Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE MIJLOACE VIZUALE AFERENTE SUPRAFETEI DE MISCARE PROIECTARE (PT + DE), LIVRARE SI EXECUTIE INSTALATII ELECTRICE DE BALIZAJ SI ILUMINAT PLATFORMA DE STATIONARE AERONAVE (AEROPORT SI HELIPORT)


Anunt de participare numarul 108179/23.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma "AEROPORTUL BAIA MARE"
Adresa postala:  TAUTII MAGHERAUS, MARAMURES, Localitatea:  Tautii-Magheraus, Cod postal:  437345, Romania, Punct(e) de contact:  Elena Lar, Tel. 0262 293444, Email:  [email protected], Fax:  0262 223394, Adresa internet (URL):  www.baiamareairport.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Activitati aeroportuare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE MIJLOACE VIZUALE AFERENTE SUPRAFETEI DE MISCARE PROIECTARE (PT + DE), LIVRARE SI EXECUTIE INSTALATII ELECTRICE DE BALIZAJ SI ILUMINAT PLATFORMA DE STATIONARE AERONAVE (AEROPORT SI HELIPORT)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Tautii Magheraus, Baia Mare
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZARE MIJLOACE VIZUALE AFERENTE SUPRAFETEI DE MISCARE PROIECTARE (PT + DE), LIVRARE SI EXECUTIE INSTALATII ELECTRICE DE BALIZAJ SI ILUMINAT PLATFORMA DE STATIONARE AERONAVE (AEROPORT SI HELIPORT)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34995000-8 - Semnalizare si iluminare pentru aeronave (Rev.2)
45316220-3-Instalare de echipament de semnalizare aeroportuara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MODERNIZARE MIJLOACE VIZUALE AFERENTE SUPRAFETEI DE MISCARE PROIECTARE (PT + DE), LIVRARE SI EXECUTIE INSTALATII ELECTRICE DE BALIZAJ SI ILUMINAT PLATFORMA DE STATIONARE AERONAVE (AEROPORT SI HELIPORT)
Valoarea estimata fara TVA: 6, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantie de buna executie: 10% (5% pentru IMM-uri conform cu Legea 346/2004) din pretul contractului fara TVA- garantie de participare: 135.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata4.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat, valabil la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata
Pentru persoane juridice straine
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Pentru mai multe detalii, v. documentatia atasata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)bilantul contabil pentru anul 2009, vizat de catre DGFPSDocumentele se vor prezenta in copie.
b) declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniSe va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor contracte similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.b. declaratie pe proprie raspundere referitoare la resursele si echipamentele tehnice angajate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - in original;
c) Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului. Formular 9 - Declaratie privind informatii de personal (se va completa atat pentru ofertanti, ofertanti asociati, cat si subcontractanti pentru partea din contract pe care urmeaza sa o indeplineasca acestia). - in original
d)Declaratie privind subcontractantii ? Formularul D
e)asigurarea calitatii? se vor prezenta documente care sa certifice ca operatorul economic ofertant asigura standarde de asigurare a calitatii (ISO 9001 sau echivalent)f) Detinerea de catre ofertant in termen de valabilitate a autorizarii Autoritatii Aeronautice Civile Romane (A.A.C.R.) ca agent aeronautic civil pentru montaj, reparatii si intretinere instalatii de iluminat si sisteme de balizaj, sau certificate europene echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii despre licitatia electronica se gsesc in documentatia de atribuire atasata
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2010 12:00
Locul: la sediul Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  Pta STefan Cel Mare nr 1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264504300, Email:  [email protected], Fax:  0264504301, Adresa internet (URL):  www.curteadeapelcluj.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma Aeroportul International Baia Mare
Adresa postala:  str. 66 nr 22, Localitatea:  Tautii Magheraus, Cod postal:  437345, Romania, Tel. 0262223394, Email:  [email protected], Fax:  0262223394, Adresa internet (URL):  www.baiamareairport.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2010 19:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer