Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare LEA 110 KV Suceava-Radauti,stalp nr.104,jud. Suceava; Asau-Bolovanis,stalp nr.75,jud. Bacau; Letea-SI Bacau Sud,stalp nr.10,jud. Bacau; Margineni-Roman Laminor,stalp nr.63,jud. Bacau


Anunt de participare (utilitati) numarul 139120/24.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Dana Balauca, Tel. +40 232405619, In atentia: Emilia Patrichi, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
EON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Ciurchi, nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Emilia Patrichi, Tel. +40 232405529, In atentia: Emilia Patrichi, Email: [email protected], Fax: +40 232405316
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
EON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Ciurchi, nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Emilia Patrichi, Tel. +40 232405529, In atentia: Emilia Patrichi, Email: [email protected], Fax: +40 232405316
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
EON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Ciurchi, nr. 146-150, Registratura, parter, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 232405298, In atentia: Emilia Patrichi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare LEA 110 KV Suceava-Radauti, stalp nr.104, jud. Suceava; Asau-Bolovanis, stalp nr.75, jud. Bacau; Letea-SI Bacau Sud, stalp nr.10, jud. Bacau; Margineni-Roman Laminor, stalp nr.63, jud. Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Suceava-Radauti, Asau-Bolovanis, Letea-SI Bacau Sud, Margineni-Roman Laminor.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare LEA 110 KV in:
- Suceava - Radauti, stalp nr. 104, judet Suceava;
- Asau - Bolovanis, stalp nr. 75, judet Bacau;
- Letea - SI Bacau Sud, stalp nr. 10, judet Bacau;
- Margineni - Roman Laminor, stalp nr. 63, judet Bacau.Modernizarea LEA 110 KV consta in:
- Intocmire PTh;
- Executare lucrare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire PTh si executare lucrare, pentru urmatoarele obiective de investitii (loturi):
- Lot 1: Modernizare LEA 110 KV Suceava - Radauti, stalp nr. 104, judet Suceava - valoare 322.782, 00 lei fara TVA din care 309.782, 00 lei fara TVA reprezinta valoare constructie-montaj, iar 13.000, 00 lei fara TVA reprezinta valoare elaborare PTh);
- Lot 2: Modernizare LEA 110 KV Asau - Bolovanis, stalp nr. 75, judet Bacau - valoare 499.349, 00 lei fara TVA din care 483.349, 00 lei fara TVA reprezinta valoare constructie-montaj, iar 16.000, 00 lei fara TVA reprezinta valoare elaborare PTh);
- Lot 3: Modernizare LEA 110 KV Letea - SI Bacau Sud, stalp nr. 10, judet Bacau - valoare 309.077, 00 lei fara TVA din care 296.577, 00 lei fara TVA reprezinta valoare constructie-montaj, iar 12.500, 00 lei fara TVA reprezinta valoare elaborare PTh);
- Lot 4: Modernizare LEA 110 KV Margineni - Roman Laminor, stalp nr. 63, judet Bacau - valoare 332393 lei(din care 317.393, 00 lei fara TVA reprezinta valoare constructie-montaj si 15.000, 00 lei fara TVA reprezinta valoare elaborare PTh).
Valoarea estimata fara TVA: 1, 463, 601RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1=6455 lei(3227, 5 lei pt IMM); Lot 2=9986 lei(4993 lei pt IMM); Lot 3=6181 lei(3090, 5 lei pt IMM); Lot 4=6647 lei(3323, 5 lei pt IMM). Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original; OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data depunerii ofertelor in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau. Nu se accepta constituirea garantiei de participare prin depunere numerar la casieria autoritatii contr. Se va prezenta si decl pe propr rasp privind incadrarea in cat IMM (daca este cazul), in original. In conf cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din gar de part in raport cu val est a ctr suma: lot 1 =3227, 82 lei(calculat conform litera a); lot 2=4279, 35 lei(calculat conform litera b); lot 3=3090, 77 lei(calculat conform litera a); lot 4=3323, 93 lei(calculat conform litera a). Valab gar de part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este valab cel putin 90 de zile de la data limita de dep oferte. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % (5% pentru IMM) din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. Perioada pentru care se constituie este egala cu cel putin 24 de luni. b) Modul de constituire: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin (2) ?(4), care devine anexa la contract (garantia trebuie sa fie irevocabila) sau -retineri succesive din facturile prezentate Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art 92 aliniat (4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12A;2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12B;3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 13A; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin-Sebastian POTANC; Director General Adjunct: Livioara SUJDEAPersoanele care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie: Constantin Brinza, Stelian Buliga, Corneliu Dughiri, Florin Bura, Emilia Patrichi, Angela Vasile, Gabriela Pasarica, Loredana Temneanu, Marius Ciobanu.4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentare Formular 13B;5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor. Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?.La etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care s-a depus certificat emis de ORC in copie, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2-Atestate ANRE: -atestat de tip A pentru incercari echipamente, C1B pentru proiectare si C2B pentru executie LEA 110 kV, conform art 12 din ordinul ANRE nr 54/2005.Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre totioperatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care presteaza lucrari si servicii in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Cifra de afaceri globale. Se solicita Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) pentru operatorii economici. Pentru echivalenta (leu/euro) se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte lista de lucrari similare celei ofertate executate in ultimii 5 ani, lista care va cuprinde lucrari si servicii de natura celor descrise in Caietul de Sarcini. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 5 documente (ctr, pv de receptie, recomandare etc) prin care sa se confirme executarea acestor tip de lucrari, in valoare de cel putin: Lot 1= 309782 lei ; Lot 2= 483349 lei; Lot 3= 296577 lei;Lot 4= 317393 lei.Valorile solicitate pentru experienta similara reprez
sumele estimate pentru partea din contract aferenta executiei de lucrare
(C+M). Pentru echivalenta (leu/euro) se va tine cont de cursul mediu anual
lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Aceasta cerinta se
poate indeplini cumulat prin prezentarea a maxim 5 contracte pentru fiecare
lot in parte.
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat in ultimele 12 luni, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si contracte de colaborare, de comodat sau oricare alte forme de punere la dispozitie.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza: 1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din total lucrarilor/serviciilor executate 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Subcontractantii vor prezenta si declaratia priv neincadrarea in preved art 69 ind 1 din OUG34/2006.
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR. 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care presteaza lucrari si servicii in instalatiile electrice.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara. Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (85 puncte); b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctaj maxim alocat, unde pret(n) = pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
2.
Durata contractului (Pth+Executie)
15%
Descriere: Componenta tehnica. Punctajul pentru factorul de evaluare "Durata contractului (Pth+Executie)"se va acorda astfel: a) pentru cea mai mica durata de executie (Pth+Executie) a contractului se acorda punctajul maxim alocat (15 puncte); b) pentru alta durata decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (durata minima ofertata/Durata contractului(Pth+Executie)) x punctaj maxim alocat (15 pct.), unde Durata contractului (Pth+Executie) = Durata contractului (Pth+Executie) a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n). Ofertele cu durata contractului (Pth+Executie) mai mare decat 135 zile pentru lotul 1, 150 zile penru lotul 2, 120 zile pentru lotul 3, 90 zile pentru lotul 4 vor fi declarate neconforme, iar ofertele cu durata contractului (Pth+Executie) mai mica decat 100 zile pentru lotul 1, 120 zile pentru lotul 2, 90 zile pentru lotul 3, 60 zile pentru lotul 4 vor fi considerate nerealiste si nu se vor puncta suplimentar.
Punctaj maxim componenta tehnica: 15
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la e-mail: [email protected] sau fax +40 232405316 se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari". In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta de pret. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora se va realiza in baza depunerii unei noi oferte in plic inchis. Termenul de plata propus este de minim 45 zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA - Departament Juridic
Adresa postala: Str Ciurchi, nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405048, Email: [email protected], Fax: +40 232405048
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2012 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer