Licitatie Publica - Modernizare PA Nr 1 Tg Jiu,echipamente primare si secundare,telecomenzi,jud Gorj
Anunt de participare (utilitati) numarul 36910/23.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: DANAGREBANOS, Tel.0251405307, Email: [email protected], Fax: 0251405309
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC CEZ DISTRIBUTIE SA CENTRUL ZONAL DE ACHIZITII TG JIU
Adresa postala: STR REPUBLICII NR 17, Localitatea: TG JIU, Cod postal: 210152, Romania, Tel.253205965, In atentia: D-LUI LEONARD GIURCAU, Fax: 0253205704
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare PA Nr 1 Tg Jiu, echipamente primare si secundare, telecomenzi, jud Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Tg Jiu, jud Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Demontare celule 6 kv-Realizare bara simplu sectionata prin montarea unui nr de 11 celule 20kv, racordate prin cablu pe partea inferioara
-Inlocuire cabluri existente intre PA1-PTCZ74 si PA1-PA2 cu cabluri cu izolatie XLPE
-Sistem comanda, semnalizare, protectie care contine: Aparat de comanda-protectieRTU pentru asigurare telecomenzi
-Bateria de acumulatori si redresorul automat
-Tabloul de distributie pentru deservire iluminat, climatizare
-Aparat UPS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232221-7 - Statie electrica de transformare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Demontare celule 6 kv-Realizare bara simplu sectionata prin montarea unui nr de 11 celule 20kv, racordate prin cablu pe partea inferioara
-Inlocuire cabluri existente intre PA1-PTCZ74 si PA1-PA2 cu cabluri cu izolatie XLPE
-Sistem comanda, semnalizare, protectie care contine: Aparat de comanda-protectieRTU pentru asigurare telecomenzi
-Bateria de acumulatori si redresorul automat
-Tabloul de distributie pentru deservire iluminat, climatizare
-Aparat UPS
Valoarea estimata fara TVA: 1, 763, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 18000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare: declaratie de eligibilitate, declaratie privind inexistenta starii de faliment, certificate constatatoare privind plata catre bugetul de stat si bugetul local, cazier judiciar administrator societate, certificat constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 4450000, prezentarea bilantului contabil la 31.12.2006 vizat de Administratia Financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incheierea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel mult 3 contracte ce au avut ca obiect executarea unor lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare de 882000 lei Recomandari din partea altor beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In contul RO03BRDE170SV26689741700 deschis la BRD Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2007 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2007 11:00
Locul: SC CEZ DISTRIBUTIE SA STR BRESTEI NR 2 CRAIOVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STR N TITULESCU NR 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 20581, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ DISTRIBUTIE SA-DIVIZIA ACHIZITII
Adresa postala: STR BRESTEI NR 2, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200581, Romania, Tel.251405307, Fax: 0251405309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2007 10:03