Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - modernizare laborator analize medicale


Anunt de intentie numarul 2482/13.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL BLAJ
Adresa postala: BLAJ, STR.ANDREI MURESANU, NR.16.JUD.ALBA, Localitatea: Blaj, Cod postal: 515400, Romania, Punct(e) de contact: JAN MUNTEAN, Tel.0258712942, Email: [email protected], Fax: 0258712942
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
modernizare laborator analize medicale
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: SPITALUL MUNICIPALBLAJ
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
diverse lucrari de constructie: demolare-1, 96mc, desfacere pardoseli parchet-26mp, zidarie din caramida presata plina 12, 5cm grosime-8, 80mc, demontare placaje faianta-113mp, tencuieli int.-172mp, placari faianta-240mp, zugraveli-597mp, vopsitorii-22mp
Valoarea estimata fara TVA: 45, 000RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45215143-1 - Sala de depistare si de diagnosticare (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 22.02.2007
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 28.02.2007
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.03.2007
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
se pot obtine de la serviciul APROVIZIONARE, tel: 0258/710941 int39, fax: 0258/712942, inclusiv caietul de sarcini
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata se va efectua cu OP in 30 de zile de la receptie
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
lucrare finantata din fonduri proprii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.apm.ro
Protectia muncii si conditii de munca: mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2007 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer