Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE NAVA HIDROGRAFICA


Anunt de participare numarul 138213/17.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02133
Adresa postala: STRADA FULGERULUI NUMARUL 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900218, Romania, Punct(e) de contact: Biroul achizitii, Tel. +04 241651040, In atentia: Munteanu Ciprian, Email: [email protected], Fax: +04 241513065, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE NAVA HIDROGRAFICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul beneficiarului / locul stabilit de prestator
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciului deMODERNIZARE NAVA HIDROGRAFICA, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50245000-4 - Servicii de modernizare a navelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 serviciu
Valoarea estimata fara TVA: 3, 661, 290.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
50 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 70.000, 00 lei.Termenul de valabilitate al garantiei de participare: egal cu perioada de valabilitate a ofertelor, 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Formele de constituire care vor fi acceptate: ? prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Nota: In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei conform formularului 6, scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor, mentionate in anuntulde participare .? prin depunerea unui ordin de plata/fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont trezorerie RO41 TREZ 2315 005X XX00 0374, TREZORERIA Constanta, cod fiscal 13749875).In cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 7.441, 29 lei conform art. 2781alin 1, lit. b din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76/2010.Autoritatea contractanta aplica prevederile Legii 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata, ofertantii avand posibilitatea de a constitui garantiile de participare/buna executie la licitatie in cuantum de 50% din valoarea solicitata, in situatia in care fac dovada indeplinirii conditiilor precizate la art. 3 si 4 din legea sus-mentionata. Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Formularul 9 din sectiunea Formulare. Daa) Gar de buna ex este de 10% din val contr fara T.V.A.b) Gar de buna ex se const printr-un instr de gara emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada stabilita sau va fi sub forma de Scris de gar bancara de buna ex (Formularul7).Gar de buna ex se poate const si sub forma de retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale. In acest ultim caz, ofertantul are oblig de a deschide un cont la unit Trez Statului din cadrul organului fiscal competent in admini acestuia, cont disponibil distinct la dispoz aut contr cf HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contr in contul disponibil deschis la Trez stat nu tb sa fie mai mica de 0, 5% din val fara T.V.A. contr.c) Gar de buna ex va fi eliberata/restit in cel mult 14 zile de la data indepl de catre contractant a oblig asumate prin contr, daca nu au fost ridicate pana la acesasta data pretentii asupra acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document) (Formular 1);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)(Formular 2);
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006. (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Declaratia va fi completata si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator. Persoanele cu functii de decizii din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Comandant - cdor. Necula Vasile, Contabil sef - mr. Damian Catalin, Sef Serviciu Logistic ? Cpt.cdor. Munteanu Ciprian, Lt.cdor. Puscasu Radu ? membru in comisia de evaluare, Plt.adj. Rosu Mihai - membru in comisia de evaluare, MM Barbu Mircea - membru in comisia de evaluare, Romanescu Raluca - membru in comisia de evaluare, Lt. Constantinoiu Florin ? membru de rezerva in comisia de evaluare, MM Goie Gabriel- membru de rezerva in comisia de evaluare, Vlad Maria - membru de rezerva in comisia de evaluare si consilier juridic-jr. Huchiu Camelia (Formular 3);
- Certificatul pentru participare cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/2010 (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document (Formular 4);
- Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatdin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Ofertantii care prezinta certificate fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.Pentru persoanele juridice straine: -Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Persoane juridice/fizice romane
? Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului, in original sau copie lizibila, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea de servicii care fac obiectul procedurii de achizitie si din care sa reiasa ca nu au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, nu si-au suspendat activitatile si nu au afacerile in administrare judiciara etc.Persoane juridice/fizice straine? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Certificare / autorizare pentru executarea de lucrari similare la bordul navelor.
- Autorizatie eliberata de Autoritatea Navala Romana ? echivalent, pentru executarea de lucrari similare la bordul navelor sau
- Certificat SR EN ISO 9001/2008 acordat de -catre o organizatie recunoscuta* - echivalent pentru executarea de lucrari similare la bordul navelor.
organizatie recunoscuta* ? una dintre organizatiile recunoscute in conformitate cu Regulamentul (CE) nr. 391/2009 al Parlamentului European si al Consiliului din 23 aprilie 2009 privind normele si standardele comune pentru organizatiile cu rol de inspectie si control al navelor, publicat in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L 131 din 28 mai 2009.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri, calculata pentru ultimii 3 ani financiari: valoarea minima impusa este de 5.000.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara cu prezentarea unor contracte insotite de recomandari / acte constatatoare/alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista principalelor servicii prestate, care sa confirme prestarea unor servicii similare, astfel:
-minim 1 contract / proces verbal de receptie in ultimii 3 ani de instalare si punere in functiune a unor echipamente similare pentru instalatiile montate pe puntea principala ? valoare minim 800.000, 00 lei.
Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator ofertantul va asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti. In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul desemnat castigator trebuie sa prezinte, la incheierea contractului, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constuitui anexa la contract.
Certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru sistemul de calitate pentru servicii similare celor ofertate.
Certificat SR EN ISO 14001/2009 sau echivalent acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru sistemul management de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 2715/23.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S17-027221 din 26.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 indice 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02133
Adresa postala: Str Fulgerului, nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900212, Romania, Tel. +04 241694370, Email: [email protected], Fax: +04 241513065
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2012 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer