Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare FDCP alimentate din PT239, PT 306, PT300, loc. Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti


Anunt de participare (utilitati) numarul 115861/22.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala:  STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Punct(e) de contact:  ROXANA COCORA, Tel. 0248523261, Email:  [email protected], Fax:  0248523810, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare FDCP alimentate din PT239, PT 306, PT300, loc. Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- se vor realiza LES-uri 0, 4 kV care vor permite alimentarea in bucla a tuturor blocurilor.
- Se vor monta: Firide de bransament tip E2-2=32 buc si tip E2-4=1 buc; FDCP 21=1 buc; FDCP 16=4 buc;FDCP 15=20 buc; FDCP 11=8 buc; Cablu CYY 3x6 mmp=9800 m; Cablu ACYAbY 3x50+25 mmp=90m; Cablu ACYAbY 3x70+35 mmp=165m; Cablu ACYAbY 3x150+70 mmp=945m
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- se vor realiza LES-uri 0, 4 kV care vor permite alimentarea in bucla a tuturor blocurilor.
- Se vor monta: Firide de bransament tip E2-2=32 buc si tip E2-4=1 buc; FDCP 21=1 buc; FDCP 16=4 buc;FDCP 15=20 buc; FDCP 11=8 buc; Cablu CYY 3x6 mmp=9800 m; Cablu ACYAbY 3x50+25 mmp=90m; Cablu ACYAbY 3x70+35 mmp=165m; Cablu ACYAbY 3x150+70 mmp=945m
Valoarea estimata fara TVA: 727, 391RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 7300, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri proprii, prin virament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea/subcontractarea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare: declaratie de eligibilitate, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, declaratie privind inexistenta starii de faliment, certificate constatatoare privind plata catre bugetul de stat si bugetul local, cazier judiciar administrator societate, certificat constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: 1.091.100, 00 lei;
ofertantul va prezenta bilantul contabil pentru anul 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara se va referi la executia de lucrari in retelele electrice de distributie si va rezulta din insumarea a maxim 3 contracte incheiate si indeplinite in ultimii cinci ani, ale caror obiecte au fost executia unor lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat: 327.400, 00 lei fara TVA.-Se vor prezenta procesele verbale de receptie pentru lucrarile prezentate ca experienta similara;
- Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: ? Neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;? cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;? receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.- Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;
-CV ale persoanelor cheie in indeplinirea contractului;
- Responsabilul MLPAT;
-Responsabilul MEC;
-Copie dupa carnetele de electricieni;
-Atestate ANRE tip C2A si B;
-Prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii conform Standardului ISO 9001/2000, ISO 14001 si ISO 18001 emise de organisme acreditate;
-Prezentarea dosarului privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii lucrarii;
-Prezentarea certificatelor de autorizare pentru laboratoarele autorizate pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate sau prezentarea contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate pentru profilurile respective si pentru tipurile de incercari ce urmeaza a fi efectuate. In cazul in care ofertantul nu detine in proprietate un astfel de laborator se va prezenta copie dupa contractul de inchiriere;
-Listele cu Proceduri/instructiuni de lucru de protectia mediului pentru lucrarile oferite spre executie pe amplasamentele beneficiarului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2011 12:00
Locul: SC CEZ Distributie SA, str. Nicolae Titulescu, nr. 187, et. III, Departament Achizitii, Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pe data de 09.03.2011 se vor depune decat documentele de calificare, urmand ca ofertele tehnico-financiare sa fie depuse numai de candidatii calificati dupa primirea invitatiei de participare la negociere.Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ Distributie SA
Adresa postala:  str N Titulescu nr 187, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Tel. 0248523261, Fax:  0248523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2011 17:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer