Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare instalatie de desprafuire electrica aferenta C.A.F de 100 Gcal/h din C.T Timisoara -SUD


Anunt de intentie (utilitati) numarul 5271/20.04.2007
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: B.Contracte, Tel.0256308337, In atentia: ing.Ivan Daniela, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Modernizare instalatie de desprafuire electrica aferenta C.A.F de 100 Gcal/h din C.T Timisoara -SUD
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare instalatie de desprafuire electrica atat pe parte mecanica cit si pe partea electrica si de automatizare in scopul obtinerii unui nivel al continutului remanent de cenusa in gazele de epurare evacuate la cos de cel mult 100mg/Nm3
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50912000-1 - Servicii de instalare de echipament mecanic (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 3, 114, 617RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare va fi asigurata din alocati bugetare-plan de investitii pe 2007 /plata se va face in maxim 30 de zile de la acceptarea facturilor prestatorului in baza situiilor de lucrari emise de prestator, conform stadilor fizice realizate si insusite de achizitor
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Valoarea estimata a serviciului este de3.114.617, 00 lei fara TVA care include si valoarea echipamentelor si pieselor de schimb puse la dispozitie de catre achizitor de 571.820, 00 lei fara TVA
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 3, 114, 617 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2007 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer