Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE POD PESTE RIUL IALOMITA LA ALBESTI-ANDRASESTI, DJ 306 Km 37 + 600


Anunt de participare numarul 59941/29.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN IALOMITA
Adresa postala: B-DUL UNIRII NR.4, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920012, Romania, Punct(e) de contact: RODICA BATRINU, Tel.0243230200, In atentia: Martin Gheorghe, Email: [email protected], Fax: 0243233000, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE POD PESTE RIUL IALOMITA LA ALBESTI-ANDRASESTI, DJ 306 Km 37 + 600
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: POD PESTE RIUL IALOMITA LA ALBESTI-ANDRASESTI, DJ 306 Km 37 + 600
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZARE POD PESTE RIUL IALOMITA LA ALBESTI-ANDRASESTI, DJ 306 Km 37 + 600:
-proiectare si executie constructie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
74232230-5-Servicii de proiectare a podurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 508, 614RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 30000 lei, garantie de buna executie: 5 % din valoarea contr. fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din O.U.G. 34/2006, cu modificarile ulterioare;
-certificate privind achitarea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local- in original sau copie legalizata.
Certificat constatator valabil potrivit specifica-tiilor emitentului - Oficiul Registrului Comertului-Certificat de Inregistrare (copie).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-situatia financiara la 31.12.2007;
- declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani minimum 10 000 000 lei (exclusiv TVA).
-certificate privind achitarea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local - in original sau copie legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Activ.de proiect.: exper.sim.priv.realiz.1 contr.de proiect.poduri in valoare 70.000 lei(inclus TVA)
Experti cheie: 3 ing.spec.drum.si pod.cu vech.in spec.de 10 ani si care au minim 3 ani lucr.sim.elaborateconstr.poduri;
-minim 2 ing.spec.dr.si pod.cu vech.in spec.de5 ani care au avut minim o lucr. sim.elab.const.poduri;
-minim 1 ing.topom.cu vech.in spec.3 ani, care a avut 2 lucr.elab.constr.pod;
-lista princ.serv.in ult.3 ani(cuprinde: valori, per.de prestare, benef.);Docum.va fi intoc.in urmat.faze: reviz.SF, docum.pt.avize si acorduri, docum.pentru ocup.teren., proiect tehnic, detalii de executie;grafic gen.de realiz.a lucrarii, parti desenate; documen.vor fi verif.si aprobate de exp.th.atestati, independenti.Proiect.va acorda asist.th.Lucr.de exec.poduri:
-la executie vor fi resp.normele si normativ.in vig.pt.executia drum.si pod., precum si caietele de sarcini si tehnologiile impuse de proiectant;
-un contr.de lucr.sim. costr.pod rutier cu valoare de minim 3.000.000 lei(inclus TVA);
-CV pers.implicate direct in exec. lucrarilor: director santier, respons.th.cu exec.atestat MLPAT sau similar, cu legitim. val.la data desch.licit.;Declar.priv.pers.angajat si al cadrelor de conducere;
-Dovada certif.sist.de managem.al calitatii: a.Program de Control, Calitate, Verificare si Incercare ca parte a Sistemului de Menagement al Calitatii ofertantului, va fi intocmit pentru lucrarea licitatiei.b.Plan de Management al traficului(PMT) care sa indice masurile care vor fi implem.in ce priveste managem. traficului rutier pe parcurs.execut. lucrarilor;c.Plan de management al sanatatii si securit.muncii ca aplicare a sistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Muncii al ofertantului la conditiile concrete ale contractului;d.Plan de management al Mediului ca aplicare a Sistemului de Management al Mediului al ofertantului la conditiile concrete ale contractului, impreuna cu dovada certificarii acestui sistem.-declaratie privind utilajele, instalatiile, echip. th. de care disp.oper.ec.pt.indepl. coresp.a contract.de lucr.(conform extras de util.pt.constr.): -lista lucr.similar exec.in ultimii 5ani cu 2 lucr.de pod., cu certif.de buna exec.(P.V. la terminarea lucr.).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: LA casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2008 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante, Consiliul Judetean Ialomita.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul Judetean Ialomita
Adresa postala: B-dul Unirii, nr.4, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920012, Romania, Tel.0243/230200, Email: [email protected], Fax: 0243/233000, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Ialomita, Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Unirii, nr.4, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920012, Romania, Tel.0243/230200, Email: [email protected], Fax: 0243/233000, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2008 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer