Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - «Modernizare PTA ,retea jt si bransamente loc.Cujmir, jud.Mehedinti


Anunt de participare (utilitati) numarul 42436/01.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: AURORA RADUCANU, Tel.0251405002, Email: [email protected], Fax: 0251405104
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str.Brestei , nr.2, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200581, Romania, Tel.0251405306, In atentia: Ing.Dana Grebanos, Fax: 0251405309
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
«Modernizare PTA , retea jt si bransamente loc.Cujmir, jud.Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Localitatea Cujmir, jud. Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- inlocuire conductoare clasice cu conductoare izolate torsadate pe o lungime de 19, 403 Km- inlocuire 156 stalpi necorespunzatori in reteaua de jt si 7 stalpi in reteaua de MT;
- inlocuire cadru de sigurante in 5 PTA-uri si cutii de distributie in 4 PTA uri ;
- montare 105 descarcatoare de jt;
-modernizare 658 bransamente monofazate si trifazate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- inlocuire conductoare clasice cu conductoare izolate torsadate pe o lungime de 19, 403 Km- inlocuire 156 stalpi necorespunzatori in reteaua de jt si 7 stalpi in reteaua de MT;
- inlocuire cadru de sigurante in 5 PTA-uri si cutii de distributie in 4 PTA uri ;
-montare 105 descarcatoare de jt;
-modernizare 658 bransamente monofazate si trifazate
Valoarea estimata fara TVA: 1, 728, 770.33RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 17300lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/contractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare: declaratie de eligibilitate , declaratie privind inexistenta starii de faliment, certicate constatatoare privind plata impozitelor la bugetul de stat si local, cazier judiciar administrator societate, Certificat constatator emis di OficiulRegistrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani minim 4 300 000lei, ;prezentare bilant contabilla 31.12.2006 vizat si inregistrat la Administratia Financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incheierea si finalizareain ultimii cinci ani, a 3 contracteale caror obiecte a fost executia unor lucrari similarecu o valoare egala sau mai mare decat 860 000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face cu ordin de plata in contul nr.RO03BRDE170SV26689741700, BRD, Sucursala Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.02.2008 11:30
Locul: CEZ DISTRIBUTIE, CRAIOVA str.BRESTEI nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: Str.N. TITULESCU, nr.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200173, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.STAVROPOLEOS, nr.6, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str.BRESTEI , nr.2, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200581, Romania, Tel.0251405300, Fax: 0251405309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2008 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer