Licitatie Publica - Modernizare LES JT zona PT 4069, PT4068, PT4105, PT4078 RESITA
Anunt de participare (utilitati) numarul 101756/08.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cristinel Marciuc, Tel. 0256405306, Email: [email protected], Fax: 0256405309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare LES JT zona PT 4069, PT4068, PT4105, PT4078 RESITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Caras Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare LES JT cu cablu ACYABY 3X150+70 mmp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315600-4 - Instalatii de joasa tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LES JT-9, 06 km traseu; inlocuire firide existente amplasate la parterul blocurilor 162 buc cu firide din policarbonat tip C3, C4 si C5
Valoarea estimata fara TVA: 2, 773, 860RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 30000 lei(15.000 lei pentru IMM) .Garantia de buna execuitie este de 10% (5% pentru IMM) din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii; Plata se face conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea contractului de asociere fara a crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl de eligibilitate, neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006, Decl privind calitatea de participant, certificate de atestare fiscala si cel privind plata taxelor si impozitelor locale valabile la data licitatiei, Ceritificat de inregistrare, Certificat constatator eliberat recent (cel mult de 30 zile inainte de data licitatiei) de ORC, documente care dovedesc incadrarea ca IMM, atestat ANREtip C2A sau C2B
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform generale cu Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani minim de 5.500.000 lei(2.750.000 lei pentru IMM); Lista grupului de operatori asociati si acordul de asociere (daca este cazul);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exper similara va fi demonstrate prin prezentarea a cel mult 3 fisept 3 contr de lucrari din care cel putin 1 contract de LESsi/sau posturi de transformarecare prin insumare sa reprezinte o val de 2.700.000 lei; Recomandari ?pt toate lucarile la care se intocmesc fise de exper similara; PV receptie; decl cu nr mediu de personal, decl NPM-PSI, Lista grupului de operatori asociati si acordul de asociere (daca este cazul); lista subcontractantilor (daca este cazul). Certif. ISO9001sau echivalent, ISO14001 sau echivalent, masuri de prot mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pot participa la licitatia electronica numai ofertantii inregistrati in SEAP. Se organizeaza 1 runda cu durata de 1 zi; Procesul repetitive de ofertare este pretul total al pachetului de lucrari
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2010 11:00
Locul: Timisoara, str. Pestalozzi nr.3-5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte personae imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelTimisoara
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr. 2A Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel. 0256/494650, Fax: 0256/310641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul este de 5 zile conf art. 256^2 alin.1 lit b) / OUG34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL Distributie Banat SA
Adresa postala: str. Pestalozzi nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel. 0256/405306, Fax: 0256/405309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2010 13:41