Licitatie Publica - Modernizare LEA 20kV Faget din statia 110kV Lugoj
Anunt de participare (utilitati) numarul 65720/06.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cristinel Marciuc, Tel.0256405306, Email: [email protected], Fax: 0256405309
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare LEA 20kV Faget din statia 110kV Lugoj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: jud. Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
modernizarea a 14, 3km LEA 20kV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
modernizarea a 14, 3km LEA 20 kV: demontare LEA 20kV Faget pe tronsonul st. 1-150 (demontare fundatii, demontare suprastructura: stalpli, conductor izolatoare), montare a 162 stalpi (dintre care 3 stalpi metalici: 1buc. IC+6 20212 si 2 buc. ICn+3 110113-5.3.B.R.), montare izolatoare compozite, montare 42, 8km. conductor OLAl 120/21 mmp, montare CDV, montare CRF, montare prize de pamant.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 634, 614RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 32.600 lei (16.300 lei IMM). Garantia de buna execuitie 10% (5% pentru IMM).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii; Plata se face conform clauzelor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea contractului de asociere fara a crea o noua personalitate, cu prezentarea obligatoriu a acordului de asociere semnat si parafat de catre persoanele asociate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant si structura de alcatuire a societatii, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, certificat de inregistrare, certificat constatator emis de ORC sau Camera de Comert, documente care dovedesc incadrarea ca IMM, Certificate de calitate, atestat ANRE tip C2A sau C2B.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu: 4.900.000 lei (2.450.000 lei IMM).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte finalizate in ultimii 5 ani. Experienta similara: un contract finalizat in ultimii 5 ani, in valoare de: 490.000 lei; sau cel mult 3 contracte in valoare de: 817.000 lei. Recomandari pentru experienta similare. Declaratii pentru asigurarea calitatii. Lista masuri protectia mediului. Declaratie NPM-PSI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procesul repetitiv se refera la pretul total al ofertei. Ofertantii vor sti cea mai buna oferta; numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; Durata unei runde: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 140 RON
Conditii si modalitate de plata: De la UTR Timisoara cu anunt prealabil la fax 0256/405342, tel. 0256/405849-Claudiu Stegerean prin OP in contul RO54CITI0000000700427005 CITI Bank
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2008 10:00
Locul: sediul Enel Distributie Banat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte personae imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
La deschiderea ofertelor se vor declara toti operatorii economici subcontractanti. Nu se accepta completarea cu asociati si subcontractanti dupa data de depunere a ofertelor. Toti operatorii economici (inclusiv asociatii si subcontractantii) trebuie sa perzinte certificatul ce demonstreaza implementarea standardului de calitate SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256/494650, Fax: 0256/310641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale in vigoare la data deschiderii ofertelor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii - Enel Distributie Banat
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256/405308, Fax: 0256/405309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2008 15:30