Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE PRIN ASFALTARE STRAZI IN SATUL BOLINTIN - DEAL SI SATUL MIHAI VODA?, COMUNA BOLINTIN-DEAL, JUDETUL GIURGIU


Anunt de participare numarul 108690/05.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOLINTIN DEAL
Adresa postala:  Comuna Bolintin Deal, str. Muncii, nr. 18, jud. Giurgiu, Localitatea:  Bolintin-Deal, Cod postal:  087015, Romania, Punct(e) de contact:  Rada Manolache, Tel. 0246273074, Email:  [email protected], Fax:  0246273074, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE PRIN ASFALTARE STRAZI IN SATUL BOLINTIN - DEAL SI SATUL MIHAI VODA?, COMUNA BOLINTIN-DEAL, JUDETUL GIURGIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Bolintin Deal
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Unul dintre obiectivele prioritare ale Primariei comunei Bolintin Deal il constituie asigurarea infrastructurii rutiere necesare desfasurarii in bune conditii a activitatilor locuitorilor din satele Bolintin Deal si Mihai Voda. Din acest punct de vedere, Primaria comunei Bolintin Deal vizeaza aducerea la parametrii functionali a strazilor care fac obiectul lucrarilor executate in cadrul contractului ce urmeaza sa fie atribuit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Min. 40 strazi, conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 35, 246, 125.84RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cf.art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006, pana la concurenta v.e. de 35.246.125, 84 Lei.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. part: instr. de garant. irevoc. emis de o soc. bancara ori de o soc. de asig;sau OP in contul RO19TREZ32250006XXX000801, suma de 704000Lei sau 166000Euro(a se ved.rubrica alte info. loturi)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si alte surse de finantare constituite in conditiile legii, cum ar fi imprumuturi, granturi, etc.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. si prezentarea Cazierului judiciar/fiscal societate + administrator/administratori;
Completarea si prezentarea Formularului nr. 2;
Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor;
Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor;
Prezentarea Certificatului de atestatre privind obligatiile la Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economc si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu, valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte
de data limita de depunere a ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009-Formularul nr. 3.;
Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizate si inregistrate de organele competente;
Nivelul indicatorului financiar ?Licihiditate generala?sa fie 100%;
Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 12.739.500 (doisprezece milioane sapte sute treizeci si noua mii cinci sute) Lei sau 3.000.000 (trei milioane) Euro, din care suma de cel putin 4.246.500 (patru milioane doua sute patruzeci si sase mii cinci sute) Lei sau 1.000.000 (un milion) Euro, pentru o perioada de min. 6 luni de la data depunerii ofertelor, va fi destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 70.000.000 (saptezeci milioane) Lei sau 16.484.163 (saisprezece milioane patru sute opt zeci si patru mii o suta saizeci si trei) Euro, respectiv dupa cum urmeaza pentru: - lotul nr. 1: min. 48.000.000 (patruzeci si opt milioane) Lei sau 11.303.426 (unsprezece milioane treisute trei mii patru sute douazeci si sase) Euro;
- lotul nr. 2: min. 22.000.000 (douazeci si doua milioane) Lei sau 5.180.737 (cinci milioane o suta opt zeci mii sapte sute treizeci si sapte) Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani-Formularul nr. 4.;
Recomandarile/certificatele constatatoare din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara, insotite de procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor;
Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Candidatul trebuie sa prezinte o lista cuprinzand
lucrarile pe care le are in desfasurare.
Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata.
Prezentarea Angajamentului candidatului
privind resursele umane
Declaratie pe proprie raspundere conform careia operatorul economic se angajeaza sa tina cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii la elaborarea ofertei si sa respecte aceste conditii pe parcursul indeplinirii contractului.Declaratie pe propria raspundere conform careia operatorul economic se angajeaza sa tina cont de toate obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii (conform legislatiei in vigoare si conditiilor de certificare a sistemului de management al solidaritatii sociale pentru obtinerea certificatului din seria SA 8000:2008 sau a unor certificate echivalente) la elaborarea ofertei si sa respecte aceste conditii pe parcursul indeplinirii contractului.
ISO 9001:2001 si ISO 14001:2005 sau certificate echivalente ale acestora;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul trebuie sa faca dov. ca a finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte de proiectare si executie lucr. avand ca obiect punerea in opera de drumuri (sistematizari pe verticala, reabilit. drumuri, modern. drumuri, consolidari / supralargiri drumuri, constructie drumuri acces), a caror val.cumulata sa fie de min. 20.600.000 Lei (fara TVA)sau 4.851.053 Euro (fara TVA), respectiv pentru: -lot 1: min. 13.000.000 Lei (fara TVA)sau 3.061.344 Euro;
-lot 2: min. 7.600.000 Lei (fara TVA)sau 1.789.709 Euro.Candidatul trebuie sa faca dov. ca are in dotarea sa sau dispune (prop., leasing sau prin contr./conventii de inchiriere), de urmatoarele tipuri de echipam.: Pt. proiectare(buc): Soft de proiectare licentiat-2Plotter-2Statie totala-2Pt. executie(buc): Autobasculante > 16 to-10Autogreder-3Autospeciala/autobasculante pentru transport material-4Autocisterna apa-3Buldoexcavator-4Cilindru compactor terasamente-2Cilindru compactor asfalt-4Echipamente pentru stropit si aplicat emulsie bituminoasa-2Excavator pe pneuri-1Freza de asfalt-1Instalatie de preparat mixturi asfaltice 160 to/h pentru urmatoarele mixturi: BAD25 si BA16)-1Incarcator frontal-4Perie mecanica-2Reciclator ? stabilizator sol-1Repartizator finisor (vibrofinisor) pentru mixturi asfaltice-3Candidatul trebuie sa faca dov. ca disp. de un laborator propriu pt asig. contr. calit. in ceea ce priv. profilul lucr. rezultate din tehnologiile de exec. adoptate (laborator autorizat gr. II pentru drumuri, geotehnica, mat. de constr. drumuri, betoane) sau sa prezinte un contr.de prestari serv. in termen de valabilitate incheiat cu un astfel de laborator.Candidatul trebuie sa faca dov. ca disp. de cel putin urmatorul pers. de specialit. necesar pentru indeplinirea contractului: Pentru proiectare: -1 manager de proiect-2 ingineri proiectanti-2 ingineri geodeziPentru executie: -1 manager de proiect-2 ingineri/subingineri-1 sef santier-1 manager sisteme de management de calitate-1 manager de sisteme management de mediu-2 responsabili tehnici executia-2 responsabili cu controlul tehnic de calitate-2 sefi lot lucrari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Infrastr.rutiera deficitara care, in lipsa unor lucrari imediate de moderniz., se dov. a fi un impedim. maj. atat dpdv al dezv. med. ec. din loc., cat si dpdv soc., prin disconf.creat cetatenilor sai.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Presel. candid. se realiz. pe baza unui punctaj care va refl.capacit. candid. calif. de a indepl. contr. ce urm. a fi atrib. (a se vedea detaliile de la rubrica alte informatii.)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
51%
51
Descriere: Componenta financiara
2.
Metodologia de elaborare a proiectului de management al traficului
20%
20
Descriere: conform fisa de date
3.
Metodologia de executare a terasamentelor prin utilizarea tehnologiilor de control 2D - laser/3D - GPS
10%
10
Descriere: conform fisa de date
4.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
5%
5
Descriere: conform fisa de date
5.
Perioada de gratie la obligatiile de plata ale autoritatii contractante
5%
5
Descriere: conform fisa de date
6.
Durata de executie
5%
5
Descriere: conform fisa de date
7.
Durata de elaborare a proiectului tehnic (PT+CS+DDE)
4%
4
Descriere: conform fisa de date
Punctaj maxim componenta tehnica: 49
Pondere componenta tehnica: 49 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Procedura reluata ca urmare a anularii celei initiate prin publicarea anuntului de participare nr. 104241/20.07.2010Justificare alegere procedura: Au fost identif. mijl. si resursele fin. pentru realiz. acestui demers, dar procedura de atribuire anterior organizata pt. atribuirea contr. a fost anulata printr-o decizie a CNSC strategia de moderniz. avuta in vedere este afectata in mod substantial daca lucr. nu vor fi angaj. pana la sf. anului in curs iar fondurile alocate pentru acest an vor fi pierdute.Pt. a evita aceste consecinte defav., aut.contr.a optat pentru organizarea unei proceduri de lic. restransa accelerata motivat de faptul ca sit. existenta este in acord cu prev. Ordinului pres. A.N.R.M.A.P. nr. 51/2009 privind accelerarea procedurilor de lic. restr. si negociere cu publicare prealabila a unui anunt de participare, respectiv natu. except.a sit.ec. actuale care se reflecta si pe pta. constr., accelerarea implem. proiectului dpdv al timpului alocat pentru aplic. procedurii de atrib. de achizitie a serv. si lucr.care fac ob. contr. ce urmeaza sa fie atrib., avand un impact si efecte pozitive certe.Metodologie selectie: Aut. contr. va selecta in vederea particip. la etapa a II-a a proced. de atrib. candid. care au capacitat. de a indepl.contr. ce urmeaza sa fie atrib., conf. metodologiei si a ment. de la Cap. VI.2. explicitate mai jos.Punctajul aferent fiecarui cand. se va calcula astfel: PC = PSEF x 50% + PCT x 50%unde, PC = punctajul candidatului;PSEF = punctajul aferent sit.ec. si fin.;PCT= punctajul aferent capacit. tehn.PSEF/PCT se acorda dupa cum urmeaza: I. Pentru PSEF: pondere 50% din PC, Se vor acorda puncte pentru urmatorul subcriteriu: 1) Media cifrei de afaceri a op. ec. pe ultimii 3 ani: 50 puncteII. Pentru PCT se vor acorda puncte dupa cum urmeazaSe vor acorda puncte pentru urmatorul subcriteriu: 2) Contr.de serv. privind investitii similare: 50 puncte
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Municipiului Giurgiu, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Episcopiei nr. 13, jud. Giurgiu, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080015, Romania, Tel. 024621.27.25
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256 2*) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  Str. Muncii, nr. 18, Localitatea:  Bolintin Deal, Cod postal:  087015, Romania, Tel. 0246.273.074, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2010 22:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer