele edilitareCerinte Minim 3 ani experienta generala.
6 Pavatori ? minim 6persoane
In cazul unor relatii de colaborare de vor prezenta declaratiile de disponibilitate ale persoanelor/specialistilor propusi.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 19 al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 3, 5si 7.
Pentru fiecare Lot in parte , Ofertantultrebuie sademonstreze ca dispune de urmatorulpersonal:
1. Inginer asigurarea calitatii ? Responsabil calitate
Cerinte ? Minim 3 ani experienta profesionala in contracte/proiectede lucrari de constructie noua/modernizare/reabilitare drumuri nationale/drumuri judetene/drumuri locale intr-o pozitie de Responsabil control de calitate/responsabil tehnic cu calitatea/responsabil cu asigurarea calitatii/inginer calitate.2. Sef de santierCerinte ? Minim 3 ani experienta profesionala in contracte/proiecte de lucrari de constructie noua/modernizare/reabilitare drumuri nationale/drumuri judetene/drumuri locale in pozitia de sef santier/adjunct sef santier.
3. Responsabil tehnic cu executia, inginer CFDP, atestat in lucrari de drumuri si poduri, pentrucare se va prezenta atestatul.
4. Inginer topografCerinte Minim 3 ani experienta generala.
5. Inginer instalator ? retele edilitareCerinte Minim 3 ani experienta generala.
6. Pavatori ? minim 6persoane
In cazul unor relatii de colaborare de vor prezenta declaratiile de disponibilitate ale persoanelor/specialistilor propusi.
Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent.
Ofertantul va demonstra ca respecta standardele privind protectia mediului, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii5 ani ? Formularulnr.8 si Formularul nr. 9de experientasimilara din Sectiunea 2Formulare2.Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: Documente emisede Beneficiarul lucrarilor/ Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor/ Procese verbale de receptie partiala alucrarilor/ Procese verbale de receptie finala, din care sa reiasa receptia la sfarsitul executiei lucrarilor sau receptia partiala a lucrarilor executate precum si toate elementele necesare pentru confirmarea indeplinirii cerintei de Capacitate Tehnica.Se va completa Formularul nr. 10Se va completasiprezenta? Formularul 11Se va completasiprezenta? Formularul 12Se va completasiprezenta? Formularul 19Se va completasiprezenta? Formularul 3, 5, 7Completare Formular nr.12Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr 23.) iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : - copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz)- copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate)Formularul nr. 23 ?Curriculum Vitae? este obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 15 ?Informatii privind asocierea? din Sectiunea 2 ?Formulare? -semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2. Formularul nr. 16 ?Acordul de Asociere? din Sectiunea 2 ?Formulare? semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
54560/03.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2013 12:00
Locul: Calea Motilor nr. 5 A , Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, sustinatoriinu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art.180, art.181 lit.a), lit.c^1 si d) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In acest sens, sustinatorii, vor completa FORMULARUL 3, FORMULARUL 4 (pct. a), pct.c), pct.d)FORMULARUL 6, care se vor prezenta in original. Angajamentul ferm al sustinatorului se va prezenta in forma autentica (incheiat in fata notarului) Se vor folosi formulare atasate (FORMULARUL 19 si FORMULARUL 20, inclusiv Anexele 1 si 2 ale FORMULARULUI 20, daca este cazul).Propunerea financiara totala prezentata trebuie sa contina ca element distinct constitutiv valoarea rezultat in urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute la propunerea financiara (fara diverse sineprevazute) depusa. Procentul aplicat la propunerea financiara este de 9, 63%.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul final cel mai scazut. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat.Autoritatea Contractanta are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica conform art 209 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In nici un caz Autoritatea Contractanta nu va fi responsabila pentru daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta asupra actului ce se doreste a fi contestat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Alba Iulia ? Serviciul Juridic
Adresa postala: strada Calea motilor, nr.5A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510134, Romania, Tel. +40 0258811993, Fax: +40 0258811993
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2013 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer