Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?MODERNIZARE PRIN ASFALTARE STRAZI IN SATUL BOLINTIN-DEAL SI SATUL MIHAI VODA?, COMUNA BOLINTIN-DEAL, JUDETUL GIURGIU


Anunt de participare numarul 104241/20.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOLINTIN DEAL
Adresa postala:  com. Bolintin Deal, str. Muncii, nr.18, Localitatea:  Bolintin-Deal, Cod postal:  087015, Romania, Punct(e) de contact:  EMILIAN BANICA, Tel. 0246273074, Email:  [email protected], Fax:  0246273074, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?MODERNIZARE PRIN ASFALTARE STRAZI IN SATUL BOLINTIN-DEAL SI SATUL MIHAI VODA?, COMUNA BOLINTIN-DEAL, JUDETUL GIURGIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Bolintin Deal, judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Unul dintre obiectivele prioritare ale Primariei comunei Bolintin Deal il constituie asigurarea infrastructurii rutiere necesare desfasurarii in bune conditii a activitatilor locuitorilor din satele Bolintin Deal si Mihai Voda. Din acest punct de vedere, Primaria comunei Bolintin Deal vizeaza aducerea la parametrii functionali a strazilor care fac obiectul lucrarilor executate in cadrul contractului ce urmeaza sa fie atribuit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati (se vor include eventuale suplimentari si optiunile, daca exista): min. 40 strazi, conform specifica?iilor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 35, 246, 125.84RON
II.2.2) Optiuni
Da
cf.art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006, pana la concurenta v. e., de 35.246.125, 84 Lei.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. particip.: un instr. de garant. irevocabil emis de o soc. bancara ori de o soc. de asig.;sau OP in contul RO19TREZ32250006XXX000801, suma de 704.000RON sau 167.619Eur (a se ved. rub. alte info)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si alte surse de finantare constituite in conditiile legii (imprumuturi, granturi, etc.)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 si prezentarea Cazierului judiciar/fiscal societate + administrator/administratori; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor; Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor(ptr. toate punctele de lucru); Prezentarea Certificatului de atestatre privind obliga?iile la Fondul de mediu; Certificat Constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009; 2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizate si inregistrate de organele competente; 3.Nivelul indicatorului financiar ?Licihiditate generala? sa fie 100%. 4.Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 3.000.000 Euro, din care suma de cel putin 1.000.000 Euro, pentru o perioada de min. 6 luni de la data depunerii ofertelor, va fi destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 70.000.000 LEI, respectiv pentru: lotul nr. 1: min. 48.000.000 LEI; lotul nr. 2: min. 22.000.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.-Recomandarile/certificatele constatatoare-Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
-Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului-ISO 9001, OHSAS18001:2008, SA8000:2008; ISO 14001:2005 sau certificate echivalente ale acestora;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
oOfertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte de proiectare si executie lucrari avand ca obiect punerea in opera de drumuri (sistematizari pe verticala, reabilitari drumuri, modernizari drumuri, consolidari / supralargiri drumuri, constructie drumuri acces), a caror valoarecumulata sa fie de minim 20.600.000 (douazeci milioane sase sute) Lei sau 4.867.674 (patru milioane opt sute saizeci si sapte mii sase sute saptezeci si patru) Euro (fara TVA), respectiv pentru: -lotul nr. 1: min. 13.000.000 Lei sau 3.071.833 Euro;
-lotul nr. 2: min. 7.600.000 Lei sau 1.795.841Euro.oOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte / conventii de inchiriere), de urmatoarele tipuri de echipamente: Pt.proiectare: -soft de proiectare licentiat: - 2 buc.;
-plotter: - 2 buc.;
-statie totala: - 2 buc.;Pt. executie: -Autobasculante > 16to-10buc-Autogreder?3 buc-Autospeciala pentru transport materiale?4 buc-Autocisterna apa-3 buc-Buldoexcavator?4 buc-Cilindru compactor terasamente?2 buc-Cilindru compactor asfalt?4 buc-Echipamente pentru stropit si aplicat emulsie bituminoasa (autogudronator)?2 buc-Excavator pe pneuri-1 buc-Freza de asfalt?1 buc-Instalatie de preparat mixturi asfaltice 160 to/h?1 buc-Incarcator frontal?4 buc-Perie mecanica-2 buc-Reciclator ? stabilizator sol-1 buc-Repartizator finisor (vibrofinisor) pentru mixturi asfaltice?3bucoOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laborator autorizat gr. II pentru drumuri, geotehnica, materiale de constructii drumuri, betoane) sau sa prezinte un contract de prestari servicii in termen de valabilitate incheiat cu un astfel de laborator.oOfertantul trebuie sa prezinte o lista cuprinzand lucrarile pe care le are in desfasurare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
51%
51
Descriere: Componenta financiara
2.
Proiectul de management al traficului
20%
20
Descriere: conform fisa de date
3.
Metodologia de executare a terasamentelor prin utilizarea tehnologiilor de control 2D ? laser/3D - GPS
10%
10
Descriere: conform fisei de date
4.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
5%
5
Descriere: conform fisei de date
5.
Perioada de gratie la obligatiile de plata ale autoritatii contractante
5%
5
Descriere: conform fisei de date
6.
Durata de executie
5%
5
Descriere: conform fisei de date
7.
Durata de elaborare a proiectului tehnic (PT+CS+DDE)
4%
4
Descriere: conform fisei de date
Punctaj maxim componenta tehnica: 49
Pondere componenta tehnica: 49 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2010 18:00
Locul: seap
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici au obligatia de a depune oferta pentru toate loturile, potrivit SECTIUNII II punctul II.1.6)-Impartire in loturi din fisa de date a achizitiei.Prin urmare, pentru garantia de participare: 704.000 Lei sau 167.619 Euro, din care: pt. lotul nr. 1:484.000 Lei sau 115.238 Euro si pentru lotul nr. 2:220.000 Lei sau 52.381 Euro, operatorii economici pot prezenta o singura dovada privind constituirea garantiei de participare, pentru intreaga valoare.Datorita limitarii numarului de caractere ce pot fi introduse, impusa de aplicatia e-licitatie, prezentam in continuare nivelurile minime in privinta personalului de specialitate, corespunzatoare sectiunii III.2.3) Capacitatea tehnica: oOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Pentru partea de proiectare: -1 manager de proiect-2 ingineri proiectanti-2 ingineri geodeziPentru partea de executie-1 manager de proiect-2 ingineri/subingineri-1 sef santier-1 manager sisteme de management de calitate-1 manager de sisteme management de mediu-2 responsabili tehnici executia-2 responsabili cu controlul tehnic de calitate-2 sefi lot lucrariPentru conformitate, se va consulta Cap. V din cadrul Documentatiei de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Municipiului Giurgiu, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Episcopiei nr. 13, jud. Giurgiu, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080015, Romania, Tel. 024621.27.25
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256 2*) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  Str. Muncii, nr. 18, Localitatea:  Bolintin Deal, Cod postal:  087015, Romania, Tel. 0246.273.074, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2010 21:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer