Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare LEA 0,4 kV loc. Dumbravita


Anunt de participare (utilitati) numarul 103418/05.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala:  str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400380, Romania, Punct(e) de contact:  ADA PINTICAN, Tel. 0264-205435, Email:  [email protected], Fax:  0264-205429, Adresa internet (URL):  www.electrica.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SDEE Baia Mare
Adresa postala:  str. Victoriei nr. 64, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430142, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Contractare si Urmarire Lucrari Investitii, Tel. 0262-205829, In atentia:  ing. Pop Mihai, Email:  [email protected], Fax:  0262-205704
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SDEE Baia Mare
Adresa postala:  str. Victoriei nr. 64, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430142, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Contractare si Urmarire Lucrari Investitii, Tel. 0262-205829, In atentia:  ing. Pop Mihai, Email:  [email protected], Fax:  0262-205704
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SDEE Baia Mare
Adresa postala:  str. Victoriei nr. 64, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430142, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Contractare si Urmarire Lucrari Investitii, Tel. 0262-205829, In atentia:  ing. Pop Mihai, Email:  [email protected], Fax:  0262-205704
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
distributie energie electrica
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare LEA 0, 4 kV loc. Dumbravita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Loc. Dumbravita, jud. Maramures
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor realiza:
1. Lucrari la PTA 1, 20/0, 4 kV ? 63 kVA (existent)Inlocuirea suportului de sigurante existent cu un suport cu izolatoare compozite si descarcatoare inglobate ZnO 24 kV cu disconectori. Inlocuirea vechii cutii de distributie cu una noua de tip C.D. 1.6, echipata cu un intrerupator automat tripolar USOL 250 A si SIST 401. MPR 80 A pe coloana generala. Din cutia de distributie noua, se vor realiza 4 plecari distributie publica si 1 plecare iluminat public.2. Modernizare racord 20 kV PTA 1
Se vor demonta stalpii SE 1 (4 buc.), conductoarele OlAl, vechii izolatori si consolele de sustinere si CIT 1400. Se va realiza un nou racord 20 kV pe stalpi noi proiectati tip SCP 10002(7 buc.) si un stalp SC 10005, cu conductor torsadat 20 kV, l=400 m. Pe stalpul cu PTA se va monta un separator de post noou tip STEPNO 24 kV 400/40 A in montaj orizontal.
3. Lucrari la LEA 0, 4 kV aferenta PTA 1
Pe aceasta zona, conductorul Al neizolat se va inlocui cu conductor TYIR 50OlAl+3x70+25 Al, l=2600 m si TYIR 50OlAl+3x50+24Al mmp, l=300 m. Stalpii de lemn uzati si crapati se vor inlocui cu stalpi de beton (25 buc. tip SE 4, 33 buc. tip SE 10 si 1 buc. SCP10002).
4. Lucrari la PTA 2, 20/0, 4 kV ? 400 kVA
Se inlocuieste conductorul de aluminiu neizolat cu conductor TYIR, l=1350 m iar stalpii de lemn se vor inlocui cu stalpi de beton noi (27 buc. SE 4, 6 buc. SE 10, 2 buc. SE 10 si 2 buc. SE 4).
5. Lucrari la LEA 0, 4 kV aferenta PTA 2 existent, 20/0, 4 kV ? 400 kVA
Se va inlocui conductorul de aluminiu neizolat cu conductor TYIR, l=940 m iar stalpii de lemn se vor inlocui cu stalpi de beton noi (27 buc. SE 4, 6 buc. SE 10, 2 buc. SE 10 si 2 buc. SE 4).
6. Adaptarea bransamentelor la retea
In zonele in care se executa lucrari de inlocuire a conductorului de aluminiu neizolat cu conductoare torsadate, se vor adapta bransamentele la reteaua noua. Acolo unde se inlocuiesc stalpii de bransament cu stalpi noi, se vor reface toate bransamentele care deriva din acei stalpi.
7. Adaptarea corpurilor de iluminat
Firul pentru iluminat public va fi prevazut in fascicolul torsadat pentru distributie publica. Corpurile de iluminat se vor relega la noua retea iar unde au fost inlocuiti stalpii, vor fi utilizate bratari noi, corespunzatoare tipului de stalp. Se va realiza un nou punct de aprindere, repartizat monofazat pe cele 3 plecari din PTA 1 amplasat pe stalpul nr. 61, alimentat din C.D. 1.6 a PTA 1.
8. Sectionarea retelelor
Pentru realizarea buclarii intre PTA 1 si PTA 2 se va monta o cutie de sectionare (CS) echipata cu SIST 201/1, MPR 100 A pe stalpul nr. 73 legata la o priza de pamantare de 4 O.
9. Demontari
Deseurile rezultate din demolari vor fi transportate de executantul lucrarii la Centrul Baia Mare si vor fi predate pe baza de proces verbal de predare-primire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 533, 723RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 8000 RON. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului. Pentru IMM-uri se acorda 50% reducere la garantii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului. Certificat de inregistrare in scopuri de TVA. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, valabil la data licitatiei. Atestat ANRE, valabil cel putin 3 luni ulterior datei de finalizare a contractului. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, pentru ultima luna incheiata financiar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2009 precum si balanta pe ultima luna incheiata financiar. Declaratii bancare privind bonitatea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Experienta similara - lucrari executate in ultimii 5 ani, insotite de certificari de buna executie. Tabel cu persoanele respeonsabile de indeplinirea contractului. Certificarea sistemului de calitate ISO 9001. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie, corespunzator metodelor de lucru propuse si a termenului de executie asumat. Toate materialele, produsele si echipamentele incluse in oferta vor avea Autorizatii de Comercializare emise de Electrica Bucuresti sau de organisme recunoscute in oricare dintre statele membre ale Uniunii Europene, traduse in limba romana si Declaratii de conformitate. Autorizatiile de Comercializare se vor prezenta in oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu precizarile din fisa de date a achizitiei pct.III.3
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SDBM 4/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2010 12:00
Locul: Sediul SDEE Baia Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SDEE Baia Mare
Adresa postala:  str. Victoriei nr. 64, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430142, Romania, Tel. 0262-205745, Fax:  0262-205704
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2010 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer