Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare Pavilion 45-01-10 ,,Bloc alimentar’'


Anunt de participare numarul 68046/04.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Jandarmeria Romana - U.M. 0260 Bucuresti
Adresa postala: ÂStr. Jandarmeriei, Nr. 9-11, Sector 1, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â013894, Romania, Punct(e) de contact: ÂCostel Opaina, Tel.Â021.409.62.54, Email: Â[email protected], Fax: Â021.319.14.13
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare Pavilion 45-01-10 , ,Bloc alimentar’'
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
refacere retele exterioare, instalatii electrice, sanitare, termice, arhitectura, rezistenta, termoizolatii, hidroizolatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212422-0 - Lucrari de constructii de cantine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Candidatii vor depune oferte pentru întreaga cantitate de lucrari inclusiv dotare
Valoarea estimata fara TVA: 4, 453, 781.51RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara in valoare de89.000 lei.Garantia bancara de buna executie :10% din valoarea contractului de lucrari. fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
În cazul în care o oferta comuna va fi declarata câstigatoare, asocierea grupului de operatori economici va trebui autentificata la un notar public
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei, Cazier fiscal eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Ministerul Justitiei, Certificatul constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar la 30.06.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Standarde de asigurare a calitatii.
Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
lista principalelor lucrari în ultimii 5 ani, fisa/fise de informatii privind experienta similara, recomandari din partea altor beneficiari/clienti, resurse tehnice, resurse umane, obligatii contractuale, în desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, informatii privind subcontractatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Pn = (pret minim/pret n) X punctajul maxim alocat
2.
Durata de executie
10%
Descriere: Pn = (termen minim/termen n) X pct maxim alocat
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarilor
10%
Descriere: Descrescator cate 1 pct pt program si garantie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2008 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti autorizati sa angajeze operatorul economic in procedura de atribuire a contractului de lucrari.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Âstr. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â021.310.46.41, Email: Â[email protected], Fax: Â021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar a hotararii comisiei de evaluare pentru atribuirea contractului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic
Adresa postala: ÂU.M. 0260, str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â013894, Romania, Tel.Â021.409.62.54, Email: Â[email protected], Fax: Â021.319.14.13
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2008 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer