Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE INSTALATIE DE FREZARE INDEPENDENTA


Anunt de participare (utilitati) numarul 139832/22.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Sos. Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: D-na Milica GHINDOC, Tel. +4 0269805134, Email: [email protected], Fax: +4 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MODERNIZARE INSTALATIE DE FREZARE INDEPENDENTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP Medias, str Garii nr. 7, Jud. Sibiu - 1 buc;DDP com Horia, str Luncii nr 28, jud Neamt - 1 buc
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se urmareste modernizarea a 2 buc. instalatii prin inlocuirea unor componente, in vederea cresterii performantelor.Reparatia capitala a componentelor instalatiei, respectiv: Masa rotativa MRH 150, Instalatie hidrostatica, Sania tip petrolier, inlocuirea acumulatorilor si Protectia anticoroziva a tuturor componentelor instalatiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43121400-1 - Echipament de interventie pentru sonde (Rev.2)
50531000-6-Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
51541200-8-Servicii de instalare de utilaje pentru industria extractiva (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MODERNIZARE INSTALATIE DE FREZARE INDEPENDENTA - 2 buc.
Valoarea estimata pt. Produs (componente noi): 400.000 lei pentru ambele instalatii
Montaj componente + RK instalatie: 250.000 lei pentru ambele instalatii
Valoarea estimata fara TVA: 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar. de par. este: 12.500, 00 lei.Per. de val. a gar. pentru par. este de 90 de zile de la data limista stabilita pentru depunerea ofertelor; In cazul subcontractarii, gar. de par. se constituie numai de contractant.In cazul asocierii, gar. de par. se constituie numai de liderul asocierii.Forma de constituire a gar. pentru par.: Documentul care atesta constituirea Gar. de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la data stabilita pt.depunerea ofertelor, in original.Gar. de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contr., cont IBAN RO14 RNCB0231019568860001 B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru per. prevazuta in doc. de atribuire.Scris. de gar. de par. trebuie sa fie intocmita in mod oblig. in conf. cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006 ? Formular 11.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de par., vor fi respinse.In cazul unei contestatii respinse de CNSC, contestatorului i se va retine din gar.de part.un cuantumconform preved.art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu completarile ulterioare.De asemenea autorit. contract.are dreptul de a retine gar. pentru par., in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de val. a acesteia;ofertantul desemnat castigator nu constituie gar. de buna executie in perioada de val. a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de val. a ofertei. Va fi 7% din valoarea contractului, fara TVA. Se constituie dupa cum urmeaza: ? printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari; ? prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care: ? Furnizorul va prezenta autoritatii contractante, in 5 zile lucratoare de la incheierea contractului, un extras al contului de garantie de disponibil, distinct, deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administratrea sa si pe numele furnizorului. Suma initiala care se va depune de catre furnizor, va fi de 0, 5% din pretul contractului. - Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile emise, prin retinerea unui procent de 6, 5% din valoarea fiecareia, si alimentarea contului de garantie pana la concurenta sumei stabilite drept garantie. Asupra acestui cont nu se poate opera decat cu consimtamantul achizitorului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - Se va completa formularul nr. 12A cuprins in Sectiunea III (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator);Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa formularul 12B cuprins in Sectiunea III (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 lit. a, c^1 si d);Certificatul de Atestare Fiscala privind impozitele, taxele catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, emis de Directia Generala a Finantelor publice (pentru persoane fizice/juridice romane) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (acest doc se prezinta de ofertant/asociat).Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Se va completa formularul 13B cuprins in Sectiunea III(acest doc se prezinta de ofertant/asociat).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa formularul 13A cuprins in Sectiunea III referitor la evitarea conflictului de interese.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: - Corin CINDREA, Director General SNGN ROMGAZ SA, Medias- Gheorghe DAMBEAN, avand functia de Director Economic SNGN ROMGAZ SA, Medias- Ispasian Ioan DINCA, avand functia de Director SIRCOSS- Sorin GHEORGHIU, avand functia de Director Tehnic- Viorica BORDEU, avand functia de Director Economic- Milica GHINDOC, membru comisie de evaluare- Angela MELINESCU, presedinte comisie de evaluare, Serviciul Contracte- Ioan JAMPA, membru comisie de evaluare, Serviciul Dezvoltare-Aurica CATANA, Serviciul protectia Mediului-Andrei POPESCU, consilier juridic(Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant)In acest sens ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertului sustinator trebuie sa ataseze la declaratie si certificatul constatator emis de ONRC precum si daca este cazul alte documente edificatoare care sa demonstreze cele mentionate mai sus. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (sau echivalent in cazul persoanelor juridice/fizice straine) eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator - se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (acest doc se prezinta de ofertant/asociat).2. Declaratie pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M. ? uri - DACA ESTE CAZUL - se va prezenta declaratia pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu datele de identificare ale ofertantului.
Precizari: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In acest sens ofertantul va prezenta lista contractelor de furnizare sau modernizare de echipamente de interventie la sonde de petrol si gaze, executate in ultimii 3 ani, din care minim un contract in valoare de minim 650.000 lei.
Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant.(ex. Document constatator conf.art.97^1 din HG 925/2006).Precizari: a. Experienta similara nu poate fi prezentata in favoarea ofertantuluideeventualii subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, unul din membrii asocierii, poate demonstra in totalitate indeplinirea cerintei, sau se poate demonstra prin cumul.
c In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.
Informatii privind subcontractantii - DACA ESTE CAZUL Ofertantul care participa la procedura cu subcontractanti trebuie sa prezinte formularul 12G cuprins in Sectiunea III, completat cu informatii privind partea/partile din contracte care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, in cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Informatii privind Asocierea - DACA ESTE CAZUL Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute mai jos la informatii privind angajamentul ferm.
Informatii privind Angajamentul ferm-DACA ESTE CAZUL Ofertantul poate sa isi demonstreaze capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane, avand obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate (se solicita completarea formularului 18 cuprins in Sectiunea III). Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia excluderii din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta: - declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 lit. a, c^1 si d. - declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionate
Ofertantii vor prezenta, obligatoriu, un certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 valabil la data deschiderii. In situatia in care prezentarea certificatului solicitat nu este posibil, se poate prezenta un act echivalent, ca urmare a raportarii la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea. Precizari: a. Acest certificat nu poate fi prezentat in favoarea ofertantului de eventualii subcontractanti.
b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, demonstrarea indeplinirii cerintei se face individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma nu pot prezenta dovada indeplinirii cerintei infavoarea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La etapa finala electronica participa numai ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile si care sunt inregistrati in SEAP, conf.art.6 alin.(2) din HG 1660/2006.Elementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este ?pretul ofertei? pt.fiecare lot de produse in parte.Ulterior evaluarii initiale integrale a ofertelor, autoritatea contractanta va transmite, prin intermediul SEAP, simultan ofertantilor declarati admisi invitatia de participare la etapa finala electronica, in care se va prezenta data de desfasurare a rundei.Etapa finala electronica se va derula intr-o singura runda care va dura 24 de ore.In cazul in care, dupa incheierea rundei de reofertare electronica, se constata ca sunt clasati pe primul loc, doi sau mai multi ofertanti cu oferte cu preturi egale, acestia vor inainta o noua oferta financiara scrisa cu o noua valoare, intr-un termen de 2 zile lucratoare de la data incheierii etapei finale de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2012 10:00
Locul: Sediul SIRCOSS Medias, str. Sos. Sibiului nr. 5, Loc. Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, precum si reprez. imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu acelasi pret. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti admisibili clasati pe primul loc au acelasi pret in lei, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide plicurile precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul conform art. 256?2 alin.1, lit.b) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. ? S.I.R.C.O.S.S. ? Biroul Juridic
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +4 0269805156, Email: [email protected], Fax: +4 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2012 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer