Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare retea de apa potabila si de canalizare in cazarma 1369 Constanta


Anunt de participare numarul 74516/31.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Adresa postala: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN IONITA, Tel.0237/213155;0337/401268, In atentia: COMPARTIMENTULUI ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0237/213155;0337/401268
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare retea de apa potabila si de canalizare in cazarma 1369 Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Cazarma 1369 Constanta, judetul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare retea de apa potabila si de canalizare in cazarma 1369 Constanta - Intocmirea proiectului tehnic, cu detalii de executie, verificarea proiectului pe specialitati, executie de lucrari si asistenta tehnica pe perioada derularii contractului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 816, 196RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se accepta achizitionarea de lucr.suplim.in conf.cu prev. art.122 lit.j din OUG nr.34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.05.2009 pana la 30.07.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garan.de part.50000lei.Garan de buna exec.7% si se constituie prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Proiectare dupa predarea PT. Executie-pe stadii fizice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractarea. Asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exclusi ofertantii care se afla in situatiile prev.la art.180 si 181 din OUG nr 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2006, 2007, 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
7.500.000 lei, 1.749.802 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Indepl.si fin. in ultimii 5 ani a minim unui contract, cod CPV 45232150-8;
2. Indepl.si fin. in ultimii 5 ani a minim unui contract, cod CPV 45232400-6;
3. Indepl.si fin. in ultimii 5 ani a minim unui contract, cod CPV 45232130-2;
4. Indepl.si fin. in ultimii 5 ani a minim unui contract, cod CPV 71322000-1;
5. RTE si CC;
6. Numar minim de personal de specialitate;
7. Necesar minim de utilaje;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.de cel putin 450.000 lei, respectiv 104.988 euro;2.de cel putin 440.000 lei, respectiv 102.655 euro;3.de cel putin 400.000 lei, respectiv 93.323 euro;4.de cel putin 50.000 lei, respectiv 11.665 euro;6.15 munc. calificati, 10 munc.necalificati, personal proiectare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2005-4-1369 Constanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2009 10:00
Locul: Sediul U.M. 02542 Focsani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii com.de ev;Experti cooptati;Reprezentantii benef.folosinta;Reprezentantii impeterniciti ai op.ec;Observatori din partea C.V.A.P
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice.Obtinerea documentatiei de atribuire se face de la sediul U.M. 02542 Focsani gratuit, in urma unei solicitari scrise.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL GALATI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Strada Brailei, nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460.227, Email: [email protected], Fax: 0236/460.227
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02542 FOCSANI - BIROUL JURIDIC
Adresa postala: B-dul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Tel.0237/213155, Email: [email protected], Fax: 0237/213155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2009 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer