Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare prin betonare drumuri comunale in satele Husi si Preutesti, comuna Preutesti, judetul Suceava


Anunt de participare numarul 61338/13.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PREUTESTI (PRIMARIA)
Adresa postala: comuna Preutesti, cod postal 727445, judetul Suceava, Localitatea: Preutesti, Cod postal: 727445, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRITA - OANA MARANDA, Tel.0230541242, Email: [email protected], Fax: 0230541242
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare prin betonare drumuri comunale in satele Husi si Preutesti, comuna Preutesti, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Modernizare prin betonare drumuri comunale in satele Husi si Preutesti, comuna Preutesti, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare prin betonare drumuri comunale in satele Husi si Preutesti, comuna Preutesti, judetul Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare prin betonare drumuri comunale in satele Husi si Preutesti, comuna Preutesti, judetul Suceava
Valoarea estimata fara TVA: 1, 935, 808.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 5.000lei si garantia de buna executie a5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va legaliza numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitate.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 .
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica.
4. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice.
5. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie.
6. Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;
7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicare sa contina informatii de identificare ale firmei, domenii de activitate, fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. d) g) din Legea 26-1990, valabil la data depunerii ofertei.
Cerinta obligatorie: existenta in statut a activitatii corespunzatoare obiectului achizitiei.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale.
2. Bilanturile contabile la 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007 vizate si inregistrate la organele competente, inclusiv toate anexele acestuia si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor unitati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a realizat cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, de cel putin 5.000.000, 00 LEI RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani.
2. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
3. Declaratie privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani, cel putin un contract care a avut ca obiect executia de lucrari similare, a carui valoare trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.000.000, 00 EURO.Nota: i. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractat se va prezenta o copie a contractului de subantrepriza.ii. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezinta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi ;iii. De asemenea, executia de lucrari similare se poate confirma si prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, continand toate informatiile esentiale ale contractului, in original sau copie legalizata.2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine statie de betoane atestata si utilaje specifice de asternut si vibrat betonul.3. Asigurarea cu responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumurilor si podurilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2008 15:30
Locul: Primaria comunei Preutesti, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare formata prin dispozitia primarului si reprezentantii legali sau imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7030084, Romania, Tel.021310464
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Preutesti (biroul juridic)
Adresa postala: comuna Preutesti, judetul Suceava, Localitatea: Preutesti, Cod postal: 727445, Romania, Tel.0230541242
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2008 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer