Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Modernizare LEA DC 110kV Rogojelu-Motru si LEA 110kVRogojelu-Godinesti, jud Gorj?


Anunt de participare (utilitati) numarul 136766/21.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: ANCA HOLDIS, Tel. +40 372523257, Email: [email protected], Fax: +40 372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Calea Severinului nr. 25 (fosta bdul. Nicolae Titulescu, nr. 187) jud. Dolj , Localitatea, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200679, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 372523257, In atentia: ANCA HOLDIS, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str. Calea Severinului nr. 25 (fosta bdul. Nicolae Titulescu, nr. 187) jud. Dolj, Localitatea: craiova, Cod postal: 200679, Romania, Tel. +40 372523257, In atentia: ANCA HOLDIS, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Modernizare LEA DC 110kV Rogojelu-Motru si LEA 110kVRogojelu-Godinesti, jud Gorj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Rogojelu-Godinesti, jud Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Modernizare LEA DC 110kV Rogojelu-Motru si LEA 110kVRogojelu-Godinesti, jud Gorj?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Descrierea lucrarilor de modernizare a LEA 110 kV Rogojelu- Motru DC cu Rogojelu-Godinesti, fiind prezentate urmatoarele liucrari:
? inlocuirea pe intregul traseu a conductorului activ existent cu conductor cu capacitate marita de transport 185/32 mm2 (aprox. 29, 200 km);
? inlocuirea pe intregul traseu, inclusiv racordurile la statiile Rosiuta si Lupoaia, a conductorului de protectie existent, cu altul cu fibra optica inglobata, tip OPGW (aprox. 53.8 km);
? Montareade cutii de jonctiune dupa cum urmeaza: - la stalpul nr.73 pentru racordarea viitoare de FO ce va fi montat pe o alta lucrare pe racordul D.C. 110 kV la statia Jilt;
- la stalpul nr. 68A al LEA 110 kV D.C Rogojelu Motru pentru racordarea OPGW care se va monta pe racordul spre Godinesti;
- la rigla statiei Godinesti (si rezerva de OPGW) pentru conectarea pe viitor a FO care se va monta pana in camera de comanda a statiei;
- la stalpul 107A al LEA 110 kV D.C Rogojelu Motru , pentru racordarea OPGW care se va monta pe racordul spre statia Rosiuta;
- la rigla statiei Rosiuta (si rezerva de OPGW) pentru conectarea pe viitor a FO care se va monta pana in camera de comanda a statiei;
- la stalpul nr.135 al LEA 110 kV D.C Rogojelu Motru, pentru racordarea OPGW care se va monta pe rigla statiei Lupoaia;
- la rigla statiei Lupoaia (si rezerva de OPGW) pentru conectarea pe viitor a FO care se va monta pana in camera de comanda a statiei;
- la rigla statiei Motru(si rezerva de OPGW)pentru conectarea pe viitor a FO care se va monta pana in camera de comanda a statiei;
? Montarea de dispozitive antipasare;
? Inscriptionarea linieiprin montarea de tablite indicatoare si avertizoare;
? Refaceri ale instalatiilor de legare de pamant prin inlocuirea prizelor care au valori ale rezistentei de dispersie necorespunzatoare (la stalpii nr 1, 3 , 5, 7, 8, 27, 50, 53, 36) ;
? Refacerea stratului de protectie anticoroziva a stalpiilor metalicipe intreg traseul LEA 110 kV D.C. Rogojelu-Motru si Rogojelu-Godinesti, inclusivi a consolelor metalice, constand in:
? Curartirea si degresarea suprafetelor metalice;
? Aplicare material de protectie (ultimul strat in culoare verde);
? Realizarea vositorie de balizaj de zi la stalpii care supratraverseaza o linie de cale ferata, drumuri publice, respectiv cursuri de ape;
? Refacerea fundatiilorsi repararea structurii de beton la stalpi;
? Montare coliere de rigidizare pe stalpii de beton;
? Refacerea culoarului liniei prin curatirea de vegetatie unde este cazul;
Valoarea estimata fara TVA: 7, 976, 045RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 80000 lei. In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autorit. contract. va retine contestatorului din cuantumul garant.de particip. o suma calculata in conformit.cu prev.art.278^1 din OUG 34/2006. . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180 zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor; Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele de eligibilitate. Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 180 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. A.C.este societate comerciala care nu se supune HG.1045/2011.GBE a contract.lucrari, reprez.10%din val. contract.Se constituie si prin: -SGB in fav. AC pentru intreaga valoare a lucrarii(10% din valoarea de oferta);retineri succesive de 10%din val. facturilor acceptate si onorate la plata;printr-un instrument de garantare emis cf.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari care devine anexa la contract.Daca GBE se constit.prin retinere successive prima depunere se va face inainte de semnarea contract. executie si va fi in cuantum de: total garantie/durata de executie(luni), dar nu mai putin de 0, 5% din pretul contract.Ofertant. are obligatia de a deschide un cont la dispozitia A.C, la o banca agreata de ambele parti.Pe parcursul indeplinirii contract., AC alimenteaza acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in fav. ofertant.Perioada garantiei de buna executie acordata pentru intreaga lucrare va fi de minim 24 luni.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinte obligatorii: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completata in conformitate cu Formularul 12A din sectiunea Modele de formulare- in original. Documentul se va depune de ofertant si de asociat/tertul sustinator (daca este cazul);
-Certificat de participare cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 12E din sectiunea Modele de formulare- in original. Candidatul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe candidaturi individuale si/sau comune, si sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte;
-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata in conformitate cu Formularul 12B din sectiunea Modele de formulare- in original. Documentul se va depune de ofertant/asociat (daca este cazul). Tertul sustinator (daca este cazul) va depune declaratia privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 completata doar pentru lit. a), c1), d);
- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 12 D din Sectiunea ?Modele de formulare? ?in original. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Membru al Directoratului Ing.Doina Vornicu, Director Directie Ing.Ion Dobrescu, Manager Departament Ec.Mariana Breciuga. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei/tertul sustinator/subcontractantul).- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritati competente din tara). Acestea vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun candidaturile. Certificatele vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele juridice straine vor prezenta orice act edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotita de traducerea legalizata in limba romana, respectandu-se prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor, din care sa reiasa ca operatorul economic are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.-Documente care dovedesc inregistrarea ca I.M.M. (daca este cazul) : In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: - Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr. 27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr. 27)- ATESTAT ANRE tip C2B, F emis in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic- valabil la data limita stabilita de depunere a candidaturilor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Atestatele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: cel putin egala cu 12.000.000, 00 lei.
Bilantul contabil pe anul 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1)- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de urmatoarele documente: -copii dupa parti cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca si experienta similara; -procese verbale de receptie aferente contractelor prezentate; -certificari de buna executie (recomandari/ certificate constatatoare).
Experienta similara se va referi la lucrari in retele electrice de distributie si va rezulta din insumarea a maxim 3 contracte similare duse la bun sfarsit in ultimii cinci ani, avand ca obiect executia unor lucrari similare cu cele din caietul de sarcini a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 3.600.000 lei fara TVA.
Cerinta 2)-Declaratie in legatura cu dotarile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului (utilaje, echipament ethnic, mijloace de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe).
Cerinta 3)-Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat
Cerinta 4)-Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului. a) -CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului; - declaratii de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate/angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoane)- in temeiul Ordinului Presedintelui ANRMAP 509/14 sept. 2011.
b) Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995.
c)-Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005.
d) -Electricieni autorizati de ANRE. Se vor prezenta carnetele electricienilor autorizati, vizate la data limita de depunere a candidaturilor.
Cerinta 5)-Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Cerinta 6)-Informatii privind asociatii- Acord de asociere ( daca este cazul).
Certificarea sistemului de protectie a mediului conform ISO 14001/2005 emis de organisme acreditate
Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 emis de organisme acreditate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2012 11:00
Locul: Craiova, str. Calea Severinului nr. 25 (fosta bdul. Nicolae Titulescu, nr. 187), etaj III
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
La data, ora si locul de depunere a candidaturilor, prevazute in anuntul de participare, se vor depune numai documentele de calificare (precizate la cap. III.2.1 lit. a si b, III.2.2, III.2.3 lit a si b) insotite de documentele de prezentare (cap. IV.4.3: pct. 1, 2, 3, 4), urmand ca ofertele tehnico-financiare sa fie depuse, numai de candidatii calificati, dupa primirea invitatiei de participare la negociere. Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita.In cazul in care doi sau mai multi operatori economici au acelasi pret, In vederea departajarii ofertelor clasate la egalitate se va solicita depunerea unei noi oferte financiare intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale. Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 180 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC considerat nelegal, conform art. 256^2 din O.U.G.nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str. Calea Severinului nr. 25 (fosta bdul. Nicolae Titulescu, nr. 187) jud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Tel. +40 372523257, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer