Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE NAVA PROIECT 1395


Anunt de participare numarul 141059/12.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02133
Adresa postala: STRADA FULGERULUI NUMARUL 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900218, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 241651040, In atentia: Cdor.Vornicu Dan, Email: [email protected], Fax: +40 241513065, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE NAVA PROIECT 1395
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare
In locul de acostare a navelor:
- Cheu Far Rosu Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 46 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 483, 870.97 si 20, 967, 741.94RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual, in perioada de derulare a acordului cadru se vor incheia un numar de minim 4 maxim 8 contracte subsecvente, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie si in functie de necesitatile sau situatiile de urgenta aparute pe timpul acordului cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de modernizare nava proiect 1395, conform specificatiilor tehnice.
Valoarea estimata minima a unui contract subsecvent este de 1.492.609, 52 lei fara T.V.A., respectiv 1.850.835, 89 lei cu TVA, iar valoarea estimata maxima a unui contract subsecvent este de 8.991.261, 45 lei fara T.V.A. respectiv 11.149.164, 20lei cu T.V.A.In cazul in care nu vor exista fonduri alocate U.M. 02133 Constanta nu va incheia niciun contract subsecvent.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50245000-4 - Servicii de modernizare a navelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord cadru: acordul-cadruminim 1serviciu Modernizare nava Proiect 1395 ? maxim 2 servicii Modernizare nava Proiect 1395 .
Valoarea estimata minima a unui contract subsecvent este de 1.492.609, 52 lei fara T.V.A., respectiv 1.850.835, 89 lei cu TVA, iar valoarea estimata maxima a unui contract subsecvent este de 8.991.261, 45 lei fara T.V.A. respectiv 11.149.164, 20lei cu T.V.A.In cazul in care nu vor exista fonduri alocate U.M. 02133 Constanta nu va incheia niciun contract subsecvent.
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 483, 870.97 si 20, 967, 741.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
46 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
100.000, 00 lei- echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR care va fi la data de 20.01.2013.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi pentru intreaga perioada de valabilitate a ofertei, 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire: - virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, (garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata neconditionata la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, din continut sareiasa ca acopera si situatia prevazutade art. 278^1 din OUG 34/2006);
- OP (cont trezorerie RO41 TREZ 2315 005X XX00 0374, TREZORERIA Constanta, cod fiscal 13749875) confirmat de banca. Dovada constituirii garantiei de participare si a documentelor care confirma statutul de IMM al operatorului economic, (daca este cazul), se va face prin transmiterea in format electronic pe SEAP a acestora si in original la sediul autoritatii contractante delegate , pana la data si ora limita de depunere a ofertei, specificate in anuntul de participare.Suma ce se va retine de catre autoritatea contractanta din garantia de participare, in conditiile prevazute laart. 278^1 din OUG 34/2006 (actualizata) este de: 19.424, 84 lei. ) Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent si se constituie anexa la contractul subsecvent.b) Garantia de buna executie se poate constitui: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.c) Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin fiecare contract subsecvent, daca nu au fost ridicate pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Venituri Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Formularul 3 din Anexa Formulare- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Formularul nr.4din Anexa Formulare
- Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P.? (Formularul nr. 2 din Anexa Formulare);
- Declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 69^1din OUG 34/2006 ? se va prezenta si de catre subcontractant /subcontractanti (Formularului nr. 5 din Anexa Formulare). Persoanele cu functie de decizie in cadrul U.M.02133 Comandant - cdor. Necula Vasile, Presedinte in comisia de evaluare ? Cdor. Vornicu Dan, Cpt.cdor. Andoni Gheorghe - membru in comisia de evaluare, Lt.cdor. Puscasu Radu ? membru in comisia de evaluare, Cpt. Totir Valentin - membru in comisia de evaluare, Lt. Mataca Stefan ? membru in comisia de evaluare, MM Goie Gabriel - membru in comisia de evaluare, MM Nicula Adrian - membru in comisia de evaluare, Cpt.cdor. Munteanu Ciprian ? membru de rezerva in comisia de evaluare, MM Barbu Mircea - membru de rezerva in comisia de evaluare- declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.6 din Anexa Formulare);
- Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social ? se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ? se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Ofertantii care prezinta certificate fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea acordului cadru. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.Pentru persoane juridice/fizice straine: - Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului, in copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea de servicii care fac obiectul procedurii de achizitie si din care sa reiasa ca nu au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, nu si-au suspendat activitatile si nu au afacerile in administrare judiciara etc.Persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma deinregistrare ca persoanajuridica sau de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cuprevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata la sediul acesteia.-Certificare / autorizare pentru executarea de servicii similare celor ce fac obiectul acordului cadru la bordul navelor.Se va prezenta autorizatie eliberata de Autoritatea Navala Romana, in baza Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 308/1994 cu modificarile si completarile ulterioare? echivalent, pentru executarea de servicii similare la bordul navelor / echivalent pentru operatori economici rezidenti in alte tari saudocument echivalent emis de catre o organizatie recunoscuta* pentru executarea de servicii similare la bordul navelor.organizatie recunoscuta* ? una dintre organizatiile recunoscute in conformitate cu Regulamentul (CE) nr. 391/2009 al Parlamentului European si al Consiliului din 23 aprilie 2009 privind normele si standardele comune pentru organizatiile cu rol de inspectie si control al navelor, publicat in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L 131 din 28 mai 2009.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisade informatii generale, care sa confirme ca cerinta minima o cifra de afaceri globala pentru ultimii trei ani, in valoare de cel putin: 16.000.000, 00 lei.
Bilant contabil aferent exercitiilor financiare la data de 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati care sa confirme prestarea a cel putin unui serviciu de modernizare sau echipare nave a carui valoare sa fie de minim 8.000.000 lei sau instalare si punere in functiune a cel putin unui sistem integrat de navigatie si comunicatii, sistem integrat de monitorizare si control siechipamente electrohidraulice navale / similare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 8.000.000 lei.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele, prin care operatorul economic sa faca dovada ca dispune de un minim necesar de echipamentele, utilajele, mijloacele fixe si alte dotari, considerate ca strict necesare pentru efectuarea serviciilor.
Dotari minime cu utilaje, echipamente tehnice, laboratoare, alte mijloace fixe:
Instalatie de sablare- 1;Macarale (sarcina minim 10 tf) ? 1;Echipament de verificare suduri prin metode nedistructive- 1;Strunguri universale- 1;Instalatii de sudura- 1;
Instalatii de vopsire- 1
Declaratie privind personalul, prin care operatorul economic sa faca dovadacadispune de un minim de personal de specialitate considerat ca strict necesar pentru efectuarea serviciilor.
Nivelul de calificare (specializare) a personalului ? total minim necesar pentru calificare: ingineri (subingineri) constructii nave - 1;ingineri electronisti 2;ingineri (subingineri) UTS 1;ingineri (subingineri)TCM -1;maistri 2;tehnicieni 2;curatitor de fatade (sablator ;vopsitori 2;lacatusi constructii metalice si navale 4;sudori 2;
tubulatori navali 2;izolator 1; instalator 1;electricieni nave 4;motoristi 1;frezori 1;strungari 1;macaragii 1.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
In cazul in care parti din acordul-cadru urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul desemnat castigator trebuie sa prezinte, la incheierea acordului-cadru, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la acordul-cadru.
Certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru sistemul de calitate pentru servicii similare celor ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 4099/14.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nava, perioada si cantitatile (manopera si materiale) pentru fiecare contract subsecvent vor fi stabilite corespunzator necesitatilor pentru care se vor incheia respectivele contracte subsecvente.Operatorul economic semnatar al acordului-cadru isi asuma ca obligatie principala fata de autoritatea contractanta prestarea de servicii, asa cum a fost prevazuta in acordul-cadru respectiv, ori de cate ori autoritatea contractanta solicita acest lucru.De fiecare data cand intentioneaza sa atribuie un contract subsecvent acordului?cadru, autoritatea contractanta va transmite in scris promitentului ? prestator datele necesare pentru prestarea serviciului (nava, perioada si cantitatile de manopera si materiale).La semnarea fiecarui contract subsecvent se vor prezenta: -propunerea tehnica si graficul de indeplinire a contractului subsecvent;
-formularul de oferta ? formularul 12 si-centralizatorul de preturi ? formularul 15, intocmit conform solicitarii autoritatii contractante.Formularele vor fi transmise de catre autoritatea contractanta odata cu invitatia pentru semnarea contractului subsecvent.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea depunerii la sediul autoritatii contractante delegatede catre operatorii economici de documente care contin noile preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL UM 02133
Adresa postala: STR.FULGERULUI, NR. 1 CONSTANTA, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900371, Romania, Tel. +40 241694370, Email: [email protected], Fax: +40 241513065
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2012 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer