Licitatie Publica - Modernizare IT ACIS
Anunt de participare numarul 129311/26.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI
Adresa postala: Bd.MirceaVoda nr. 44, bloc M17, Intrarea C, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel. +40 21 302 52 26, In atentia: Georgeta CONSTANTINESCU, Consilier DAT, Email: [email protected], Fax: +40 21 302 52 64, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro, www.poat.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare IT ACIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de livrare de produse si prestari de servicii ?Modernizare IT ACIS?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
51000000-9-Servicii de instalare (cu exceptia programelor software) (Rev.2)
72265000-0-Servicii de configurare de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Computere, laptop-uri, imprimante, servere, switch-uri, licente software, etc. Detalii privind cantitatile totale sunt consemnate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 195, 867RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 83.000 leiGarantia de buna executie: 10 % din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational de AsistentaTehnica finantat din FEDRModalitati de plata: Plata se va face in LEI, in cont deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti (ATCPMB)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 5
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta
In cazul unui ONG: Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil
Media cifrei de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate de organele competenteMedia cifrei de afaceri pe ultimii trei ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 1.400.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani conform Formularului 6)
B.Informatii privind capacitatea tehnica a personalului
C.Standarde de calitate
D.Standarde de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) prin intermediul a cel putin 1 contract in care furnizarea de echipamente IT si prestarea serviciilor aferente (instalare/ configurare/ punere in functiune), au fost finalizate, participarea ofertantului fiind de minimum 950.000 euroB.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca Echipa de proiect este formata din cel putin patru experti/specialisti avand urmatoarele profile, cu urmatoarele certificari si experienta: a) cel putin doi experti certificati de producatorul solutiei de stocare si cel putin unul din acesti experti sa detina si experienta solicitata la punctul c)b) cel putin doi experti certificati de producatorul aplicatiei de virtualizare, c) experienta in implementare de solutii hardwareC.Respectarea standardelor de calitate: certificat ISO 9001:2008 sau echivalentD.Respectarea standardelor privind protectia mediului: certificat ISO 14001:2004 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021/319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul General al Guvernului, pentru Autoritatea de Management pentru Programul Operational Asistenta Tehnica, Serviciul Implementare
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel. +4) 021 302 52 29, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 302 52 64, Adresa internet (URL): www.poat.ro, www.fonduri-ue.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2011 16:28