Licitatie Publica - MODERNIZARE LEA JT SI RETEHNOLOGIZARE IN JUDETUL TULCEA
Anunt de participare (utilitati) numarul 101435/03.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRA ULMEANU, Tel. 0241.80.58.09, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.04, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MODERNIZARE LEA JT SI RETEHNOLOGIZARE IN JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: 1. Modernizare LEA JT si bransamente loc. Daeni, Jud.Tulcea.
2. Modernizare LEA JT si bransamente loc. Jurilovca, jud. Tulcea.
3. Retehnologizare LEA JT loc. Babadag, Peceneaga, Macin jud. Tulcea.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Executie Modernizare LEA JT si bransamente loc. Daeni-Tulcea
- Executare Modernizare LEA JT si bransamente loc Jurilovca-Tulcea
- Executare Retehnologizare LEA JT Babadag-Tulcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315600-4 - Instalatii de joasa tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform PT+CS
Valoarea estimata fara TVA: 8, 821, 724RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 88200RON (44100RON ptr.IMM).Garantia de buna execute: 10%(5%ptr.IMM)din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilitatea, decl.privind neincadrarea in preved.art.181 din ordonanta, certif privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale valabile la data prezentarii, ptr. pers.jurid.romane: certif.constatator emis de Of.Registrului Comertului, ptr. persoane juridice straine documente care dovedesc inregistrarea ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind cifra de afaceri globala(2006-2008), informatii privind situatia financiara la data de 31.12.2008 din bilantul ultimului an.In cazul in care formularul nu este vizat de DGFCFS se va prezenta si bilantul contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atest.ANRE C2A/C2B, lista lucr. similare din ultimii 5 ani a caror val.insum = 8821724lei(fara T.V.A.), certif.de buna exec., inf.privind pers.tehnic, dotari util.tehn, inf.subcontr, decl. privind respectarea conditiilor de munca, sanatate si securitate in munca, documente privind asigurarea protectiei mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform documentatiei de atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2010 10:30
Locul: Sediul Autoritatii Contractante, Constanta, str. Nicolae Iorga, nr. 89A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP, anexata prezentului anunt de participare, la Documentatii si clarificari. Solicitarile de clarificari se vor transmite la fax 0241/805304. Persoana contact: Dumitra Ulmeanu, telefon: 0241/805809, adresa e-mail: [email protected]. Raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi publicate in SEAP la Documentatii si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Traian nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel. 0241/606597, Email: [email protected], Fax: 0241/616300
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei va fi de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: str. Nicolae Iorga nr.89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Tel. 0241/805999, Fax: 0241/616340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2010 08:36