Licitatie Publica - Modernizare infrastructura rutiera Piata Sudului - Servicii de proiectare tehnica (PT,DE,DTAC) si asistenta tehnica pe perioada lucrarilor
Anunt de participare numarul 132081/15.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare infrastructura rutiera Piata Sudului - Servicii de proiectare tehnica (PT, DE, DTAC) si asistenta tehnica pe perioada lucrarilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare infrastructura rutiera Piata Sudului - Servicii de proiectare tehnica (PT, DE, DTAC) si asistenta tehnica pe perioada lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
79933000-3-Servicii de asistenta de proiectare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
VAL TOT ESTIM=8.099.229, 44 RON lei, din care val estim a contr care face ob prez proc de ach publ este de 4.099.229, 44 lei(fara TVA)si val estim a serv sim pe care autor contr isi propune sa le achiz cf prev art.122lit.j din O.U.G.34/2006, cumod si compl ult este de 4.000.000, 00 lei fara T.V.A.
Durata contractului este de 19, 5 luni din care maxim 1, 5 luni (44zile) proiectare, 18 luni asistenta tehnica pe perioada executiei 9 (cf doc) - sistemul informatic nu permite completarea duratei fractionat
Valoarea estimata fara TVA: 4, 099, 229.44RON
II.2.2) Optiuni
Da
achiz serv sim-op declar castig cf art.122 lit.j)OUG 34/2006 mod si comp-Val4000000 lei fara TVA
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar. part 80000 lei inst.de gar emis de soc.banc. sau asig, viram RO53TREZ7005006XXX000227 ATCPMB;gar.buna ex.7%din val.ctr. fara TVA(instr.gar./Scris gar banc.buna ex, ret succes); IMM 50%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE nerambursabile(fonduri structurale), Buget de stat si Bugetul localPOR 2007-2013, Axa prioritara 2, domeniul major de inteventie 2.1. O.P.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar privind calit de part la proc, fisa de prez gen
Certif de particip la licitat cu of indep. Declar privind eligib privind neincad in prev art.180 OUG 34/2006 modif si compl
Declar privind neincad in prev art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoane jurid/fizice romane-Certif de atest fiscala eliberat de ANAF, din care sa reiasa situatia oblig scad in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certif privind plata imp locale din care sa reiasa plata la zi a datoriilor-valabil la data dep of.
Persoane juridice/fizice straine-Certificate, caziere judiciare sau alte docum echiv, emise de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care respectivul este stabilit - valabile la data depunerii ofertei.
Declar neinc prev la art.69 1
Capac de exerc a activ profes-Certif constemis de ONRC cu max 30 de zile calend inainte de data depunerii of care sa ateste ca ofert desfasoara activ care fac ob prez achiz, valabil la data dep of, orig/copie legal/copie lizib cu ment?copie cf cu orig?Persoane jurid/fiz straine-docum edif care sa doved o forma de inregis ca pers jurid, in conf cu prev leg din tara in care ofert este rezid care sa ateste ca ofert desfas activ care fac ob prez achiz, valab la data limita de dep a of, precum si un certif de rezid fisc(evitarea dublei impuneri) valab la data limita de depun a of, in orig/copie legal/copie lizibila cu ment?copie cf cu orig? insotite de traduc autoriz/legal in lb rom.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SITUATIAECONOMICA SI FINANCIARA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) sa fie minim 8.198.450 ron.Informatii generale, Bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de autoritatile competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara a ofertantului/ asocierii
Resurse umane
Echipamente
Informatii privind subcontractantii-partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor.
Informatii privind asociatii-acord de asociere
Standarde de asigurarea calitatii-SR EN ISO 9001:2008 sau echiv, valab la data desch of
Standarde de protectia mediului-SR EN ISO 14001/2005 sau echiv, valab la data desch of.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea unui contract sau a cel mult 2 contr de serv de pr tehn(PT, DE, DTAC) si AT din partea pr pe parcursul exec lucr, avand ca obiect lucrari de infrastructura rutiera, care sa includa si lucrari pentru pasaj subteran/tunel. sa confirme prest de serv in ultimii 3 ani in val de min 4000000 lei fara TVA. per: 01.06.2008?term lim dep of.Fiec copie contr prez?parti relevante din cont ce dem exper sim (parti contr, dur contr, val contr, pag fin cu semn), recom benef lucr, din care sa reiasa ob contr, val contr, per de prest serv, la bun sfarsit.Un exp poate fi nomin pt o sg poz din cele identif.Sef proiect, Ing pr1 pers, Calif: dipl ing, spec CFDP, Exp prof gen: min 5 ani exp prof dom pr infrastr rut;Exp prof spec: min 1 pr in dom pr infrast rut care a inclus si pr unui pas subtIng pr?2 pers, Calif: dipl ing, spec CFDP, Exp prof gen: min 5 ani exp prof pr infrastr rut, Exp prof spec: min 1 pr dom pr infras urb , CVuri, Ac part in ech de impl, Dipl rezulte preg prof nec poz in contr.Echipam min: St top tot 1buc, Licenta soft special pr drm si pod 6buc, Ploter A0 2buc, Lista echip pe care le det in prop/inchiriere/alte forme/in dot subcontr pt partile din lucrare care vor fi subcontr., docum justif, gen facturi, contr de inchirIn cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art. 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2012 12:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, etaj 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare persoana care participa la deschiderea ofertelor va prezenta delegatia (imputernicirea societatii ofertante) precum si o copie a actului de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa prioritara 2 "Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale" domeniul major de inteventie 2.1 "Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene si strazi urbane - inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia Contencios-Administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021-319.51.80, Fax: 021-319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA PROCEDURI ACHIZITIE
Adresa postala: Spaliul Independentei nr. 291-293, sector 6, et 10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. 021-305.55.30, Email: [email protected], Fax: 021-305.55.87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2011 16:01