Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Modernizare infrastructura si servicii locale in comuna Ilva Mica, jud. Bistrita Nasaud ? Achizitie utilaj pentru SVSU"


Anunt de participare numarul 121880/25.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ILVA MICA
Adresa postala:  ILVA MICA, STR PRINCIPALA, NR 200, Localitatea:  Ilva Mica, Cod postal:  427095, Romania, Punct(e) de contact:  AUREL HOREA, Tel. 0263-373683, Email:  [email protected], Fax:  0263-373683, Adresa internet (URL):  WWW.PRIMARIAILVAMICA.LX.RO, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Modernizare infrastructura si servicii locale in comuna Ilva Mica, jud. Bistrita Nasaud ? Achizitie utilaj pentru SVSU"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Ilva Mica
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie utilaj pentru SVSU, accesorii, echipamente de protectie, set de descarcerare si dotare birou SVSU, conform specificatiilor tehnice aprobate de catre APDRP anexate Documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144213-4 - Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.2)
42415320-7-Echipamente pentru vehicule de urgenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie utilaj conform specificatiilor tehnice aprobate de catre APDRP anexate documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 896, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 15.000 RON, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In conformitate cu programul FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se califica ofertantii care nu se afla in una din situatiile prevazute de art 180 si 181 din OUG 34/2006
Se califica ofertantii care nu se afla in situatiile de excludere prevazute de Formularul 12C
Se califica ofertantii care au depus declaratia privind subcontractantii si specializarea acestora
Se califica ofertantii care prezinta formularul privind contul de Trezorerie (liderul in cazul asocierilor)
Se califica ofertantii care sunt inregistrati ca persoane juridice conform Certificatului de inregistrare emis de ORC
Se califica ofertantii care prezina un certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, si care au obiecte de activitate in domeniile necesare pentru executarea contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se califica ofertantii care prezinta bilanturile la 31.12.2010, 31.2.2009 si 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se califica ofertantii cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali de cel putin 1.790.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se califica ofertantii care au cel putin un contract de furnizare/livrare produse similare in ultimii 3 aniin valoare de minim 300.000 lei fara TVA.Data de referinta pentru calcularea ultimilor 3 ani, este data depunerii ofertelor.
Nota: In cazul in care contractele prevad si servicii sau alte bunuri decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea bunurilor similare solicitate2. Se califica ofertantii care prezinta recomandari din partea beneficiarilor pentru toate bunurie declarate in Formularul C2, privind indeplinirea obligatiilor contractuale. In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta atat documentele aferente contractului de subcontractare cu antreprenorul general cat si documentele aferente contractului dintre antreprenorul general si beneficiarul final. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. Se califica ofertantii care vor prezenta o declaratie ca autospeciala furnizata indeplineste cerintele prevazute de legislatia in vigoare pentru a putea fi omologata la RAR.4. Se califica ofertantii care prezinta documente care confirma omologarea sau avizarea din punct de vedere tehnic a tuturor accesoriilor prin care vor dota autospeciala, de catre Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, pentru utilizare in Romania
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2011 12:00
Locul: Primaria Ilva Mica, str. Principala nr.200, jud. Bistrita Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti cu imputernicire si reprezentanti ai CRPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program FEADR
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National al contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Ilva Mica
Adresa postala:  str. Principala nr.200, Localitatea:  Ilva Mica, Cod postal:  427095, Romania, Tel. 0263373554, Fax:  0263373683
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2011 19:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer