Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUMURI PRINCIPALE DE INTERES LOCAL IN COMUNA SILISTEA GUMESTI, JUDETUL TELEORMAN
Anunt de participare numarul 22710/09.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SILISTEA GUMESTI (PRIMARIA SILISTEA GUMESTI)
Adresa postala: SILISTEA GUMESTI , TELEORMAN, Localitatea: Silistea Gumesti, Cod postal: 147350, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI PETRESCU, Tel.0247336083, Email: [email protected], Fax: 0247336083
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUMURI PRINCIPALE DE INTERES LOCAL IN COMUNA SILISTEA GUMESTI, JUDETUL TELEORMAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Silistea Gumesti, jud. Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Terenul ocupat de obiectivul de investitie este situat in intravilanul comunei Silistea Gumesti. Lucrari de modernizare sistem rutier, drumuri principale de interes local, comuna SILISTEA GUMESTI, judetul Teleorman, inclusiv elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizari de drumuri care incl.parte carosabila, trot, podete, si un pod, semnalizare si marc. rut. incl elsb P.T. si a det de ex.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 923, 876RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa depuna o garantie de participare 29.200, 00LEI. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% din valoarea ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Op. ec. trebuie sa detina: Cert. de inregistrare si Cert. constatator emis de ORC, privind indep. Oblig. exigibile de plata a impoz. si taxelor catre stat, incl. cele locale, in perioada de valab. la data deschiderii ofertelor. Autorizatie de functionare/altele echivalente.Statutul si contractul de societate, actele aditionale, statutul si contractul de societate;Declaratie priv. eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;Declaratie priv. calitatea de participant la procedura;Decl. pe proprie rasp. privind neincadrarea in "Lista Neagra" a APDRP publicata pe www.sapard.ro si pe www.apdrp.ro; Val. Lot.1-Proiectare trebuie sa fie max. 4% din val. luc.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente .Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 5.600.000, 0leiProfitul net pozitiv pe ultimul an contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf si for. nec. pt. ev.a resp. cer. men. List. prin. luc. ex. in ult. 3 ani insot. de cert. de buna exec. dc min 3 luc si. vizate de I.S.C; inf ref. la pers. decl. priv. utj. ISO 9001 si ISO 14001- Se vor acc. si cert. ec. Pers. imp. in realiz. contr. : max. 6 exp. cheie, de la serv. de proiec. si pers. cu resp. pt. ex. lucr. Of. este obg. sa vizit sa insp. loc.viit. sant. ladata de 17.07.07.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C 2.111533600159/11.09.2006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casieria Primariei Silistea Gumesti a contravalorii in numerar, fila cec /op in contul RO04TREZ60821340202XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2007 11:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI SILISTEA GUMESTI, judetul Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observator CRPDRP 3 Sud Muntenia. Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art.33, alin a) din HGR 925/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect finantat pnn programul SAPARD
VI.3) Alte informatii
VIZITA DE TEREN VA FI ORGANIZATA IN DATA DE 17.07.2007, ORA 11.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 sector. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Adresa postala: Splaiul Independetei, nr.5, sector 4, ,Localitatea: bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI SILISTEA GUMESTI
Adresa postala: Adresa postala: com.Silistea Gumesti, jud.Teleorman, Localitatea: Silistea Gumesti, Cod postal: 147350, Romania, Tel.0247336083, Fax: 0247336083
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2007 11:30