Licitatie Publica - Modernizare PA Banat, municipiul Pitesti, ,judetul Arges
Anunt de participare (utilitati) numarul 63672/15.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: ADINA MONAFU, Tel.0251405317, Email: [email protected], Fax: 0251405309
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare PA Banat, municipiul Pitesti, , judetul Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Pitesti, judetul Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii cladire : -Inlocuire ferestre ventilatie-Inlocuire usi metalice-Vopsire tamplarie metalica-Prelungire cale rulare transformatoare-Reparatii tencuiala si zugravire interioara la toata cladirea
Montare 11 celule 24kV, 630A, simplu sistem de bare sectionat, din care : -2celule de transformator cu separator de sarcina si sigurante fuzibile-10 celule de linie echipate cu separator si intreruptor-2 celule masura+descarcatori-o celula cupla echipata cu separator si separator de sarcina
LES 20kV cu cablu A2XS(FL)2Y3(1X150mmp) in lungime de 1.666Km si cablu A2XS(FL)2Y3 (1X185mmp) in lungime de 2 Km.
Montare 2 TDRI cu 8+4 plecari
Montare dulap de servicii interne de c.a. si c.c.
Montare baterie de acumulatoare de 48V si redresor automat 230/48V
Montare echipamente de teleconducere
Refacere instalatie electrica interioara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232221-7 - Statie electrica de transformare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatii cladire : -Inlocuire ferestre ventilatie-Inlocuire usi metalice-Vopsire tamplarie metalica-Prelungire cale rulare transformatoare-Reparatii tencuiala si zugravire interioara la toata cladirea
Montare 11 celule 24kV, 630A, simplu sistem de bare sectionat, din care : -2celule de transformator cu separator de sarcina si sigurante fuzibile-10 celule de linie echipate cu separator si intreruptor-2 celule masura+descarcatori-o celula cupla echipata cu separator si separator de sarcina
LES 20kV cu cablu A2XS(FL)2Y3(1X150mmp) in lungime de 1.666Km si cablu A2XS(FL)2Y3 (1X185mmp) in lungime de 2 Km.
Montare 2 TDRI cu 8+4 plecari
Montare dulap de servicii interne de c.a. si c.c.
Montare baterie de acumulatoare de 48V si redresor automat 230/48V
Montare echipamente de teleconducere
Refacere instalatie electrica interioara.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 413, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 25000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare: declaratie de eligibilitate, declaratie privind inexistenta starii de faliment, certificate constatatoare privind plata catre bugetul de stat si bugetul local, cazier judiciar administrator societate, certificat constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 6100000, prezentarea bilantului contabil la 31.12.2007 vizat de Administratia Financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incheierea si finalizarea in ultimii 5 ani a trei contracte ce au avut ca obiect furnizarea si instalarea unor produse similare cu o valoare egala sau mai mare de 1100000lei. Recomandari din partea altor beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2008 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2008 11:00
Locul: SC CEZ DISTRIBUTIE SA Str N Titulescu nr187
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel.0251415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 021314642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ DISTRIBUTIE SA DEPARTAMENT ACHIZITII
Adresa postala: STR. N Titulescu nr 187, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel.251405317, Fax: 0251405309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2008 10:59