Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare infrastructura comuna Berliste


Anunt de participare numarul 111397/15.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Berliste (Primaria comunei Berliste)
Adresa postala:  str.Principala nr.99, Localitatea:  Berliste, Cod postal:  327020, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Gavrilescu, Tel. 0255576101, Email:  [email protected], Fax:  0255576101, Adresa internet (URL):  http: //www.primariaberliste.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare infrastructura comuna Berliste
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Berliste Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru modernizare strazi infrastructura comuna Berliste
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 9, 988, 546RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.12.2010 pana la 28.08.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
constituirea unei garantii departiciparein cuantum de 190.000 lei; garantie de buna executie - 10 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program FEADR-Masura 322: Renov., dezv. satelor, imbunatatirea serv. de baza pentru ec. si populatia rurala si punerea in val. a mostenirii rurale;Contr. de finantare: C322010981100074/08.06.2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, Certificat constatator, Certificat de inregistrare fiscala;Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara: prezentare formular de informatii generale, bilantul contabil pe anii 2007, 2008, 2009 si bilantul contabil la data de 30.06.2010, insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, Scrisoare de confirmare de fonduri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei va fi de cel putin 19.000.000lei;Profitul net pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), precum si la data de 30.06.2010 conform bilant contabil, trebuie sa fie pozitiv, un cash-flow de 2.500.000 ron sub forma de linie de credit nominalizata pentru proiectul respectiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o lista a principalelor servicii de proiectareexecutate in ultimii 3 ani, o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotite de formulare experienta similara, contracte, recomandari, procese verbale de receptie, Declaratii privind efectivele medii anuale, Lista personalului cheie propus, CV-uri, declaratii disponibilitate, diplome atestate, certificate, autorizatii, contracte de munca, Informatii despre dotarile specifice, Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara: Un contract de proiectare alimentare cu apa de 39.479 lei, o lucrare similara de alimentare cu apa si statie de tratare de 1.605.741 lei, contract de proiectare canalizare menajera de 74.112 lei, o lucrare similara de canalizare menajera sistatie de epurare de 2.975.956 lei, contract de proiectare constructii civile (proiecte de investitii in infrastructura sociala ?after scool?) de 12.500 lei, lucrare similara de de reparatii de 215.506 lei, contract de proiectare constructii civile (camin cultural) de 25.500 lei, lucrare similara de reparatii de 362.670 lei, contract de proiectare drumuri de 146.772 lei, lucrare similara de constructii drumuri de 4.495.562 lei;experti: 1 ingineri specializarea constructii hidrotehnice, 1 ingineri specializarea drumuri si poduri, 1 inginer specializarea constructii civile, 1 inginer specializarea instalatii, 1 inginer specializarea instalatii electrice, 1 inginer RTE cu specializare hidrotehnica/edilitar, 1 inginer RTE cu specializare drumuri, 1 inginer RTE cu specializare constructii civile, inginer CQ cu specializarehidrotehnica, inginer CQ cu specializare drumuri, 1 inginer CQ cu specializare constructii civile, Manager de proiect servicii proiectare, Manager executie de lucrari, Sef de santier, Loctiitor sef de santier, coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, dotari: calculatoare imprimante plotere - pentru servicii proiectare, respectiv statie de betoane, buldozere, excavatoare, rulouri, compactoare, autobasculante, instalatii de pulverizare emulsie bituminoasa, buldoexcavatoare, etc - pentru executia de lucrari, prezentare informatii subcontractanti, acorduri subcontractare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
30%
Descriere:
3.
Tehnologia de executie a lucrarilor
25%
Descriere:
4.
Planu de managemant al sanatatii si securitatii muncii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2010 11:00
Locul: comuna Berliste str. Principala nr 99 jud Caras-Severin (sediul autoritatii contractante)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program F.E.A.D.R. Masura 3.2.2 : Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale;Contract de finantare: C322010981100074/08.06.2010
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara Sectia de Contencios-Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Piata Tepes Voda nr. 2A, ,Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256498054, Fax:  0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA BERLISTE
Adresa postala:  STR.PRINCIPALA, Localitatea:  BERLISTE, Cod postal:  307020, Romania, Tel. 0255/576101, Email:  [email protected], Fax:  0255/576101, Adresa internet (URL):  -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2010 22:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer