Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare rampa incarcare/descarcare produse petroliere in/din cisterne auto


Anunt de participare numarul 74832/03.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT UNITATEA TERITORIALA 150
Adresa postala: DN 71, Sat Dealu Mare, Judet Dambovita, Localitatea: Buciumeni, Cod postal: 137065, Romania, Punct(e) de contact: 1. Comp. Achizitii Publice; 2. Comp. Tehnic, Tel.0245777387, In atentia: 1.Dumitrache Constantin; 2.Drogoreanu Constantin, Email: [email protected], Fax: 0245777006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare rampa incarcare/descarcare produse petroliere in/din cisterne auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Incinta autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare rampa incarcare/descarcare produse petroliere in/din cisterne auto
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255210-4 - Lucrari de constructii de terminale petroliere (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si temei de proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 812, 211RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 20.000 lei Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: de la bugetul statului; Plata: prin ordin de palta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile impuse de prevederile OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani.Bilantul contabil la 31.12.2005, 31.12.2006 si la 31.12.2007 vizat si inregistrat la organele competente - Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) la 31.12.2007: - Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) la 31.12.2007:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), egala sau mai mare de: 10.000.000 ron /2.352.941 euro Lichiditate generala : Cerinta minima: Lg > 100%; Solvabilitate patrimoniala : Cerinta minima: Sp > 30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara: Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani: -lucrari de executare a unei rampe de incarcare/descarcare produse petroliere in/din cisterne auto;Sistemul calitatii: Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta implementarea sistemului SR EN ISO 9001.Se vor accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene- Protectia muncii: 1. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare.-Personalul care urmeaza sa indeplineasca contractul, atat in faza de proiectare cat si in faza de executie trebuie sa aiba in componenta cel putin o persoana autorizata INSEMEX, precum si personal autorizat conform prevederilor legale pentru toate celelalte activitati desfasurate pentru executarea corespunzatoare a contractului (sudor autorizat ISCIR, C+M instalatii PSI, responsabil cu executarea constructiilor civile/industriale(I), electricieni autorizati, etc.).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unei liste care sa contina cel putin informatii despre un contract de lucrari similar cu viitorul contract, cu valoare de cel putin 2.500.000 ron / 588.235 euro insotita de recomandarea beneficiarului.Pentru celelelte cerinte se vor prezenta copii ale certificatelor/ autorizatiilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2009 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; reprezentantii ANRS
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE nu se poate posta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: ., Romania, Tel.+4(021)310.46.41, Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 70-111 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.+4(021)332.12.40, Fax: +4(021)332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Nationala a Rezervelor de Stat - Compartiment juridic
Adresa postala: Bdul Libertatii nr. 12A, sect 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel.+4(021)311.42.13, Fax: +4(021)311.42.10
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2009 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer