Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drumuri Sacalaz, judetul Timis


Anunt de participare numarul 56743/25.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sacalaz (Primaria)
Adresa postala: str.a IV-a, 368, sacalaz, judetul timis, Localitatea: Sacalaz, Cod postal: 307370, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Craia, Tel.0256/367491, Email: [email protected], Fax: 0256367491
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri -Terminal Timisoara
Adresa postala: str. Garii, nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel.0256/490502, Email: [email protected], Fax: 0256/274724, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri -Terminal Timisoara
Adresa postala: str. Garii, nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel.0256/490502, Email: [email protected], Fax: 0256/274724, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri -Terminal Timisoara
Adresa postala: str. Garii, nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: www.brm.ro, Tel.0256/480502, Email: [email protected], Fax: 0256/274724
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drumuri Sacalaz, judetul Timis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sacalaz, judetul Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intreaga lucrare conform Proiect tehnic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarea va fi executata in conformitate cu Proiectul tehnic si caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 494, 864.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 50000 lei ; garantia de bunaexecutie a contractului10% din valoarea fara TVA a contractului, prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
3.Certficat de atestare fiscala privindachitarea oblogatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberatde DGFP;
4.Certificat privind plata impozitelor locale eliberat de Priamria locala;
5.Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial;
6.Certificat de cazier fiscal;
7.Certificat de inregistrare fiscala;
8.Pentru persoane juridice straine- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregisrare ca persoana juridica strainasau de atestare profesionala in conformitate cu prevederile legaledin tara apartinatoare in copie legalizata , insotite de traducerea legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
2.Bilant contabil la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani, insotita de copii ale proceselor verbale de receptie finala, certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul de executie.
2.Declaratie pe proprie raspundere referitoare al personalul de specialitate de care dispune sau al carui anagajament de participare a fost obtiunut de catre ofertant in special pentu obtinerea controlului calitatii;
3.Declaratie pe proprie raspunderereferitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalul de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu executia lucrarii.
4.Declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectiea mediului;
5.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului;
6.Declaratie privind subcontractarea, insotita de acordul de subcontractare;
7. Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;
8.Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. 2 recomandari8.ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de executie
20%
Descriere:
3.
garantia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 950 RON
Conditii si modalitate de plata: OP sau direct prin depunerea in numerar la sediul BRM Terminal Timisoara.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2008 11:00
Locul: BRM -Terminal Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, experti cooptati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National De Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform OUG 97/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sacalaz
Adresa postala: str.a IV-a, nr.368, Timis, Localitatea: Sacalaz, Cod postal: 307370, Romania, Tel.0256/367491, Fax: 0256367101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2008 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer