Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE PIATA AGROALIMENTARA LOCALITATEA PODU TURCULUI, JUD. BACAU


Anunt de participare numarul 49348/10.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Podu Turcului (Primaria Podu Turcului)
Adresa postala: comuna Podu Turcului, Localitatea: Podu Turcului, Cod postal: 604750, Romania, Punct(e) de contact: Cezar Forcos, Tel.0234289226, Email: [email protected], Fax: 0234289294, Adresa internet (URL): www.poduturcului.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE PIATA AGROALIMENTARA LOCALITATEA PODU TURCULUI, JUD. BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: com podu turcului, jud. bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INVESTITIA CUPRINDE REALIZAREA UNOR CONSTRUCTII DE SPATII COMERCIALE+ SPATIU ADMINISTRATIV, PLATFORMA PIATA + COPERTINA, PLATFORMA CAROSABILA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213141-3 - Piata acoperita (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TOTAL LUCRARI CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 037, 000.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 40000 RON, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN FONDURILE BUGETULUI LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PERSOANA JURIDICA INREGISTRATADECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEACAPACITATEA DE EXERCITARE A ACTIVITATII PROFESIONALE (ACTIVITATEA)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. BILANT CONTABIL PE ULTIMII TREI ANI, 2. SITUATIA FINANCIARA LA 30 IUNIE 20073. CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI DIN ACTIVITATI DE CONSTRUCTII TREBUIE SA FIE DE MINIM 7000000 RON4. CERTIFICAT FISCAL
5. SOLVABILITATE MINIM 30%
6. LICHIDITATE MINIM 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA: INCHEIEREA A CEL PUTIN UNUI CONTRACT IN ULTIMII TREI ANI DE 700.OOO RON , RECOMANDARI DE LA BENEFICIARI
INFORMATII REFERITOARE LA STUDII, PREGATIRE PROFESIONALA SI CALIFICARE APERSONALULUI DE CONDUCERE PRECUM SI A ALTOR PERSOANE RESPONSABILE DE EXECUTIA LUCRARILOR, INFORMATII REFERITOARE LA UTILAJE, INSTALATII, ECHIPAMENTE TEHNICE, STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII ISO 9001, ISO 14001
CONTRACT LABORATOR BETOANE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET
70%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
10%
Descriere:
3.
GARANTIA
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2008 12:00
Locul: CONSILIUL LOCAL PODU TURCULUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, OBSERVATORI AUTORIZATI SI INVITATII AUTORIZATI AI AUTORITATII CONTRACTANTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STRAVOPOLEOS, NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL CONSILIULUI LOCAL PODU TURCULUI
Adresa postala: PODU TURCULUI, JUD BACAU, Localitatea: PODU TURCULUI, Cod postal: 607450, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2008 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer