Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE PTCZ MUN. TULCEA, JUD. TULCEA


Anunt de participare (utilitati) numarul 32553/17.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: LAURA TIMPAU, Tel.0241.80.53.09, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.04
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MODERNIZARE PTCZ MUN. TULCEA, JUD. TULCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: MUNICIPIUL TULCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZARE 5 BUC. PTCZ ( ECHIPARE CU ANSAMBLU COMPACT DE CELULE DE 20KV) SI MONTAREA A 1 BUC. PT IN ANVELOPA 20/6/0, 4 KV 400KVA, REFACERE TENCUIELI SI ZUGRAVELI INTERIOARE SI EXTERIOARE, REFACERI HIDROIZOLATIE ACOPERIS, REPARATII SI VOPSITORII CONFECTII METALICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NU ESTE CAZUL
Valoarea estimata fara TVA: intre 625, 000 si 1, 875, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 17.200 RON ( 8.600 RON PT. IMM). GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% ( 5% PT. IMM) DIN VALOAREA CONTRACTULUI. DECLARATIE IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE ( DACA ESTE CAZUL)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA;DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVED. ART. 181 DIN OUG 34/2006;CERIFICATE PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR CATRE STAT SI LOCALE LA 31.08.2007;CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OF.REG. COMERTULUI DE PE LANGA TRIBUNAL.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI GLOBALA PE ULTIMII 3 ANI;INF. PRIVIND SITUATIA FINANCIARA;IN CAZUL IN CARE FORMULARUL NU ESTE VIZAT DE REG. COMERTULUISE VA PREZENTA BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2006 VIZAT
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ATESTAT ANRE PT PROIECTARE SI EXEC. LUCRARI DE CONSTRUCTII MONTAJ IN INSTALATII CU TENS.0, 4-20KV;AUTORIZATII DE COMERCIALIZARE ELECTRICA/ENEL ITALIA PT. FIEC. MAT. SAU ECHIP. ELECTRIC FOL.LA LUCRARE;LISTA LUCR. SIMILARE A CAROR VALOARE INSUMATA =VAL. OFERTA;INF. PERSONAL TEHNIC;INF.PRIVIND DOTARILE CU UTILAJE;INF. SUBCONTRACTANTI;CERTIF. CALITATE; PROCEDURI MEDIU;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 70 RON
Conditii si modalitate de plata: SE ACHITA IN NUMERAR LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE SAU OP ON CONTUL RO62CITI0000000700086003 CITIBANK ROMANIA S.A.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2007 12:00
Locul: STR. NICOLAE IORGA NR. 89 A CONSTANTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE VA OBTINE IN URMA TRANSMITERII UNEI SCRISORI DE INTENTIE LA 0241/80.53.04.AUTORITATEA CONTRACTANTA VA PUNE LA DISPOZITIE DOCUMENTATIA IN MAXIM 4 ZILE DE LA PRIMIREA SCRISORII DE INTENTIE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR. 6 SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. TRAIAN NR. 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241616300, Fax: 0241616300
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE DEPUNERE A CONTESTATIEI VA FI DE CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89 A, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241616340, Fax: 0241616340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2007 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer