Licitatie Publica - MODERNIZARE LEA JT SI BRANSAMENTE, JUD. TULCEA
Anunt de participare (utilitati) numarul 9617/12.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DFEE ENEL ELECTRICA DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: SIMONA PETCU, Tel.0241.80.53.18, In atentia: SERVICIUL ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MODERNIZARE LEA JT SI BRANSAMENTE, JUD. TULCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: LOC. CRISAN, VASILE ALECSANDRI, PARTIZANI, BALTENII DE SUS, JUD. TULCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZARE LEA JT SI BRANSAMENTE, JUD. TULCEA-LOC.CRISAN, VASILE ALECSANDRI, PARTIZANI, BALTENII DE SUS.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare, pentru fiecare contract in parte, in conformitate cu legislatia in vigoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315600-4 - Instalatii de joasa tensiune (Rev.1)
74232310-0-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: INSTALATII DE JOASA TENSIUNE. Lot1: loc.Crisan, jud.Tulcea, Lot2: loc.Vasile Alecsandri, jud.Tulcea, Lot3: loc.Partizani, jud.Tulcea, Lot4: loc.Baltenii de Sus, jud.Tulcea
Valoarea estimata fara TVA: intre 61, 300 si 1, 907, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.de partic: LOT1:10000RON(5000RON-IMM);LOT2:8000RON(4000RON-IMM);LOT3:16000RON(8000RON-IMM);LOT4:1000RON(500RON-IMM).Gar.de buna executie: 10%(5%-IMM)din val.fara TVA a contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate, certificate privind plata impozitelor catre stat si locale la 28.02.2007, pt.persoane juridice romane: certificat constatator emis de Of. Reg. Comertului de pe langa Tribunal, pt. persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conf. cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, declaratie incadrare IMM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cifra de afaceri globala(pe ultimii 3 ani), Inf. privind situatia financiara la data de 31.12.2005 din bilantul ultimului an;in cazul in care situatia nu este vizata de DGFCFS se va prezenta bilantul contabil la 31.12.05 vizat si inregistrat de aut.competente;prezentare lichiditate generala, solvabilitate patrimoniala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestat ANRE pt.executie si proiectare instalatii el.0, 4-20KV, lista lucrari similare din ultimii 5 ani , pe fiecare lot, a caror val.insumata=val.ofertata, certificari de buna executie, inf.privind personalul tehnic, inf.privind dotarile cu utilaje, inf.subcontractanti/asociati(dc.este cazul), certificari de calitate, lista proceduri mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul mentionat este pentru un singur lot.Se achita in numerar la sediul autoritatii contractante sau OP in contul RO21RNCB0114032051360001 BCR C-TA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Italiana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2007 10:00
Locul: STR.NICOLAE IORGA NR.89A, CONSTANTA-SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL , SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, Fax: 0241/616003
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE DEPUNERE A CONTESTATIEI VA FI DE CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTIINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. DFEE ENEL ELECTRICA DOBROGEA S.A. - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR.89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241/805102, Fax: 0241/616340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2007 15:27