Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare piata agroalimentara Amzei


Anunt de participare numarul 46926/20.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala: Banu Manta 9 Sect. 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011224, Romania, Punct(e) de contact: Marcel Bogdan, Tel.+40(0)213191042/249, In atentia: Marcel Bogdan, Email: [email protected], Fax: +40(0)213191011, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Sectorului 1 - Registratura Generala
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0213191006, In atentia: Doamnei Cristina Todoran, Email: [email protected], Fax: 0213191006, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare piata agroalimentara Amzei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Piata Amzei, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea si amenajarea unei piete agroalimentare moderne.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213141-3 - Piata acoperita (Rev.1)
45223310-2-Parcare subterana (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea si amenajarea unei piete agroalimentare moderne
Valoarea estimata fara TVA: 7, 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare la licitatie - 500.000, 00lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul consolidat al Primariei sectorului 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa inf. gen; Decl privind eligibi; decl. participant la procedura;Certificate plata taxe impozite; certificat constatator Of. Reg. Comert.; certificat inreg.fiscala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilant contabil la 31.12.2007
2.cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani
3.lichiditate generala
4.solvabilitate patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.-2.23000000 euro3.100%4. mai mare de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.personal de specialitate
2.experienta similara
3.certificarea sistemului de management al calitatii
4. certificarea sistemului de management al protectiei mediului
5. certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cel putin cate un respons tehn cu exec pt fiecare specialitate care face ob contractului; cel putin doua pers atestate pt controlul calit in constructii; persoana care va indeplini functia de sef de santier sa fie ing constr si sa aiba cel putin 10 ani vechime in conducerea santierelor2.un contr simil in val de cel putin 2100000 euro fara TVA sau trei contr simil in val cumulata de cel putin 3700000 euro fara TVA3.ISO 9001 sau echivalent4.ISO 14001 sau echivalent5.OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
caracteristici tehnice
20%
Descriere:
3.
durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2008 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2008 12:00
Locul: Primaria sectorului 1 - etaj 1, sala de consiliu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, delegati ai instit cu drept de control al achiz publ, numai acei reprez imputern ai op ec care au depus oferte - acestia tr sa prezinte imputernicirea si un act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI-Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sectorul 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40213191493, Email: [email protected], Fax: +40213191649, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria sectorului 1 - Serviciul Legislatie, Avizare contracte
Adresa postala: Bd. Banul Manta, nr. 9, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Tel.+40213191013/251, Email: [email protected], Fax: +40213191029, Adresa internet (URL): http: //www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2008 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer