Licitatie Publica - Modernizare preincalzitoare de aer regenerative-cazane MAN 510t/h bloc nr. 7
Anunt de participare (utilitati) numarul 104936/30.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Albeanu, Tel. 0351403357, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare preincalzitoare de aer regenerative-cazane MAN 510t/h bloc nr. 7
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SE Isalnita, str. Mihai Viteazu, nr. 101, loc. Isalnita, jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare preincalzitoare de aer regenerative-cazane MAN 510t/h bloc nr. 7
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42511100-2 - Schimbatoare de caldura (Rev.2)
45351000-2-Lucrari de instalare de inginerie mecanica (Rev.2)
71300000-1-Servicii de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarea va consta in: - Inginerie-Proiect tehnic;
-Documentatii si detalii de executie;
-Documentatia tehnica de montare conducte;
-Documentatii tehnice;
-Documentatii as built.
- Fabricatie si uzinare componente necesare modernizarii;
- Livrare furnitura;
- Lucrari de constructii montaj;
- Realizare reglaje;
- Verificari, teste si probe;
- Asistenta tehnica, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 17, 557, 388.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
255 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 350.000 lei, Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii ale SC CEN CRAIOVA SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificate de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele.(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), Certificat de inregistrare si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, Doc. care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, Nota: In locul doc. de calif.solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru: Decl.pe proprie raspundere priv.indeplinirea criteriilor de calificare conf. Formular AIn cazul in care opteaza pentru prezentarea Formularului A va trebui sa prezinte si Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip.livr.de prod.in ult.3 ani, lista princip.lucrari in ult. 5 ani insotita de recom. din partea benef. priv.exec. de lucrari similare, doc. care sa ateste ca ofertantul a mai executat cel putin o lucrare de moderniz.la preincalzitoare de aer Rothemühle cu caracteristici similare sau sup.celor de la SE Isalnita si ca in urma lucrar.a obt. imbunat.parametrilor tehnico-functionali inclusiv reducerea infiltratiilor de aer in gazele de ardere, resp.ca a utilizat umplutura din tabla de otel emailata pentru pachetele de schimb de caldura stratul (partea) rece. Doc.vor fi originale emise de benef.lucr. de moderniz. preincalzitoarelor de aer Rothemühle, Inf. referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Dovada autorizarii ISCIR prin atasarea tabelulului nominal cu sudorii autorizati conform prevederilor prescriptiei tehnice referitoare la autorizarea sudorilor, Colectia ISCIR, la care se ataseaza autorizatiile sudorilor (in copie), Doc. care sa ateste ca executantii lucrarilor de montaj a conductelor de abur aferente sistemului de suflare sunt autorizati pentru instalare, montare, reparare, punere in functiune de conducte pentru parametrii aburului ce se va utiliza, conform prevederilor precriptiei ISCIR PTC10/1, Doc. care sa ateste ca sistemul de management al calitatii al ofertantului, furnizorului/furnizorii, subfurnizorii si ai executantului/executantilor lucrarii ofertate este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, in conf. cu standardul de calitate SR EN ISO 9001:2001, SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Inf. privind subcontractantii si proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestoraNota: In locul documentelor privind capacitatea tehnica solicitate de mai sus ofertantii pot opta pentru Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea criteriilor de calificare conform formular A
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu o runda de participare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2010 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2010 14:00
Locul: Sediul S.C. CEN Craiova S.A., Sala de Licita?ii, etaj 3, Str. Calea Unirii, nr.147 loc. Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Desenele si devizele vor fi puse la dispozitia operatorilor economici in urma unei solicitari scrise in care se va preciza adresa de e-mail.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Dolj
Adresa postala: str. Brestei, nr. 12, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel. 0251/418612, Fax: 0251/419851
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Conterstatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006, art. 256 2, alin. 1, lit a ( 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CEN SA
Adresa postala: str. Unirii, nr. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel. 0351/403362, Fax: 0251/418466, 0351/449550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2010 15:44