Licitatie Publica - MODERNIZARE NAVA PROIECT 1395
Valoarea Contractului:
20.800.000 RON
Castigatorul Licitatiei: UTILNAVOREP S.A.
20.800.000 RON
Castigatorul Licitatiei: UTILNAVOREP S.A.
Anunt de atribuire numarul 141059/26.04.2013
Informatii anunt de participare asociat 135909
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02133
Adresa postala: STRADA FULGERULUI NUMARUL 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900218, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 241651040, In atentia: Cdor.Vornicu Dan, Email: [email protected], Fax: +40 241513065, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE NAVA PROIECT 1395
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare
In locul de acostare a navelor:
- Cheu Far Rosu Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de modernizare nava proiect 1395, conform specificatiilor tehnice.Valoarea estimata minima a unui contract subsecvent este de 1.492.609, 52 lei fara T.V.A., respectiv 1.850.835, 89 lei cu TVA, iar valoarea estimata maxima a unui contract subsecvent este de 8.991.261, 45 lei fara T.V.A. respectiv 11.149.164, 20lei cu T.V.A.In cazul in care nu vor exista fonduri alocate U.M. 02133 Constanta nu va incheia niciun contract subsecvent.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50245000-4 - Servicii de modernizare a navelor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
20, 800, 000RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 4099/14.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S241-396692din14.12.2012
Contract nr: A 1291 Denumirea: MODERNIZARE NAVA PROIECT 1395
V.1) Data atribuirii contractului 24.04.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
UTILNAVOREP S.A.
Adresa postala: Bd. AUREL VLAICU, NR 52, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900055, Romania, Tel. 0241 691079, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241 518015, Adresa internet (URL): www.utilnavorep.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 20967741.90 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 20800000.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 46
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Nava, perioada si cantitatile (manopera si materiale) pentru fiecare contract subsecvent vor fi stabilite corespunzator necesitatilor pentru care se vor incheia respectivele contracte subsecvente.Operatorul economic semnatar al acordului-cadru isi asuma ca obligatie principala fata de autoritatea contractanta prestarea de servicii, asa cum a fost prevazuta in acordul-cadru respectiv, ori de cate ori autoritatea contractanta solicita acest lucru.De fiecare data cand intentioneaza sa atribuie un contract subsecvent acordului?cadru, autoritatea contractanta va transmite in scris promitentului ? prestator datele necesare pentru prestarea serviciului (nava, perioada si cantitatile de manopera si materiale).La semnarea fiecarui contract subsecvent se vor prezenta: -propunerea tehnica si graficul de indeplinire a contractului subsecvent;
-formularul de oferta ? formularul 12 si-centralizatorul de preturi ? formularul 15, intocmit conform solicitarii autoritatii contractante.Formularele vor fi transmise de catre autoritatea contractanta odata cu invitatia pentru semnarea contractului subsecvent.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea depunerii la sediul autoritatii contractante delegatede catre operatorii economici de documente care contin noile preturi.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL UM 02133
Adresa postala: STR.FULGERULUI, NR. 1 CONSTANTA, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900371, Romania, Tel. +40 241694370, Email: [email protected], Fax: +40 241513065
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2013 11:21