Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare imprejmuiri


Anunt de participare (utilitati) numarul 285/22.01.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel.021 3035617, Email: [email protected], Fax: 021 3035670
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A. - SUCURSALA DE TRANSPORT PITESTI
Adresa postala: StradaFratii Golesti , nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul comercial, Tel.0248/607200, Fax: 0248/607209
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A. - SUCURSALA DE TRANSPORT PITESTI
Adresa postala: StradaFratii Golesti , nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul comercial, Tel.0248/607200, Fax: 0248/607209
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A. - SUCURSALA DE TRANSPORT PITESTI
Adresa postala: StradaFratii Golesti , nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel.0248/607200, Fax: 0248/607209
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare imprejmuiri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Pe raza Sucursalei de Transport Pitesti conform DA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea imprejmuirii in statiile Stuparei, Arefu, Gradiste, Pitesti Sud, Slatina si Cladire interventie Arefu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45342000-6 - Montare de garduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea si executarea tuturor lucrarilor de modernizare a imprejmuirilor / loturi, conformcerintelor caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 658, 090RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este: Lot1=11726lei, Lot 2.1=9739lei, Lot 2.2=2531lei, Lot 3=7127lei, Lot4=4383lei, Lot5=4365lei.GBE = 7% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara a crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazierul judiciar, documente de la Registrul Comertului care sa dovedeasca ca nu este in stare de faliment, a certificatelor constatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul sau.Declaratie de eligibilitateCertificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
daca este cazul: lista cu subcontractanti si lista cuprinzand asociatii; declaratie referitoare la dotarea tehnica ;declaratie continand informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului ; se prezintaResponsabilul Tehnic cu Executia; declaratie continand informatii privind masurile de protectie a mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 36 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face cu numerar la casieria Sucursalei de Transport Pitesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2007 12:00
Locul: Sediul CN TRANSELECTRICA SA - ST PITESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; Observatori din partea U.C.V.A.P si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul comercial - CN TRANSELECTRICA SA - Sucursala de Transport Pitesti
Adresa postala: Str. Fratii Golesti, nr. 25B, ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Tel.0248/607280, Fax: 0248/607289
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2007 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer