Licitatie Publica - Modernizare PTM Dr. Petru Groza Dej - Inlocuire cu PT in anvelopa de beton
Anunt de participare (utilitati) numarul 69439/26.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel.0264-205435, Email: [email protected], Fax: 0264-205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SDEE Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Memorandumului, nr.27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel.0264-205333, In atentia: sing. Danila Rus, ing. Irina Manolea, Email: [email protected], Fax: 0264-205704
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SDEE Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Memorandumului, nr.27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel.0264-205333, In atentia: sing. Danila Rus, ing. Irina Manolea, Email: [email protected], Fax: 0264-205704
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SDEE Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Memorandumului, nr.27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel.0264-205333, In atentia: sing. Danila Rus, ing. Irina Manolea, Email: [email protected], Fax: 0264-205704
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare PTM Dr. Petru Groza Dej - Inlocuire cu PT in anvelopa de beton
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Jud cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va inlocui PTM Dr. Petru Groza existent cu un post de transformare prefabricat, complet echipat, 20/0.4kV, 400 kVA, in anvelopa din beton, cu montaj suprateran, cu actionarea echipamentelor din interior. Anvelopa de beton va fi inconjurata cu dale din betonde 50X50cm PTAB 20/0.4kV, 4000kVA, Dr Petru Groza Dej.Linia electrica subterana pe medie tensiune se va realiza cu cabluri de medie tensiune monopolare 24KV cu conductoare din aluminiu, cu izolatie din polietilena reticulara XLPE, ecan din fire de cupru si manta exterioara din polietilena PE, tip A2XS2Y 3, A2XS2Y 3.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nu este cazul.
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 2.400 lei (1.200 lei pentru IMM). Garantiei de buna executie 10 % din valoarea contractului(5 % pentru IMM).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Taxa de putere.Plata se va efectua in termen de 28 de zile de la data inregistrarii facturii la autoritatea contractanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. In cazul in care oderta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificat de Inregistrare in scoputi TVA.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data licitatiei.Atestat privind executia de lucrari, emis de autoritatea de reglementare, A.N.R.E. , valabil cel putin 6 luni ulterior datei licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul B2).
Bilantul contabil la data de: 30.06.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune pentru asigurarea controlului calitatii.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari corespunzator metodelor de lucru propuse precum si a termenului de executie asumat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la ceserie.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2008 11:00
Locul: Sediul SDEE Cluj.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantiilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleus nr 6, nr. sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord
Adresa postala: Str. Ilie Macelaru, nr. 28 A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Tel.0264-205435
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2008 12:43