Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare echipamente de telecontrol in statia CFR Caransebes


Anunt de participare (utilitati) numarul 142788/28.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 212065073, In atentia: Carmen Iancu, Email: [email protected], Fax: +40 372871911, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: B-dul Ion Mihalache, nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 2065073, In atentia: Carmen Iancu, Fax: +40 372871911
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: B-dul Ion Mihalache, nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 2065073, In atentia: Carmen Iancu, Fax: +40 372871911
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare echipamente de telecontrol in statia CFR Caransebes
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: In incinta statiei 110/27, 5 kV CFR Caransebes, oras Caransebes, jud. Caras Severin
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de modernizare a instalatiilor electrice in statia CFR Caransebes pentru introducerea statiei in sistemul de telecontrol.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232221-7 - Statie electrica de transformare (Rev.2)
45262210-6-Lucrari de fundatie (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile se vor realiza conform PT+CS anexat prezentei documentatii de atribuire. Valoarea totala estimata a contractului este
1.887.810, 00 lei(fara TVA) din care Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat (functie de care se vor elabora si evalua
ofertele) este :1.690.800, 00 lei(fara TVA), Valoarea echipamentelor/materialelor puse la dispozitie de ENEL este 108.290, 00 lei(fara TVA) si
Valoarea pentru cheltuieli diverse si neprevazute conf.art.29 alin (21) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
este: 88.720, 00 lei (fara T.V.A.)
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit (functie de care se va stabili si oferta castigatoare) este constituita din valoarea de 1.656.560 lei fara TVA reprezentand lucrarile de executie si din valoarea de 34.240 lei fara TVA reprezentand valoarea serviciilor de proiectare.
Intervalul minim reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele). Intervalul maxim
reprezinta valoarea maxima globala ce cuprinde: valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat + valoarea materialelor puse la
dispozitie de achizitor + valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute conform art.29 alin (21) din OUG 34/2006, cu modificarile si
completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 690, 800 si 1, 887, 810RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.cuantum: 18.000, 00 lei(9.000, 00 lei ptr IMM);2.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile si curge de la termenul limita de depunere a ofertei.3. Mod de constituire: conf. art. 86 alin. (1) din HG 925/2006; Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea ca IMM (daca este cazul), care va respecta formularistica din Legea 346/2004, actualizata la data prezentei si va fi prezentata in original.Neprezentarea garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art. 33 alin. 3 lit. b din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei contestatii in conformitate cu art. 278^1 alin.(1), lit.b) din OUG 34/2006 (actualizata), in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimate a contractului ce urmeaza a fi incheiat suma: 5471, 00 lei(calculate conform litera b). Autoritatea contractanta va retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Curs leu-euro din data de 14.03.2013 este: 1 euro=4, 3975 lei; contul: ENEL DISTRIBUTIE BANAT S.A.: Cod IBAN RO54CITI0000000700427005, deschis la Citibank Romania Cuantum: 10%(5%ptr IMM)din valoarea contractului fara TVA. B.Perioada pt. care se constituie garantia de buna executie este durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii de 24 luni. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: a)prin retineri succesive din facturile prezentate, cu depunerea in maxim 15 zile de la semnarea contractului a 0, 5% din valoarea acestuia intr-un cont de garantie bancara de buna executie. Avand in vedere faptul ca autoritatea contractanta este o societate comerciala cu capital majoritar privat si finantarea contractului se face din surse proprii si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011 referitor la achitarea in conturile beneficiarului deschise la trezoreria de stat.;b)Scrisoare de garantie bancara de buna executie care va constitui anexa la contract;c)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea HGR 925/2006 art. 86 alin. (2) ?(4). D.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua Cf. HGR 925/2006 (actualizata la data prezentei), art. 92, alin.(4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular F1;2)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1. F2-1 se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator. ;2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2. F2-2 se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator;Tertul sustinator trebuie sa faca referinta in Formularul F2-2 la art. 181, literle a), c indice 1 si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla intr-una din situatiileprevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3.Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Director General-Giuseppe Fanizzi-Director Achzitii Cosmin Trofin-Manager Achzitii -Cristian Bogdan-Responsabil procedura achizitie - Carmen Iancu
-Membri Comisie de evaluare: Daniela Sarbu, Violeta Peste, Membri de rezerva Comisie de evaluare: Daniela-Adina Tudoran, Adina-Georgiana Alexe-Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-45) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul localCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in careofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 1)Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor- Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.-Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Ofertantul clasat pe primul loc, va trebui sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul, in original/copie legalizata numai in situatia in care a prezentat acest document in copie "conform cu originalul".2) In conformitate cu art. 46 alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.3) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.- Atestat emis de A.N.R.E. privind executia de lucrari in statii de transformare, respectiv E2;
- Atestat emis de A.N.R.E. privind proiectarea de statii de transformare, respectiv E1;Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa si proiecteaza in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa presteze integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin: 3.200.000 lei (1.600.000, 00 lei pentru I.M.M.). -
Modalitatea de indeplinire
-Prezentare Formular F3;Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2010 ? 1 euro=4, 2099 lei; 2011 ? 1 euro= 4, 2379 lei, 2012- 1 euro=4, 4560 lei. -Se vor prezenta bilanturile contabile pentru anii: 2010, 2011, 2012. In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul pe anul 2012 se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a anului respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista care va cuprinde contracte de natura similara executate in ultimii 5 ani. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 3 documente prin care sa se confirme: - executarea lucrarilor in valoare cumulata de cel putin 1.600.000, 00 lei (fara T.V.A.); - servicii de proiectare in statii de transformare 110 kV in valoare de cel putin 30.000, 00 lei (fara T.V.A.).
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formular F5 si de documente relevante (certificari de buna executie/documente constatatoare/ contracte / recomandari/procese verbale de receptie) din care sa rezulte: beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, modul in care au fost efectuate respectivele lucrari privitor la respectarea normelor profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2008-1 euro=3, 6827lei;2009-1euro=4, 2373 lei; 2010 ? 1 euro=4, 2099 lei; 2011 ? 1 euro= 4, 2379 lei, 2012- 1 euro=4, 4560lei. Pentru anul 2013-1 euro=4, 3975 la data de 14.03.3013.
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala, calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului si prezentarea CV-ului persoanei responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formular F6, prezentarea CV-ului persoanei responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca
Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind asigurarea tehnica propusa pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formular F7 Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si angajamentul de punere la dispozitie
Informatii privind subcontractantii
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formular F8. In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total lucrare; 2.Indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora; 3. Datele de recunoastereale subcontractantilor, precum si specializarea acestora; 4. La incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul / contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract; Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate. Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR. 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care executa/proiecteaza lucrari in instalatiile electrice, pentru partea de lucrari pe care o executa/proiecteaza. In cazul in care operatorul economic care a depus oferta are subcontractant, intreaga responsabilitate ii revine operatorului economic respectiv, iar cerintele de calificare trebuie indeplinite de catre acesta; resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. De asemeni se ia in considerare si autorizarea ANRE a subcontractantului pentru partea din contract pe care o realizeaza acesta.
Informatii privind asociatii
Modalitatea de indeplinire
Se solicita completarea Formularului F21 si a propriului dosar de calificare de catre asociat. In Formularul F21 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si a standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR. 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care executa/proiecteaza lucrari in instalatiile electrice, pentru partea de lucrari care o executa/proiecteaza. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privitoare la atestarea ANRE este considerata indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul- detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute/proiecteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008
Modalitatea de indeplinire
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001:2005
Modalitatea de indeplinire
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat. Ofertele de pret introduse in runda de licitare electronica vor fi exprimate in aceeasi moneda in care s-a facut depunerea ofertelor de pret in etapa de depunere oferta (LEI, fara TVA). Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1 (una) zi lucratoare. Operatorii economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2013 13:00
Locul: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIABd. Ion Mihalache, nr.41-43, sector 1, corp C, etaj1, Bucuresti, Serv.Achiz.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca pe primul loc, dupa desfasurarea licitatiei electronice, se afla 2 sau mai multi ofertanti cu aceeasi valoare a propunerii financiare, autoritatea contr. va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara in plic inchis. In acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP. Solicitarile de clarif. se vor transmite la fax: 0372871085. Rasp. la solicit.de clarif.vor fi public.in SEAP. Daca nr.op.ec.care au indepl.crit.de calif.si select.si au prez.of.admisib. este mai mic decat nr indic.in prez.docum. autorit. contract. poate aplica OUG34/2006, actualiz. la data prez. art.117, alin.(2), lit.b) si va continua procedura numai cu acel/acei candidat/candidati care indepl. criteriile solicitate. Of. castig. se stab.numai dintre of. admisib si numai pe baza crit. de atrib.preciz in anunt. de particip. Ofertele admisibile sunt of. care nu sunt consid. inaccept. sau neconf.(HGR 925/2006, art.36, art.79). Autoritatea contr.are dreptul de a exclude din proc. ptr. atrib. contr. prin achiz.publ.orice of/candidat care in ultimii 2 ani nu si-a indepl./si-a indepl.in mod defectuos oblig. contr. fata de oricare dintre soc. din GRUPUL ENEL, din motive imputabile of. in cauza, fapt care a produs sau este de nat.sa prod.grave prejud.benef. ac. (OG 34/2006, art.181, lit.c1). In conf.cu HGR 925/2006, art.81, comisia de ev.are oblig. de a respinge of. inacceptab. si of. neconf. Of. intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere; Ofetantii nu au dreptul de a-si retrage ofeta in perioada de valabilitate a ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers.vatamata poate sesiza CNSC in vederea anulariii actului/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmat.luarii la cunostinta despre un act al autorit.contr. consid. nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE S.A.- Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Buzesti, nr.62-64, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011017, Romania, Tel. +40 372115694, Fax: +40 372873376
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2013 17:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer