Licitatie Publica - ?Modernizare drumuri pietruite si amenajare rigole si santuri in cartierele municipiului Alba Iulia? ?Micesti, Barabant, Oarda si Partos - PROIECTARE SI EXECUTIE
Anunt de participare numarul 136910/27.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALBA IULIA
Adresa postala: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, judet Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510134, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de achizitii publice, Tel. +40 0258811993, In atentia: d-nuluiCosmin Buzgure, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0258811993, Adresa internet (URL): www.apulum.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Modernizare drumuri pietruite si amenajare rigole si santuri in cartierele municipiului Alba Iulia? ?Micesti, Barabant, Oarda si Partos - PROIECTARE SI EXECUTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Strazi din 4 Cartiere din municipiul Alba Iulia
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Modernizare drumuri pietruite si amenajare rigole si santuri in cartierele municipiului Alba Iulia? ?Micesti, Barabant, Oarda si Partos PROIECTARE SI EXECUTIE ? conform prevederilor din DALI nr.134/2008 anexat, revizuit in anul 2012.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Proiectare lucrari faza Proiect tehnic + Caiete de sarcini + Detalii de executie, Documentatie pentru obtinerea Autorizatiei de construire , inclusiv Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor.2. Executia lucrarilor in baza proiectului tehnic elaborat pentru ?Modernizare drumuri pietruite si amenajare rigole si santuri in cartierele municipiului Alba Iulia??Micesti, Barabant, Oarda si Partos ? conform prevederilor din DALI nr.134/2008, revizuit in 2012.Proiectarea lucrarilor - faza Proiect tehnic + Caiete de sarcini + Detalii de executie, Documentatie pentru obtinerea Autorizatiei de construire, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului au o valoare estimata fara TVA de 362.000 lei.Costurile estimate pentru executia lucrarilor sunt in valoare de 31.818.456, 00 lei (fara TVA).
Valoarea estimata fara TVA: 32, 180, 456RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1 ? 115.000 lei. Lot 2 ? 95.000 lei. Lot 3 ? 85.000 lei. Lot 4 ? 35.000 lei. Garantia pentru participare va fi valabila 90 de zile de la termenul limita de primire ofertelor si va fi irevocabila. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: - instrument de garantare (FORMULAR 2) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. - depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in lei in contul deschis la Trezoreria Alba Iulia, CUI 4562923, cont RO89TREZ0025006XXX000175. Autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 modificata, in cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor va respinge contestatia ca fiind nefondata. a) garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului de lucrari fara TVA. b) modul de constituire : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie , cu respectarea art.90, alin.(3) din HG 925/2006;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 3.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 3.Cerinta nr. 2- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 4.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Cerinta nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 52. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.3. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la deschiderea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntare.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 5.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 5 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006.Cerinta nr. 4 - Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.310/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? FORMULARUL 6(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Cerinta nr. 5-Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.FORMULARUL 7 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 7.Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt prezentate anexa la acest Formularul 7. Certificat constatator ONRCPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etc.Persoane fizice romane Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in valoare cumulata de cel mult de : Lot 1 :20.000.000 lei; Lot 2 - 18.000.000 lei; Lot3 ? 16.000.000 lei; Lot 4 ? 6.000.000 lei. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei; Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei. Anul 2011:1euro = 4, 2379 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor servicii de proiectare lucrari de constructii prestate in ultimii 3 ani , continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Lista principala a lucrarilor executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari Fiecare valoare a experientei similare solicitata va fi demonstrata prin prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractele de lucrari similare , din care sa rezulte obiectul contractului, valoarea acestora si perioada de executie a acestora. Ofertantul trebuie sa prezinte un numar de maxim 3 contracte de lucrari similare incheiate in ultimii 5 ani de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: Lot 1 - 10.000.000 lei. Lot 2 - 9.000.000 lei. Lot 3 - 8.000.000 lei. Lot 4 - 3.000.000 lei.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate sau a carui angajament a fost obtinut de catre ofertant pentru derularea contractului.- sef de santier in specialitatea drumuri cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri.- inginer constructor in specialitatea CFDP cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri, poduri.-1 Responsabil Tehnic cu executia care sa fie atestat in domeniul lucrarilor de drumuri - se vor prezenta copii legalizate sau copii marcate de catre ofertant cu?conform cu originalul? dupa atestat.- 1 responsabil cu asigurarea calitatii.
- proiectant de specialitate , cu diplo
ma de inginer in domeniul constructiilor conform prevederi art.9 din Legea 50/1991.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Declaratie cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora. Nota: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.
Informatii privind asociatii. In cazul ofertei depuse in comun de mai multi operatori economici se va prezenta acordul de asociere incheiat in vederea participarii la procedura si documentele pentru partea lor de implicare.
Certificat privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001 emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea, pentru lucrarile care formeaza obiectul prezentei achizitii. Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii.
Certificat privind implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001 emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea, pentru lucrarile care formeaza obiectul prezentei achizitii. Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
33666/07.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2012 11:00
Locul: Primaria Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali aiofertantilor, observatori UCVAP simembrii comisieide evaluare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, sustinatoriinu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art.180, art.181 lit.a), lit.c^1 si d) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In acest sens, sustinatorii, vor completa FORMULARUL 3, FORMULARUL 5 (pct. a), pct.c), pct.d)FORMULARUL 7, care se vor prezenta in original. Angajamentul ferm al sustinatorului se va prezenta in forma autentica (incheiat in fata notarului) Se vor folosi formulare atasate (FORMULARUL 18 si FORMULARUL 19, inclusiv Anexele 1 si 2 ale FORMULARULUI 19, daca este cazul). In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul final cel mai scazut. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat.Autoritatea Contractanta are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica conform art 209 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In nici un caz Autoritatea Contractanta nu va fi responsabila pentru daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Primaria municipiului Alba Iulia
Adresa postala: Calea Motilor, nr.5A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510134, Romania, Tel. +40 0258811993, Fax: +40 0258811993
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2012 11:47