Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE IMOBIL OFICIU COMERCIAL COVASNA


Anunt de participare (utilitati) numarul 105176/31.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC Filiala de Furnizare a Energiei Electrice " Electrica Furnizare Transilvania Sud" SA
Adresa postala:  Brasov, str.Pictor Luchian nr. 25, bloc 30, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500193, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Florentina Tanasie, Tel. 0268305306, Email:  [email protected], Fax:  0268305204, Adresa internet (URL):  www.efts.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MODERNIZARE IMOBIL OFICIU COMERCIAL COVASNA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: oras Covasna, jud. Covasna
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Schimbarea ferestrelor si a usilor de acces. .
- Inlocuirea acoperisului si a scurgerilor. Refacerea sarpantei si ridicare perete cu 1, 20m pe o suprafata de 240 mp.
-Recompartimentarea etajului II si a spatiilor destinate activitatilor comerciale dela parter, -Inlocuirea caloriferelor-Inlocuirea corpurilor de iluminat, ale caror elemente sunt deteriorate.-Placarea pardoselilor, -Repararea, recompartimentarea grupurilor sociale, -Inlocuirea usilor interioare,
-Izolatie exterioara,
-Zugraveli exterioare, -Zugraveli interioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 737, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoriattea contractanta isi rezerva dreptul de a comanda lucrari suplimentare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei. In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- 45 de zile de la inregistrarea facturii la beneficiar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual pentru realizarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat si la bugetul local;
-Cazierul financiar;
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorial;
-Copie dupa Certificatul de inregistrare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Document din caresa rezulte o capacitate de sustinere financiara a lucrarilor de catre constructor pentru 30 % din valoarea ofertei fara TVA
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani va fi de cel putin 1.470.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lucrari similare de constructie, din care cel putin 2 lucrari cu valoare minima de 700.000 lei/lucrare la care se va anexa contractul de lucrari, procesul verbal la terminarea lucrarilor;
-sa aiba in dotarea proprie capacitati tehnice care sa asigure realizarea in bune conditii a lucrarilor licitate : baza proprie de productie cu statie de betoane functionala si atestata sau contract de colaborare cu o statie de betoane, ateliere, depozite, parc de utilaje functional
-1 RTE;
-1 CQ;Standarde de asigurare a calitatii:
-certificarea implementarii Sistemului de management al calitatii-certificarea implementarii Sistemului de management al mediului
-certificarea implementarii Sistemului de management conditiilor de munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2010 11:00
Locul: Brasov, str. Pictor Luchian nr. 25, bl.30, cam.17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti al ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  B-dul Eroilor, nr.5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268477961, Fax:  0268414114
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC FFEE ELECTRICA FURNIZARE TRANSILVANIA SUD SA - Serviciul Juridic
Adresa postala:  str. Pictor Luchian nr. 25, bl. 30, ,Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500193, Romania, Tel. 0268305999, Fax:  0268305204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2010 21:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer