Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drumuri vicinale si DC 75, infiintare retea canalizare menajera si amenajare teren si anexe teren fotbal in comuna Gradistea, judetul Valcea


Anunt de participare numarul 70125/19.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAGRADISTEA (PRIMARIA GRADISTEA)
Adresa postala: COMUNA GRADISTEA, Localitatea: Gradistea, Cod postal: 247250, Romania, Punct(e) de contact: ILIE BOIANGIU, Tel.0250867009, Email: [email protected], Fax: 0250867009
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drumuri vicinale si DC 75, infiintare retea canalizare menajera si amenajare teren si anexe teren fotbal in comuna Gradistea, judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Gradistea, judetul Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul I: Modernizare drumuri vicinale si DC 75 si Amenajare teren si anexe teren fotbal in comuna Gradistea, judetul Valcea
Componenta I: Elaborare proiect tehnic si detalii executie, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pt. obtinere avize si autorizatie construire, asistenta tehnica dinpartea proiectantului pe durata executiei lucrarilor, verificarea proiectului de verificatori atestati.
Componeta II: Executarea lucrarilor de modernizare drumuri si Amenajare teren si anexe teren fotbal cf. proiectului intocmit.
Lotul II : Infiintare retea canalizare menajera in comuna Gradistea, judetul Valcea
Componenta I: Elaborare proiect tehnic si detalii executie, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pt. obtinere avize si autorizatie construire, asistenta tehnica dinpartea proiectantului pe durata executiei lucrarilor, verificarea proiectului de verificatori atestati.
Componeta II: Executarea lucrarilor de infiintare retea canalizare menajera cf. proiectului intocmit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45212221-1-Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I: Modernizare drumuri vicinale si DC 75 si Amenajare teren si anexe teren fotbal in comuna Gradistea, judetul Valcea
Componenta I: Elaborare proiect tehnic si detalii executie, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pt. obtinere avize si autorizatie construire, asistenta tehnica dinpartea proiectantului pe durata executiei lucrarilor, verificarea proiectului de verificatori atestati.
Valoarea estimata pentru Proiect tehnic, detalii executie, documentatii avize =154340 lei, verificare tehnica proiect=14660 lei, asistenta tehnica va fi asigurata pe toata durata derularii executiei lucrarii
Componeta II: Executarea lucrarilor de modernizare drumuri si Amenajare teren si anexe teren fotbal cf. proiectului intocmit.
Valoarea estimata 4796803 lei
Lotul II : Infiintare retea canalizare menajera in comuna Gradistea, judetul Valcea
Componenta I: Elaborare proiect tehnic si detalii executie, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pt. obtinere avize si autorizatie construire, asistenta tehnica dinpartea proiectantului pe durata executiei lucrarilor, verificarea proiectului de verificatori atestati.
Valoarea estimata pentru Proiect tehnic, detalii executie, documentatii avize =96407 lei, verificare tehnica proiect=8383 lei, asistenta tehnica va fi asigurata pe toata durata derularii executiei lucrarii
Componeta II: Executarea lucrarilor de infiintare retea canalizare menajera cf. proiectului intocmit.
VAloarea estimata 3390854 lei
Oferta va fi declarata inacceptabila in cazul in care oricare dintre valorile limita declarate ca fonduri disponibile este depasita
Valoarea estimata fara TVA: 8, 461, 447RON
II.2.2) Optiuni
Da
pt lucrari suplim.necuprinse in contr.initial se aplica proced. de neg. fara pub anunt de particip
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare Lot I =74500 lei, Lot II= 5000 leiGrantie de buna executie = 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNADR MAsura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pt. economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie proprie raspundere privind eligibilitatea
Declaratie proprie raspundere privind neincadrarea articol 181/OUG 36/2006
Certificat atestare fiscala plata taxe si impozite buget stat
Certificat atestare fiscala plata taxe si impozite buget local
CAlitate de participant la procedura
Certificat constatator ORC
Certificat inregistrare persoana juridica
Certificat rezidenta fiscala-pers. jur. straina
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular informatii generale
2. Cifra afaceri ultimii 3 ani
3. Copii legalizate bilanturi 2007, 2006, 2005
4. Profit
5.Solvabilitate6.Lichiditate
7.Scrisoare de bonitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Lot I = 7500000 lei, Lot II=5250000lei4. Cf. bilant 2007 POZITIV5. Cf. bilant 2007 >30%6. Cf. bilant 2007> 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
2.Lista principalelor servici prestate
3.Prezentare efectivelor medii anuale ale personalului
4.Informatii privind dotarea
5.ISO 9001
6.ISO 14001
7.ISO 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lot1.Min 2 lucrari similare cu val mai mare sau egala cu 2.300.000 leiLot2Min 2 lucrari similare cu val mai mare sau egala cu 1.650.000 lei2.Lot1.Min 2 contracte similare cu val mai mare sau egala cu 84.500 leiLot2Min 2 contracte similare cu val mai mare sau egala cu 52.300 lei3.Lot1.Min 3 experti cheie cu vechime in proiectare 4 ani in domeniu, RTE, CQLot 2.Min 3 experti cheie cu vechime in proiectare 4 ani in domeniu, RTE, CQ
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: lot 1-500 lei, lot 2-500 lei , cash la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2009 11:00
Locul: Primaria Gradistea, jud Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantantilorObservatori CRPDRP CraiovaReprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finanta prin PNADR, Masura 322 Renovarea , dezvoltarea satelor , imbunatatirea seviciilor de baz apt economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Constastatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleus nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Com.Gradistea
Adresa postala: com Gradistea, jud Valcea, Localitatea: Gradistea, Cod postal: 247250, Romania, Tel.0250/867009, Email: [email protected], Fax: 0250/867009
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2008 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer