Licitatie Publica - Modernizare presa statica 2 MN
Anunt de participare numarul 66531/16.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: ÂP-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: ÂTimisoara, Cod postal: Â300006, Romania, Punct(e) de contact: ÂCLAUDIA MICEA, Tel.Â0256403030, Email: Â[email protected], Fax: Â0256403150, Adresa internet (URL): Âwww.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Facultatea de Constructii, Departamentul CMMC.
Adresa postala: ÂStr. Ioan Curea nr. 1, Localitatea: ÂTimisoara, Cod postal: Â300224, Romania, Punct(e) de contact: Âing. Nicolae Muntean, Tel.Â0746161765, Email: Â[email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea "Politehnica" din Timisoara
Adresa postala: ÂPiata Victoriei nr. 2, Localitatea: ÂTimisoara, Cod postal: Â300006, Romania, Punct(e) de contact: ÂRegistratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare presa statica 2 MN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea "Politehnica' din Timisoara, Facultatea de Constructii, Departamentul CMMC, Str. Ioan Curea nr. 1, Timisoara.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare presa: 1) verificarea cadrului si a pistonului existent, 2) echiparea cu o noua unitate hidraulica, accesorii pentru incercari de compresiune si incovoiere, software.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42636100-4 - Prese hidraulice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini (modernizarea unei prese).
Valoarea estimata fara TVA: 672, 268RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Nu se solicita garantie pentru participare. Garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului constituita prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se realizeaza din surse proprii, plata se va efectua prin Trezoreria Timisoara, pe baza facturii, in termen de 15 zile de la receptia marfii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare (contract legalizat).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (12A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (12B); Copie dupa certificatul de inregistrare de la Registrul Comertului semanta si stampilata si Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor - persoane juridice / fizice romane; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana sau engleza si legalizate - persoane juridice / fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului "Informatii generale".
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa detaliata a producatorului cu privire la componentele ofertate; Certificat emis de un organism independent prin care se atesta respectarea de catre producator a standardelor de asigurare a calitatii (ISO 9001:2000 sau echivalent);
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani care sa ateste experienta in domeniu, specificand exemple cu instalaride echipamente similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2008 13:00
Locul: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Piata Victoriei nr. 2, etaj 3, 300006 Timisoara.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere pot participa reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: ÂStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â0213104641, Email: Â[email protected], Fax: Â0213104642, Adresa internet (URL): Âwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: ÂPiata Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: ÂTimisoara, Cod postal: Â300055, Romania, Tel.Â0256498054, Fax: Â0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de cel mult 10 zile, conform art. 272 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2008 12:05