Licitatie Publica - Modernizare instalatie de desprafuire electrica aferenta CAF-100Gcal/h nr.1 din cadrul CT Sud Timisoara
Anunt de participare (utilitati) numarul 15803/25.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament Comercial, Tel.0256308338, In atentia: Biroul Contracte -ing.Balint-Codrean Codruta, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare instalatie de desprafuire electrica aferenta CAF-100Gcal/h nr.1 din cadrul CT SudTimisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CT SUD Timisoara Calea Sagului nr.201
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare instalatie de desprafuire electrica atat pe parte mecanica cat si pe partea electricasi de automatizare in scopul obtinerii unui nivel al continutului remanent de cenusa in gazele de epurare evacuate la cos de cel mult 100mg/Nm3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50912000-1 - Servicii de instalare de echipament mecanic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt specificate in anexele caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 114, 617.27RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz pune la dispoz echipamente in valoare de 571820.34 lei , incluse in valoarea estimata
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.08.2007 pana la 30.06.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 60000 lei;garantie de buna executie :10%din valoarea contractului fara TVA, pe o perioada de 24 luni de la PIF
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare;Platile se vor efectua in lei, in maxim 30 zile de la acceptarea facturilor la plata , in baza situatiilor de lucrari confirmate de achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va legaliza pentru grupul de op. ec declarati castigatori pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl eligib( neincadrare in sit prev art180 din OUG34/06);decl calitate participant la proced; decl neincadrare in prev art 181 din OUG34/06;doc care confirma plata impoz, taxe si contribut asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si taxe locale, in conform cu prev legale in Romania sau doc.similare din tara in care este stabilit ofertantul , la data de 31.05.07;Certif inregistrare si certif constatator emise de of registrului comertului/ Autorizatie de functionare pt persoane juridice/fiz romane ;Documente care dovedesc o forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pt.persoane juridice /fiz straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declarare cifra afaceri pe ultimii 3 ani.Cerinta minima;cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare cu 8500000lei(reprezentand 2598753 E la data 18.05.07) ; bilant contabil la 31.12.06 .Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
List serv in ult 3 ani;Exp sim.Cer.min: fin in ult 3 ani 1 ctr.serv sim cu val =760000 lei, repr 232359 E in 18.05.07 sau cel mult 2 ctr serv simil cu val cumul =1200000 lei, echiv 366883E in 18.05.07 prez ctr si recom;inf pers cond si resp ctr;decl ef med pers ang in ult 3 ani;inf util echip tehn Cer min: util din Anexe C.S.;List subctr;cert SR EN ISO9001 :01 sau vers ISO 9001:00 (prest si subctr)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S78-095737 din 21.04.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 12 RON
Conditii si modalitate de plata: DA hartie se obt de la B Contracte max 4 zi de la solic la fax0256430631Plata la casierie ora 8-10 ;13-15 prin op ec sau firma curier imputer de op ec
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2007 10:00
Locul: sediul SC COLTERM SA Timisoara str.Episcop Joseph Lonovici nr.4 ( parter sala instructaj)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant prin reprezentantii sai imputerniciti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel , sectia de contencios administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10zile de la data luarii la cunostiintade catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Episcop J.Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256-308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2007 14:34