Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare prin asfaltare a sistemului rutier din orasul Ghimbav.


Anunt de participare numarul 12296/02.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Orasului ghimbav
Adresa postala: Str.Lunga, nr.69, ,Localitatea: Ghimbav, Cod postal: 507075, Romania, Punct(e) de contact: Sanda Weinhold, Tel.0268/258006, 0268/506604, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268/258355, Adresa internet (URL): www.ghimbav.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare prin asfaltare a sistemului rutier din orasul Ghimbav.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str.Lunga, Str. Unirii si Str. Progresului din orasul Ghimbav.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea prin asfaltare a sistemului rutier, respectiv: str.Lunga, str. Unirii si str. Progresului inclusiv trotuare, canalizare pluviala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.1)
45232130-2-Canalizare de ape pluviale (Rev.1)
45233161-5-Trotuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de imbracare a drumurilor, trotuare, canalizare pluviala si zone verzi.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 263, 340USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 100000 lei; Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere (daca este cazul).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181. 3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale.4.Certificat emis de ORC(original sau copie)nu mai vechi de 30 de zile.5.Certificat de inregistrare si codul unic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil si balanta contabila pe ultimul an financiar semnat si stampilat cu mentiunea"conform cu originalul" de organele competente.2.Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
3.Obigatii contractuale in desfasurare.
4.Lichiditate generala: minim 102%.
5.Solvabilitate: minim 31%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind utilajele2.Experienta similara+contract nominalizat in valoare de 1000000 Euro+PVR la terminarea lucrari+recomandare de ISC 3. Certificat emis de Asociatia Profesionala de drumuri siPoduri4.Certificat de calitate Standard ISO 9001-2000, ISO 14001:2005, OHSAS 18001:2004. 5.Declaratie pe propria raspundere privind standarde de asigurare a calitatii pe care le poate asigura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
65%
Descriere:
2.
programul calitatii propus pentru executia lucrarilor
30%
Descriere:
3.
durata de executie a lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Caseria autoritatii contractante: str. Lunga, nr.69, Ghimbav, cod postal 507075, judetul Brasov.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.07.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2007 14:00
Locul: Primaria Orasului Ghimbav, str. Lunga, nr.69,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot fi prezenti la deschiderea ofertelor, prin reprezentanti legali sau persoane imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Ghimbav
Adresa postala: str. Lunga, nr.69, Localitatea: Ghimbav, Cod postal: 507075, Romania, Tel.0268/258006, Email: [email protected], Fax: 0268/258355
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2007 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer