Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE INSTALATII SERVICII PROPRII HA2, AUTOMATIZARE SI MONITORIZARE CHE STREJESTI


Anunt de participare (utilitati) numarul 140763/27.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: SUCURSALA HIDROCENTRALE SLATINA, Str. T. Vladimirescu, nr.158, jud. Olt, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230087, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Contracte, Tel. +40 249507014, In atentia: Tibi Dae sau Cristina Visan, Email: [email protected], Fax: +40 249436892, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MODERNIZARE INSTALATII SERVICII PROPRII HA2, AUTOMATIZARE SI MONITORIZARE CHE STREJESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CHE Strejesti, jud. Olt, Localitatea Strejesti.
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Modernizarea tuturor panourilor de servicii proprii, automatizare HA2, a panoului RAT pentru realizarea performantelor tehnice in vederea asigurarii unui nou ciclu de functionare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
51112200-2 - Servicii de instalare de echipament de comanda a energiei electrice (Rev.2)
31682200-2-Panouri de comanda (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Panourile de automatizare actuale vor fi inlocuite cu panouri noi ce vor cuprinde intreg echipamentul de automatizare si monitorizare a parametrilor de functionare ai HA2 Strejesti.
Panourile de 0, 4 KV aferente serviciilor proprii HA2 se vor inlocui cu panouri speciale echipate cu sertare debrosabile.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 199, 134RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? 23.500 lei;In conformitate cu Legea 346/2004, IMM-urile pot achita 50% din valoarea garantiei prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.-perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 de zile calculate de la termenul limita de primire a ofertelor;
- forma de constituire a garantiei de participare: ? prin Scrisoare de garantie bancara Se va completa formularul nr 4; sau? ordin de plata ? exemplarul verde - vizat de banca in contul autoritatii contractante ;? alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG nr. 925/2006, art. 86, cu modificarile si completarile in vigoare;Observatii: - Garantia trebuie sa fie irevocabila in conformitate cu dispozitiile art. 86 alin. 2 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie - 5 %din valoarea contractului- modul de constituire a garantie de buna executie : Conf. art. 90 din HGR 925/2006- forma de constiture : Scrisoare de Garantie Bancara ( Formular 3 ), sauRetineri succesive din facturi. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratia privind situatia persinala a ofertantului in conformitate cu art 180 si 181 din OUG 34/2006.
Completarea, semnarea si prezentarea formularului A.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Completarea, semnarea si prezentarea formularului C
Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Completarea, semnarea si prezentarea formularului B.Nota : Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director SH Slatina ? Cornel TATUC
Director adj tehnic ? Marian PENA
Director adj ec. si com. ? Marian FETITA
Director Uzina exploatare - Genoveva PESTRITU
Sef Birou Contracte ? Tibi DAE
Biroul Contracte ? Cristina VISAN
Compartiment Juridic ? Cs.Jr. Adina Popescu
Sef Serv, Achizitii HE - Ioan Bulareanu
Sef Serv. Mentenanta HE - Marian Bratu
Serv. Dezvoltare HE - Octavian Mateescu
Serv. Contracte Retehnologizare HE - Sorin Bogatoniu
Serv. Contracte Retehnologizare HE - Cornelia Gheorghe
Sef Birou Dezvoltare - Cristian Pitur
Director Uzina Retehnologizare - George Stoica
Serv. Achizitii HE - Laurean CetateanCerinta nr. 4
?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Ordin 314/2010, emis de ANRMAP
Completarea, semnarea si prezentarea formularului B1. Cerinta nr. 1
Documente care dovedesc forma de inregistrare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul valabil la data depunerii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate ce trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Atentie: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de semnarea contractului va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie certificata conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico ? financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Executarea si ducerea la bun sfarsit in ultimii 3 ani a unui contract similar a
carui valoare este minim valoarea estimata a prezentului contract. Conform Ordinului 509/2011 prin formula ?servicii duse la bun sfarsit? se inteleg:
? servicii receptionate partial;? servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune
expirarea perioadei de garantie).
Nominalizarea contractului respectiv va fi insotita de :
a)Fisa EXPERIENTA SIMILARAb)Recomandare din partea beneficiarului
Cerinta nr. 2
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Cerinta nr. 4
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
1. Certificat privind implementarea Sistemului de Management al Calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante
2. Certificat privind implementarea Sistemului de Management al Mediului conform ISO 14001:2005 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2012 11:00
Locul: Sediul SH Slatina, Str. T. Vladimirescu, nr. 158, Loc. Slatina, jud. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
NOTA: In cazul in care doua/mai multe oferte admisibile contin acelasi pret si sunt clasate pe locul I Autoritatea Contractanta va solicita acestorareofertarea propunerii financiare. Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschidere a acestora se vor comunica insolicitarea transmisa de catre Autoritatea Contractanta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Hidrocentrale Slatina - Compartimentul juridic
Adresa postala: str. T. Vladimirescu, nr. 158, jud. Olt, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230087, Romania, Tel. +40 249507007, Fax: +40 249436892
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2012 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer