Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE PRIN ASFALTARE STRAZI IN SATUL BOLINTIN - DEAL SI SATUL MIHAI VODA?, COMUNA BOLINTIN - DEAL, JUDETUL GIURGIU


Anunt de participare numarul 114796/01.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOLINTIN DEAL
Adresa postala:  com. Bolintin Deal, str. Muncii, nr.18, Localitatea:  Bolintin-Deal, Cod postal:  087015, Romania, Punct(e) de contact:  Rada Manolache, Tel. 0246273074, Email:  [email protected], Fax:  0246273074, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE PRIN ASFALTARE STRAZI IN SATUL BOLINTIN - DEAL SI SATUL MIHAI VODA?, COMUNA BOLINTIN - DEAL, JUDETUL GIURGIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Bolintin Deal, judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA BOLINTIN-DEAL, SATELE BOLINTIN-DEAL SI MIHAI VODA, JUDETUL GIURGIU
Se va realiza PT si executia lucrarilor de modernizare a sitemului rutier aferent urmatoarelor strazi de catgoria III sau IV: DC 148, 23 August, Barbu Lautaru, Marasti, Marasesti, Constructorilor (Ilie Pintilie), Tudor Vladimirescu, Lautarii vechi (Steaua Rosie), Dispensarului, Doinei, Livezi, Viilor, Biserica Noua, Librariei (Drumul Rosiei), Matei Basarab, Mihail Sadoveanu, 9 Mai, Emanoil Bucuta (7 Noiembrie), Ciresului, Campului, Primaverii (Cimitirului), Lalele, Zambile, Tineretului, Plantelor, Paralutelor, Razoarelor.Se va realiza PT si executia lucrarilor de modernizare a sitemului rutier aferent urmatoarelor strazi de catgoria III sau IV: Traian, Oltului, Bradului, Oituz, Garoafei, Rogoaze, Crinului, 16 Februarie, 30 Decembrie, Pictor Luchian, Negru Voda, Mircesti, Viorelelor;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati - min. 40 strazi, conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 35, 246, 125.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. part: instr. de garant. irevoc. emis de o soc. bancara ori de o soc. de asig;sau OP in contul RO19TREZ32250006XXX000801, suma de 704000Lei sau 165.258Euro(a se ved.rubrica alte informatii)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si alte surse de finantare constituite in conditiile legii, cum ar fi imprumuturi, granturi, etc.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - completarea si prezentarea Formularului nr. 1
Prezentarea Cazierului judiciar/fiscal societate + administrator/administratori.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.
Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.
Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor.
Prezentarea Certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economc si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inaintede data limita de depunere a ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009-se va completa Formularul nr. 3.
Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009)Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 8.520.000 (opt milioane cinci sute doua zeci mii) Lei sau 2.000.000 (doua milioane) Euro, din care suma de cel putin 4.260.000 (patru milioane doua sute saizeci) Lei sau 1.000.000 (un milion) Euro, pentru o perioada de min. 6 luni de la data depunerii ofertelor, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a Ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 70.000.000 sau 16.431.925 (saisprezece milioane patru sute treizeci si unu mii noua sute doua zeci si cinci) Euro, respectiv dupa cum urmeaza pentru: - lotul nr. 1: min. 48.000.000 (patruzeci si opt milioane) Lei sau 11.267.606 (unsprezece milioane doua sute saizeci si sapte mii sase sute sase) Euro;
- lotul nr. 2: min. 22.000.000 (douazeci si doua milioane) Lei sau 5.164.319 (cinci milioane o suta saizeci si patru mii trei sute noua spre zece) Euro.Nivelul indicatorului financiar ?Lichiditate generala?sa fie 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip. lucrari exec. in ultimii 5 ani- Form. nr. 4.
Recomandarile si certif. constat. emise in conf. cu prev. art. 97*1 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, datate, semnate si parafate de emitent din partea benef. acestuia pt contr. prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind exp. similara, insotite de procesele-verbale de receptie la terminarea lucr.Declaratie ref. la utilajele, instal., echipam. tehnice de care dispune op. economic pt indepl. coresp. a contr.de lucrari- form. nr. 5
Of. trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pt. asig. contr. calit. in ceea ce priv. profilul lucr. rezultate din tehnologiile de exec. adoptate (laborator autorizat gr. II pentru drumuri, geotehnica, materiale de constructii drumuri, betoane) sau sa prezinte un contr.de prestari serv. in termen de valab. incheiat cu un astfel de laborator.
Lista cuprinzand lucrarile in desf.(daca exista)
Declaratie priv pers. resp. pt. indepl. contr., impreuna cu inf. ref. la studiile, pregatirea profesionala si calif. acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata.
Angajamentuluiprivind resursele umane-Form nr. 8
Informatii privind asocierea - daca este cazul
Lista cuprinzand subcontr. cu specializarea acestora-Form nr. 9
Certif. privind manag. sistemului calit. din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertanturii (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
Declaratie pe propria raspundere conform careia operatorul economic se angajeaza sa tina cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, impuse de legislatia in vigoare si conditiilor de certificare a sistemului de management al solidaritatii sociale pentru obtinerea certif. din seria SA 8000 sau a unor certificate echivalente, la elaborarea ofertei si sa respecte aceste conditii pe parcursul indeplinirii contr.
Certif. privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte de proiectare si executie lucrari avand ca obiect punerea in opera de drumuri (sistematizari pe verticala, reabilitari drumuri, modernizari drumuri, consolidari/ supralargiri drumuri, constructie drumuri acces), a caror valoarecumulata sa fie de minim 20.600.000 (douazeci milioane sase sute) Lei sau 4.835.681 (patru milioane opt sute treizeci si cinci mii sase sute optzeci si unu) Euro (fara TVA), respectiv pentru: - lotul nr. 1: min. 13.000.000 (treisprezece milioane) Lei sau 3.051.643 (treimilioane cincizeci ci si unu mii sase sute patruzeci si trei) Euro;
- lotul nr. 2: min. 7.600.000 (sapte milioane sase sute) Lei sau 1.784.038 (un milion sapte sute optzeci si patru mii treizeci si opt) Euro.Ofertantul trebuie sa faca dov. ca are in dotarea sa sau dispune (prop., leasing sau prin contr./conventii de inchiriere), de urmatoarele tipuri de echipam.: Pentru proiectare: Soft de proiectare licentiat-2Plotter-2Statie totala-2Pentru executie: Autobasculante>16to-10Autogreder-3Autospeciala/autobasculante pentru transport materiale-4Autocisterna apa (5-10 mc)-3Buldoexcavator-4Cilindru compactor terasamente-2Cilindru compactor asfalt-4Echip. pentru stropit si aplicat emulsie bituminoasa (autogudronator)-2Excavator pe pneuri-1Freza de asfalt-1Instalatie de preparat mixturi asfaltice 160 to/h-1Incarcator frontal-4Perie mecanica-2Reciclator ? stabilizator sol-1Repartizator finisor (vibrofinisor) pentru mixturi asfaltice-3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a se vedea rubrica alte informatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
Metodologia de executie a terasamentelor
10%
10
Descriere: Conform fisei de date.
3.
Garantia lucrarilor executate, de la data procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
15%
15
Descriere: Conform fisei de date.
4.
Perioada de gratie la obligatiile de plata ale autoritatii contractante
10%
10
Descriere: Conform fisei de date.
5.
Durata de executie (PT+executie lucrari)
15%
15
Descriere: Conform fisei de date.
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2011 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici si reprezentantii UCVAP, dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Cuantum garant. de participare: ?Pt lot nr.1:484.000Lei sau 113.615Euro;?Pt lot nr.2:220.000Lei sau 51.643Euro.Garant. de buna exec.-10% din val. tot. a contr.- instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de asig. in cond. art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pt facturile partiale, in cod. prev. la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia aut. contr. va fi de 1% din pretul contr.Continuare cetinte mentionate in sectiunea III.2.3 din anuntNiv. min.personal necesar pentru indepl. contr.: Pt proiectare: -2 ingineri proiectanti, cu studii de inginerie in constructii si o experienta profesionala relevanta in proiecte similare, din care cel putin 1 inginer cu exp. relev. in management de trafic;
-2 ingineri geodezi, autorizati in domeniul cadastrului si geodezei, min. cat. B+C (ANCPI);Pt executie: - 1manager de proiect cu studii de inginerie ? constructii drumuri/poduri, care a finalizat un curs de project management in domeniul constructiilor (recunoscut cel putin la nivel national pentru ocupatia ?Manager de proiect?, cod C.O.R. 241919) si care are o pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate, prin implicarea sa in proiecte similare;
- 2sefi lot lucrari cu studii de inginerie/subingineri, cu experienta profesionala in proiecte similare - drumuri si poduri (absolventi CFDP);
- 1responsabil sisteme management de mediu cu experienta profesionala in proiecte similare;
- 2responsabili tehnici executia pentru domeniul drumuri si poduri, cu o experienta profesionala relevanta in proiecte similare (RTE);
- 2 responsabili cu controlul tehnic de calitate pentru domeniul drumuri si poduri, constructii edilitare si gospodarie comunala, cuo experienta profesionala relevanta in proiecte similare (CTTC/CQ/AQ);
-10 muncitori calificati (muncitori drum);
-20 muncitori necalificati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256 2*) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  Str. Muncii, nr. 18, Localitatea:  Bolintin Deal, Cod postal:  087015, Romania, Tel. + 4 (0246) 273.074, Email:  [email protected], Fax:  + 4 (0246) 273.074
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2011 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer