Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE NAVA HIDROGRAFICA MARITIMA


Anunt de participare numarul 125242/01.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02133
Adresa postala:  STRADA FULGERULUI NUMARUL 1, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900218, Romania, Punct(e) de contact:  UNITATEA MILITARA 02133, Tel. 0241.65.10.40, In atentia:  Ciprian MUNTEANU, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0241.51.30.65, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE NAVA HIDROGRAFICA MARITIMA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La bordul NMH Cpt. cdor Al. CATUNEANU
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZARE NAVA HIDROGRAFICA MARITIMA = 1 serv
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50245000-4 - Servicii de modernizare a navelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 serviciu
Valoarea estimata fara TVA: 2, 459, 032RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.09.2011 pana la 15.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 48.000, 00 leiGarantia de buna executie = 10% din val.contractului fara TVA (5% in cazul IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin Bugetul de Venituri Proprii. Decontarea se va face pe baza urmatoarelor doc. transmise de ofertant: factura in original, proces verbal de receptie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl pe propria rasp priv eligibilitatea, Decl pe proprie rasp priv neincad in preved art. 181;Certif constatat priv indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impoz si taxelor la bug general consolidat, inclusiv cele locale, incadrate in termenul de valabilitate declarat de institutiile emitente; Certif de atestare fisc elib de DGFP, Certif priv achitarea impozitelor si taxelor locale, Cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala; Declaratie privind respectarea regulilor concurentei. Certificat constatator, privind inmatricularea la ORC 7. Certificat Unic de Inregistrare actualizat conform Ordinul 337/2007 emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul deraza caruia ofertantul isi are sediul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil aferent exercitiilor financiare la data de 30.06.2010, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2010 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2009, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea - copii scanate dupa original sau copii conform cu originalul;b) Fisa de informatii generale (Formularul 4), din care sa rezulte ca operatorul economic a realizat, ca cerinta minima, o cifrade afaceri medie, pe ultimii trei ani, de minim 4.000.000, 00 lei - copie scanata dupa original sau copii conform cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
o cifrade afaceri medie, pe ultimii trei ani, de minim 4.000.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista cu principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani privind indeplinirea obligatiilor contractuale pentru servicii similare (Formularul 5), insotita de recomandari din partea beneficiarilor inscrisi in lista de prestari din care sa rezulte modul de indeplinire a contractelor respective (Formularul 7).
b) Declaratie privind asigurarea resurselor tehnice pentru prestarea serviciilor solicitate prin caietul de sarcini (Formularul nr. 8 din sectiunea III).c) Declaratie pe proprie raspundere referitoare la asigurarea resurselor umane(Formularul nr. 9 din Sectiunea III) care sa permita prestarea serviciilor solicitate prin caietul de sarcini.
d) Certificat de calitate care sa ateste existenta unui sistem de management al calitatii (ISO 9001)sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 2242/20.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S14-021699 din 21.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241/616003, Email:  [email protected], Fax:  0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 256^2/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM. 02133 Constanta
Adresa postala:  Aleea Fulgerului, nr. 1, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900218, Romania, Tel. 0241/ 69 43 70, Fax:  0241/ 51 30 65
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2011 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer